به عنوان مینه سوتا COVID-19 مورد رها کردن بیمار باید COVID-19 بيمار اجازه داده شود انسان در تماس با ؟

مالکوم هشدار که کامپیوتر مشکل به احتمال زیاد سرکوب مورد بالغ در روز دوشنبه و گفت: روز شماره هنوز هم می تواند ب

توسط NEWSATROPAT در 27 خرداد 1399

مالکوم هشدار که کامپیوتر مشکل به احتمال زیاد سرکوب مورد بالغ در روز دوشنبه و گفت: روز شماره هنوز هم می تواند بالا برود.

مالکوم گفت: دولت از 3200 تست Minnesotans در چهار درمانگاه جامعه در مینیاپولیس و سنت پل در هفته گذشته با 1.8 درصد مثبت مورد رای دادن. HealthPartners همچنین ارائه رایگان تست برای افرادی که با حضور در تجمع جرم و در حال حاضر گزارش یک 1 درصد مثبت مورد رای دادن.

مرگ و میر در کشور از COVID-19 نیز فرو روز دوشنبه به دولت گزارش 6 مرگ و میر پایین ترین یک روز کل از آوریل 13.دولت گزارش مرگ دو نفر در Anoka County و چهار مرگ و میر در شهرستان Hennepin. چهار مرگ و میر در میان ساکنان مراقبت طولانی مدت.

در میان رشد تقسیم در مجلس بیش از این وضعیت در دراز مدت مراقبت و COVID-19 در دولت -- منتقدان اتهام که دولت هر دو انجام می شود بیش از حد کوچک برای محافظت و بیش از حد کوچک برای دسترسی به سالمندان ساکن در جمع مراقبت از تنظیمات -- وزارت بهداشت به تازگی تولید شده در دستورالعمل های جدید در مورد ملاقات از سالمندان ساکنان از طریق نشستن در خارج از پنجره خود را.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

دستورالعمل اجازه بازدید از سراسر پنجره های باز اگر بیمار راحت است همه احزاب پوشیدن ماسک و نشستن در فاصله شش فوت از هم جدا.

"ما بسیار آگاه از تاثیر منفی افراد در جمع تنظیمات قادر به بود هم گفت:" مالکوم. "ما به دنبال در هوای آزاد, راهنمایی, توصیه," او گفت:, و اضافه کرد که "این یک بازی بسیار چالش برانگیز تعادل به اعتصاب به عنوان تعامل بیشتر وجود دارد بیشتر در معرض خطر انتقال است."

"من باور نمی کنم این دستورالعمل نزدیک به اندازه کافی دور" گفت: سناتور. کارین Housely در بیانیه ای با استناد به "هزاران نفر از Minnesotans که تا به حال تماس با خارج از مارس. متاسفانه Minnesotans هنوز هیچ وضوح در مورد زمانی که آنها ممکن است قادر خواهید بود به صرف وقت با عزیزان خود—که بسیاری از آنها رنج می برند از جسمی یا روانی شرایط که پنجره بازدیدکننده داشته است تقریبا غیر ممکن است."

Housely روز جمعه به سخنان قبل از سنا توصیف تشکیل دهنده که می تواند دیدار مادر خود را که وارد آسایشگاه در آغاز ممکن است.

نوشتن برای #NotAlone حرکت بر روی یک وب سایت برای بیمار انقلاب مایو کلینیک غدد همکار دکتر جنیفر کلارک به تازگی منتشر شده یک پیشنهاد پرداختن به "انزوای اجتماعی انسان بدون لطف حضور فیزیکی و لمس عزیزان ما در زندگی لحظات پایانی."

ارسال و سپس پیشنهاد "اگر بیمار بیش از حد بیمار به بازگشت به خانه با خانواده و اعضای خانواده هنوز به COVID19... بازدید کننده مجاز به انتخاب خود را در معرض این ویروس می شود و در حال حاضر در بیمار طرف." این پیشنهاد که "عزیزان می توانید به دنبال برخورد با یک دوره قرنطینه به منظور کاهش خطر انتقال در جامعه است."

همچنین در دوشنبه غذا و دارو خود کناره اضطراری با استفاده از مجوز (امارات) برای هیدروکسی کلروکین سولفات (HCQ) و کلروکين فسفات (CQ) برای درمان COVID-19.

مالاریا مواد مخدر به شدت ترویج شده توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان یک درمان برای این بیماری وجود ولرم حمایت از علم مشاوران بودند repurposed برای درمان COVID-19 بر اساس یک جفت از مطالعات از فرانسه و چین است.

مواد مخدر حمل قابل توجهی قلبی و روانی عوارض جانبی اخیر در مطالعات کنترل شده پیدا کرده بود آنها بی اثر است.

در بیانیه ای که صبح روز دوشنبه در وب سایت خود FDA آن گفت: "مشخص است که CQ و HCQ بعید است که به طور موثر در درمان COVID-19 به صورت مجاز استفاده می کند در امارات" و مواد مخدر مزایای "دیگر بیشتر شناخته شده و خطرات بالقوه برای استفاده مجاز است."

لغو این EUA جلوگیری خواهد شد پزشکان از تجویز داروهای خارج از برچسب, اما آن را توقف واردات بایر فرمول بود که در غیر این صورت مورد تایید نیست برای فروش در ایالات متحده آن را به احتمال زیاد توقف دلسوز استفاده از حمل و نقل از فدرال سازمان بهداشت و درمان به عنوان به خوبی.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در گوشه سمت راست بالا از صفحه خانگی.

مینه سوتا وزارت بهداشت COVID-19 تدریس خصوصی در خانه: 651-201-3920.

COVID-19 تبعیض تدریس خصوصی در خانه: 833-454-0148

مینه سوتا وزارت بهداشت COVID-19 وب سایت: بیماری کروناویروس (COVID-19) وب سایت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن