به عنوان همه گیر کاهش می یابد و بازار هتل Grand Forks کنوانسیون و بازدیدکنندگان دفتر می پرسد شهرستان برای $150,000 وام

اداره است که با هدف ترویج گراند شهرستانها منطقه به بازدید کنندگان درخواست چنگال بزرگ شهرستان رهبران برای $150,

توسط NEWSATROPAT در 23 اردیبهشت 1399

اداره است که با هدف ترویج گراند شهرستانها منطقه به بازدید کنندگان درخواست چنگال بزرگ شهرستان رهبران برای $150,000 بهره وام است که آن را خواهد پرداخت بیش از پنج سال است. اعضای شورای شنیده زمین از مدیر اجرایی جولی Rygg روز دوشنبه و آنها مجموعه ای به طور رسمی در نظر گرفتن وام در جلسه هفته آینده.

بسیاری از CVB است درآمد ناشی از مالیات بر هتل باقی می ماند درآمد که بطور قابل توجهی کاهش یافته است به عنوان دولت و دولت های محلی تعطیل عصری زندگی روزمره برای جلوگیری از این ویروس گسترش یافته است. در مارس 2019 54 درصد از دسترس, هتل, تخت اشغال شد. در ماه مارس این سال 34.9% اشغال شد. شماره مارس هنوز منتشر شود اما Rygg گفت که او انتظار دارد آنها کاهش یافت و بیشتر که در ماه بیش از حد. و صنعت هتل در اینجا و در حال حاضر تلاش precoronavirus.

اداره غوطه ور به آن پس انداز بیش از چند سال گذشته Rygg گفت: اعضای شورا در روز دوشنبه با توجه به نرخ ارز بین ایالات متحده و کانادا دلار است. به تازگی یک دلار کانادا شده است به ارزش حدود 75 سنت آمریکایی است که چند سنت زیر آستانه ای است که به طور کلی باعث کانادایی به جنوب سر به فروشگاه.

"ما استفاده بیشتر از ذخایر ما بنابراین ما می تواند همچنان بازاریابی راه ما" Rygg گفت: اعضای شورای. "و سپس COVID رسید."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

این اداره در ابتدا برنامه ریزی شده به صرف حدود 1.1 میلیون دلار در سال 2020 اما کارکنان وجود دارد را به طور چشمگیری کاهش می یابد که این رقم در طول بیماری همه گیر. آنها به قطع $166,000 در حال حاضر -- ترکیبی از استخدام تمام وقت مدیر و چند بخشی-زمان بازدید کارکنان مرکز به علاوه تولید بازدید کنندگان خود را' راهنمای در خانه و با تمرکز بر تبلیغات رسانه های اجتماعی-و Rygg گفت: کاهش ادامه دارد.

ویروس' اقتصادی آسیب به مراتب بیش از و Rygg گفته عضو شورای Sandi مارشال است که آن را سخت به بگویید اگر $150,000 اداره درخواست کمک خواهد کرد که آن را در رسیدن به پایان 2020 سال مالی به پایان می رسد که در ماه دسامبر.

اما "است که کاملا طرح" Rygg گفت. کمک های دیگر از, شاید, کنگره آمریکا از طریق یکی دیگر از فاز اقتصادی فدرال تسکین ممکن است به معنای اداره خواهد پرداخت این شهر بازگشت هر چه زودتر.

"در برخی از راه, شما در حال رفتن برای دیدن جدید CVB آمده از این" Rygg گفت. "ما قصد داریم به برخی از برنامه های بلند مدت چون همانطور که می دانیم covid است و نه دور. و این چیزی است که ما قصد داریم به ادامه نیاز برای مقابله با, بنابراین من فکر می کنم ما در حال رفتن به واقعا ارزیابی مجدد همه چیز را و چگونه ما می تواند بهتر در خدمت بازدید کنندگان است."

تنبل اقتصاد به معنای پیش بینی $12.76 میلیون کاهش در درآمد در چنگال بزرگ شهر با توجه به سرمایه گذاری کارکنان وجود دارد. حدود نیمی از این رقم مالیات بر فروش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن