به عنوان چنگال بزرگ منطقه حرکت می کند به آدرس نژادپرستی دانشجویان سابق می گویند مسائل به وجود آمد در گذشته

اما این اولین بار نیست رهبران منطقه شده است گفت: در مورد دانشجويان نژادپرستانه و تبعیض آمیز رفتار است. امل عبد

توسط NEWSATROPAT در 31 خرداد 1399

اما این اولین بار نیست رهبران منطقه شده است گفت: در مورد دانشجويان نژادپرستانه و تبعیض آمیز رفتار است. امل عبدی و عایشه حسن که ایجاد یک Change.org درخواست کمک کرد که گردش تصاویری از اسنپ چت گروهی دور و گسترده سومالی گفت: دانش آموزان و والدین به ارمغان آورده اند نگرانی های خود را به منطقه کارکنان قبل از.

"من احساس می کنم از پایان مدرسه و (دیگران) فکر می کنم," اوه خدای من این اولین بار است که ما شاهد چیزی شبیه به این,'" عبدی گفت: هرالد به عنوان حسن دست هایش را. "در پایان ما آن را مانند هیچ, این جریان بوده است برای مدت زمان بسیار طولانی و شما بچه ها شده اند بسیار کور به آن است. شما شده اند که دیدن آن."

در فوریه 2019 به عنوان مثال یک گروه از سومالی پدر و مادر و وکیل و ملاقات با چند منطقه مدیران از جمله کاترین Gillach دستیار سرپرست به آدرس ادعا می کند از لحاظ نژادی با انگیزه قلدری در جنوب مدرسه: پاره پاره کردن حجاب "تروریستی" طعنه و اتهام دانش آموزان اقلیت حامل ویروس ابولا است. منطقه "طرح اقدام" همچنین نشان داد که برخی از دانش آموزان با استفاده نژادی تهمت.

"آنها فقط ناراحت است که همه این اتفاق می افتد نه فقط یک یا دو فرزند بلکه مجموعه ای از فرزندان بسیاری از آنها" اریک Escarraman وکیل که نشان داد تا با پدر و مادر و عمل به عنوان یک نوع از مطبوعات رابط برای آنها در روز دوشنبه گفت. "من در حال گوش دادن به برخی از واقعا وحشتناک داستان. من نفرت را به باید اعتراف کنم که گاهی اوقات این کودکان و نوجوانان می دانند که در مورد این چیزها اما در یک راه اشتباه است. آنها می دانند که این بچه ها نه از ایالات متحده است. برخی از آنها را در اینجا به دنیا آمد, اما این چیزی است که آنها به نظر می رسد متفاوت است و بدیهی است که ثابت هستند برای آن است."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

عبدی و حسن عبدی فارغ التحصیل در سال 2017 مرکزی از بالا و حسن در سال 2017 از رودخانه سرخ – هر دو به راحتی به یاد می آورد زمانی که آنها احساس تبعیض است. برای مثال یک معلم حاضر اجازه می دهد تا حسن به دعا به عنوان یک کلاس منتظر زنگ به حلقه در ماه رمضان, او ادعا کرد.

اخیر اسنپ چت گروهی با توجه به چند عضو و پدر و مادر در زمان به نوبه خود از نوجوان, عقب و جلو در مورد زندگی روستایی به آشکار نژادپرستی در مدت کوتاهی پس از جورج فلوید تظاهرات در اوایل این ماه در گرند فرک. تصاویری از چت نشان داد که کاربران با استفاده از n-word گفت: مردم سیاه "بد بد" افرادی که باید "رایت" و گفتن یک عضو که تحت فشار قرار دادند که آنها "باید با" فلوید.

تصاویری از اسنپ چت گفتگو گردش دور و گسترده از جمله یک ویدیو در Infinite یکی دیگر از پلت فرم رسانه های اجتماعی که به دست آورد 1.2 میلیون بازدید و در یک Change.org طومار خواستار پیامدهای آن به دست آورد تقریبا 5,900 امضا فقط چند روز بعد.

با توجه به پدر و مادر یکی از کسانی که در ابتدا درگیر بسیاری از ترک چت زمانی که آنها متوجه آن تبدیل می شد نژادپرست است. چت و نام آن را به "سفید قدرت" ظاهرا بدون آگاهی از بسیاری از کسانی که در اصل شرکت کردند. بسیاری از کسانی که درگیر در چت هستند کنونی و یا سابق مرکزی دانش آموزان دبیرستانی.

هرالد انتخاب کرده است که شامل نام آن درگیر است.

"این مسئله نه یک دبیرستان مرکزی موضوع و یا یک رودخانه سرخ دبیرستان موضوع است. این چنگال بزرگ مدارس عمومی موضوع" حسن گفت. "من احساس می کنم که آیا شما رفتن به دبیرستان مرکزی که آیا شما به Red River جنوبی Middle School – هر کس یک اقلیت که می رود وجود دارد ... یک تبعیض نژادی داستان است."

پس چه فرق میکنه در حال حاضر ؟ چرا این منطقه را با هم یک وظیفه نیروی گویند زمستان پیش ؟

"من فکر می کنم آن را تنها منطقی با توجه به آب و هوای سطح ملی و بین المللی است که ما را به این مرحله" سرپرست تری برنر گفت. "بر اساس گرانش از آنچه گفته شد در اسنپ چت ... چگونه ننگین مبتذل نژادپرستانه کسانی که نظرات برای من این بود که نیاز به یک تماس به عمل است."

Gillach گفت: در این منطقه به طور معمول به کار گرفته اتهامات نژادپرستانه قلدری در مدرسه که در آن گفته می شود رخ داده است. اسنپ چت که باعث نیروی کار بود متشکل از دانشجویان و فارغ التحصیلان از دبیرستان مرکزی و جاهای دیگر و پیام های فرستاده شدند محوطه مدرسه و نه در طول زمان مدرسه.

"که زوج با آنچه اتفاق می افتد هر دو به صورت محلی و در سراسر کشور" Gillach گفت. "آن دو کاتالیزور اگر شما خواهد شد."

پس از آن جلسه در ماه فوریه 2019, Gillach گفت: South مدیران ملاقات با هر دانش آموز در پایان هر دو ادعا قلدری و چند خانواده است. آنها همچنین سازماندهی گفتگو با دانش آموزان و سمینارها برای کارکنان وجود دارد. در یکی از این سمینارها و مجریان از دوستان جهانی ائتلاف یک چنگال بزرگ غیر انتفاعی است که تلاش می کند برای کمک به پناهندگان ادغام گفت: معلمان در مورد آموزش و پرورش چگونه با این نسخهها کار در سومالی که در آن خانه و مدرسه زندگی هستند و بیشتر یکپارچه و چگونه آن را متفاوت از آموزش و پرورش در ایالات متحده, که در آن آنها بیشتر compartmentalized.

"که مدرسه واقعا قادر به حفاری به برخی از مسائل اساسی است که آنها واقعا نمی شد به طور کامل آگاه" Gillach گفت. "من فکر می کنم که این افراد در درون مدرسه به معنای دانش آموزان, خانواده, پدر و مادر, آیا اساسا می گویند چه چیزی تغییر کرده است بهتر است یک حس واقعی احساس خوش آمدید برای هر کسی که پیاده روی را در درب."

جنوب مشاوران در این سال داشته اند به طور منظم luncheons با دانش آموزان آسیب دیده در سال گذشته رفتارهای Gillach گفت.

سینتیا Shabb یک چنگال بزرگ مدارس دولتی عضو هیئت مدیره که سر دوستان جهانی گفت: او قرار داده است با هم یک لیست از معلمان بزرگترین takeaways از یکی از همایش ها و سمینارها برای جنوب کارکنان و سوالات آنها هنوز هم تا به حال. Shabb گفت: او را مشاهده کنید آن را به منطقه کارکنان اما مطمئن نیستید که چه اتفاقی افتاده است با آن پس از آن. در جنوب مدرسه جدید اصلی که در اطراف همان زمان.

فوریه 2019 جلسات منجر به هیچ تغییر سیاست در منطقه برنر گفت.

Gillach گفت که فراتر از حکایات که در آن دانش آموزان گزارش داده است که ادعا قلدری بود و در حال حاضر پشت سر آنها و یا که آنها بیشتر احساس خوش آمدید, این منطقه می تواند اندازه گیری موفقیت این جلسات از طریق پاسخ به دانش آموز و والدین نظرسنجی این اداره به طور منظم.

کسانی که در نظرسنجی که نتایج آن منطقه کارکنان ارائه شده به هرالد از دانش آموزان بپرسید که چگونه به شدت با آنها موافقت یا مخالفت با یک سری از اظهارات خود در مورد مدرسه. اما کارکنان حذف "خنثی" پاسخ گزینه پس از بهار 2019 که باعث می شود اندازه گیری تغییرات در جنوب دانشجويان را از روی حیله و تزویر.

بدون در نظر گرفتن 58.1 درصد از 525 دانش آموزانی که در پاسخ به بهار 2019 نظرسنجی گفت: آنها معتقدند که مدرسه یک مکان امن و 9.3% مخالفم. نزدیک به یک سوم از دانش آموزان – 32.6% – نشان داد که آنها تا به حال هیچ نظر و یا نمی دانم.

در یک نظرسنجی مشابه اداره در پاییز سال 2019 پس از منطقه برداشته وسط-of-the-road پاسخ گزینه 79.2 درصد از 518 دانش آموزان در جنوب موافقت خود را در مدرسه یک مکان امن و 19.3% مخالف – 1.5% مطمئن نبودند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب