به عنوان چنگال بزرگ کسب و کار rehire گسترده تر اثر 'هوشمند راه اندازی مجدد' نامشخص

Kalen کارور رستوران شریک مدیریت گفت که او تا به حال به اخراج حدود 30 از 100 نفر که کار وجود دارد به عنوان یک ر

توسط NEWSATROPAT در 21 اردیبهشت 1399

Kalen کارور رستوران شریک مدیریت گفت که او تا به حال به اخراج حدود 30 از 100 نفر که کار وجود دارد به عنوان یک رمان coronavirus تعطیل بخش پس از بخش از اقتصاد ایالات متحده. او گفت که او در حال حاضر قصد دارد به استخدام بیش از 30 نفر برگشت.

"ما شده است استخدام برای دو تا سه هفته در حال حاضر," او گفت: هرالد. "تا کنون آن را واقعا خوب است."

حدود یک مایل شرق همان است که اتفاق می افتد در سوتگیت کازینو نوار و جلو پنجره. اکثر سوتگیت کارکنان بودند جمع آوری بیمه بیکاری در حالی که رستوران بسته شد. آن را تنها در زمان یک خدمه یکی به دو کارگر برای آماده سازی carryout وعده های غذایی. به طور کامل کارکنان رستوران استخدام حدود 35 نفر است.

"این نوع از بازگشت به حالت عادی به عنوان دور به عنوان کارکنان-حکیم" گفت: مدیر جان Sundby.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Anecdotally رستوران ها مانند کارور و Sundby را آوردن کارکنان به عنوان داکوتای شمالی پیچد تا هفته اول از یک "هوشمند راه اندازی مجدد" طرح بازگشایی دولت در اقتصاد است که گرفته شده nosedive در طول بیماری همه گیر.

اما آماری از آن هنوز روشن نیست که چگونه بسیاری از اهالی داکوتای شمالی یا چنگال بزرگ ساکنان شهرستان در حال رفتن به محل کار. چرا که اطلاعات در مورد بیمه بیکاری براده و پرداخت با تاخیر حدود یک هفته: مجموعه ای از آمار و ارقام منتشر شده پنج شنبه, مه 7 را پوشش می دهد در هفته پوشا پنج شنبه, مارس 26 طریق پنج شنبه, آوریل 2.

اولین روز "راه اندازی مجدد" طرح شد مارس 1, که بدان معنی است که اطلاعات در مورد هفته بعد طی آن کسب و کار به تدریج بازگشایی به تعداد محدودی از کاربران نمی خواهد در دسترس عموم تا روز شنبه, مارس 14.

قبل از راه اندازی مجدد هزاران نفر از کارگران در این شهرستان زمینه برای بیکاری خونتان در 1,411 مدعیان در این هفته از آوریل 4. هفته مه 2 که شکل افتاده بود به 375 جدید ادعا می کند.

اما میزان بیمه بیکاری دولت پرداخت شده است که احتمالا بهتر اندازه گیری تعداد افرادی که جمع آوری پرداخت از آن است. که مقدار دلار به شدت افزایش یافته است -- و بالا ماند-از اواسط ماه مارس. Grand Forks ساکنان شهرستان در جلب بین $816,000 و $925,000 هر هفته از هفته از آوریل 11.

کارکنان در وزارت امور خارجه کار بازار مرکز اطلاعات گفت که چون مردم هنوز رتبهدهی نشده است دوباره وارد نیروی کار است.

"با بازگشایی خواهیم دید برخی از این تغییر" گفت: "مارسیا پناهگاه های یک مدیر در این مرکز است.

افرادی که در قرعه کشی بیمه بیکاری ملزم به تجدید آن در هر هفته. بین ماه های مارس 16 مارس 2, Grand Forks ساکنان شهرستان به خود جلب کرد و در مجموع $3.99 میلیون ارزش بیمه بیکاری.

مرکز اطلاعات کارکنان را نداشته باشند به راحتی در دسترس رقم نشان می دهد تعدادی از چنگال بزرگ ساکنان شهرستان که در حال دریافت بیمه بیکاری. گزارش های تولید شده توسط این مرکز قرار داده و تعداد بیکاران چنگال بزرگ ساکنان شهرستان در بین 908 و 1,730 مردم در ماه مارس است. این رقم پایین تر ثبت شد هفته مارس 12.

از آنجا که در هفته ساکنان ظ 5,568 مدعیان بیکاری unemployment claims اما با اضافه کردن این رقم به 12 مارس بیکاری یکی ممکن است عملکرد دقیق countywide بیکاری رقم زیرا ساکنان می تواند جمع آوری پرداخت های بیمه اگر آنها تا به حال خود را در ساعت کاهش می یابد اما هنوز هم شاغل.

فراتر از آن وجود مقررات در Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی عمل-اغلب به "مراقبت" عمل می کنند -- که اضافه کردن به محدوده مدت و یا اندازه از بیمه بیکاری پرداخت.

"همه گیر کمک های بیکاری," در, اثر, اجازه می دهد تا افرادی که خود اشتغالی هنوز به دنبال کار پاره وقت و یا خسته شده اند اجرا از آسیاب بیکاری به فایل. این طراحی شده است برای پوشش دادن به مردم که در غیر این صورت نمی توان تحت پوشش عادی بیمه بیکاری مانند "فرفره" کارگران است.

این قانون همچنین راه اندازی "فدرال همه گیر جبران خسارت بیکاری" به این معنی که اضافی $600 در هر هفته در بالای یک فرد به طور منظم مزایای از طریق جولای 25 -- و عطف به ماسبق از طریق مارس 4. که پول به طور خودکار اضافه شده به مقدار است که متقاضیان دریافت از دولت است.

و ایالتی داکوتای شمالی کارگران هنوز در حال کار برای پرداخت پول از سوم ارائه در مراقبت عمل می کنند: "همه گیر اورژانس جبران خسارت بیکاری" گسترش است که برای 13 هفته از مزایای بیکاری برای افرادی که جمع آوری آنها را قبل از همه گیر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن