به عنوان COVID-19 کمین خانواده ها قفل شده است از خانه های سالمندان. آن را امن داخل ؟

نگران کننده بیش از 10 ، 000 ساکنان و کارکنان در دراز مدت مراقبت از امکانات فوت کرده اند از COVID عفونت با توجه

توسط NEWSATROPAT در 15 اردیبهشت 1399

نگران کننده بیش از 10 ، 000 ساکنان و کارکنان در دراز مدت مراقبت از امکانات فوت کرده اند از COVID عفونت با توجه به مارس 23 تجزیه و تحلیل داده دولت توسط قیصر بنیاد خانواده.

اما اغلب امکانات نمی خواهد فاش کند چگونه بسیاری از ساکنان و کارکنان مبتلا به کروناویروس که باعث می شود این بیماری با استناد به ملاحظات حریم خصوصی. قادر به دیدار خانواده نمی تواند خود را ببینید چگونه عزیزان در حال انجام است.

مردم به اندازه کافی به غذا خوردن ؟ چگونه روحیه خود را? آنها پایدار جسمی و یا کاهش? آیا کمبود کارکنان در حال توسعه به عنوان دستیاران سلامت تبدیل شدن به بیمار ؟

شاید بیشتر فشار می کند یک دوست باید COVID علائم ؟ در حال تست در دسترس است ؟ اگر آلوده است او گرفتن مناسب مراقبت ؟

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"این مشکل این است که ما همه رو به سمت راست در حال حاضر: در صورتی که خانواده در این امکانات چگونه شما می دانم که آنها در معرض خطر یا نه؟" Jorge Zamanillo گفت میامی هرالد پس از 90 سال پیر, مادر,,, روزا, درگذشت COVID-19 روز تنها پس از کارکنان گفته او "خوب است."

در هفته های اخیر در میان نصب نگرانی ایالت از جمله کالیفرنیا, کانکتیکات, ایلینوی, ماساچوست و نیویورک شروع به انتشار اطلاعات در مورد موارد و مرگ و میر در فرد خانه های سالمندان. (داده ها توسط دولت متفاوت است.) و مراکز مدیکر و مدیکید خدمات گفت: این امر نیاز به خانه برای گزارش موارد به مراکز کنترل بیماری و پیشگیری و به اطلاع شهروندان و خانواده ها است. (قبلا امکانات مورد نیاز برای گزارش تنها به متحده است.)

خانواده' بدترین ترس های ابراز شده در سرفصل های اخیر از جمله نیویورک تایمز داستان توضیح داده است که "کیسه های بدن انباشته" پشت نیوجرسی خانه سالمندان که در آن 70 ساکنان به حال جان سپردند. یکی دیگر از تحقیقات به نام خانه سالمندان "مرگ چاله" و گزارش شده است که حداقل 7000 ساکنان سراسر کشور مرده بود از COVID-19 — حدود 20 درصد از تمام مرگ و میر گزارش شده در مارس 17.

چه چیزی می تواند به خانواده ها انجام دهید ؟ من از نزدیک به یک دوجین دراز مدت مراقبت از طرفداران و کارشناسان برای مشاوره. آنها هشدار داد که مشکلات — لغزش در کنترل عفونت و ناکافی نیروی انسانی مهمترین در میان آنها — نیاز به یک واکنش قوی از رگولاتور و قانونگذاران.

"افتضاح حقیقت این است که خانواده ها هیچ کنترل بیش از آنچه اتفاق می افتد و تقریبا به اندازه کافی در حال انجام است به نگه داشتن مردم امن" گفت: Michael تیره کارکنان وکیل در کالیفرنیا طرفداران پرستاری صفحه اصلی اصلاحات است.

کارشناسان تا به حال پیشنهادات مختلفی است که ممکن است کمک کند:

اقامت در تماس

با تقریبا تمام بازدید کنندگان منع از خانه های پرستاری از اواسط ماه مارس در تماس مکرر با عزیزان از طریق تماس تلفنی و یا تصویری بازديد تبدیل شده است و حتی بیشتر مهم است. در علاوه بر این به ارائه بسیار مورد نیاز حمایت عاطفی آن سیگنال به کارکنان که اعضای خانواده ها مراقب باشند.

"هنگامی که یک مرکز می داند کسی که در حال تماشای آن دسته از ساکنان دریافت مراقبت بهتر" گفت: Daniel راس کارکنان ارشد وکیل در بسیج برای عدالت و کمک های حقوقی با آژانس در شهر نیویورک است. "بدیهی است که این ممنوعیت از بازدید کنندگان یک مشکل واقعی است, اما آن را ندارد خانواده نظارت غیر ممکن است."

اگر ساکن مشکل شروع به تماس (این می تواند درست باشد برای افرادی که فقیر هماهنگی حرکتی ظریف اختلال بینایی یا شنوایی یا زوال عقل) او نیاز به کمک از یک مشاور. که می تواند مشکل ساز هر چند با کمبود پرسنل و کارهای دیگر داده می شود اولویت بالاتر.

برنامه ریزی زمان برای یک تماس, یک چت تصویری و یا یک پنجره "بازدید" ممکن است آن را آسان تر نشان می دهد مرید نقاش, کانکتیکات مراقبت دراز مدت بازرس.

AARP فشار کنگره نیاز به خانه های سالمندان به ارائه تصویری از ملاقات و به ارائه بودجه فدرال برای فن آوری های مورد نیاز. اگر شما می توانید استطاعت به انجام این کار خرید یک تبلت برای شما عزیزان و یا سازماندهی یک گروه از خانواده ها به خرید چند.

گروه با هم

بیش از احتمال دیگر خانواده ها باید نگرانی های مشابه و نیاز به اطلاعات است. رسیدن از طریق ایمیل زنجیر و یا تلفن درختان پیشنهاد ریچارد Mollot مدیر اجرایی مراقبت دراز مدت جامعه ائتلاف در شهر نیویورک است.

درخواست خود را به خانه سالمندان مدیر به روز رسانی به خانواده های هفتگی از طریق یک کنفرانس تلفنی و یا زوم چت تصویری. توضیح دهید که خانواده احتمالا تماس کمتر با سوالات تکراری اگر ارتباطی هماهنگ است.

بسیاری از خانه های پرستاری خانواده شوراها که برای حمایت از ساکنان به طور بالقوه ارزشمند لوله برای حمایت و اطلاعات است. خود را در دراز مدت مراقبت از بازرس یا مدیر می تواند به شما بگویم اگر یک شورا وجود دارد و در مرکز خود است.

کار با یک گروه می تواند به کاهش ترس که شکایت را تحریک تلافی — یک نگرانی مشترک در میان خانواده ها است.

"این یک چیز به شنیدن 'خانم جونز' دختر در حال ساخت یک معامله بزرگ از این " و دیگری به شنیدن این که خانواده از همه در طبقه دوم اشاره کرده اند وجود دارد و هیچ یک از کارکنان وجود دارد,'" راس گفت.

تماس با دادآوران

هر ایالت دارای یک مراقبت دراز مدت بازرس مسئول دفاع از ساکنان خانه سالمندان پرداختن شکایت و تلاش برای حل مشکلات است. در حالی که این کارشناسان در حال حاضر مجاز به بازدید از امکانات آنها در حال کار در یک فاصله در این زمان بحران. برای پیدا کردن خود را بازرس رفتن به https://theconsumervoice.org/get_help.

دو بار در هفته نقاش دارای یک hourlong پرسش و پاسخ جلسه در کانکتیکات مراقبت دراز مدت بازرس برنامه Facebook صفحه. در میان ده ها تن از سوالات است که از مردم خواسته شده در هفته گذشته: چه نوع ارتباطی می توان انتظار داشت که یک عضو خانواده است COVID مثبت و در انزوا? چه پروتکل برای تست و خانه های خارج از کیت های آزمایش? می تواند خانواده ها دریافت robocall اگر ساکن درگذشت ؟

یک نفر تعجب که آیا نصب دوربین در دستياران اتاق شد و یک گزینه است. این عمل قانونی است در هشت متحده اما امکانات ممکن است این نظر در جای دیگر در مورد پایه و اساس. یک برگه از ملی مصرف کننده صدا برای کیفیت مراقبت دراز مدت می گذارد از جوانب مثبت و منفی.

"بسیاری از آنچه ما انجام می دهیم این است که تلاش برای کار کردن بهتر ارتباطات" نقاش گفت. "هنگامی که وجود دارد مسائل مربوط به نیروی انسانی به عنوان در حال حاضر وجود دارد که اولین چیزی که می افتد."

تسلیم شکایت

معمولا نقاش توصیه خانواده به نگرانی های یک پرستار یا مدیر به جای خورش در سکوت. "داستان با آنچه در ساکن" او گفت:. "شناسایی دقیقا همان چیزی است که فرد نیاز دارد و به همین دلیل آنها نیاز به خطاب."

اگر شما فکر می کنم یک عضو خانواده است که نادیده گرفته می شود صحبت کردن با مدیر پرستاران و درخواست برای طرح مراقبت نشست. "هر زمان که وجود دارد یک تغییر در کسی بیماری وجود دارد نیاز است که یک طرح مراقبت جلسه برگزار خواهد شد و باقی می ماند که در اثر" گفت: Eric کارلسون یک کارگردانی, وکیل دادگستری در پیری قانونی سازمان حمایت.

اگر که کار نمی کند رفتن "تا تسهیلات زنجیره ای از فرمان" و تماس با دفتر شرکت و یا هیئت مدیره گفت: Robyn گرانت مدیر سیاست عمومی و حمایت در کشور مصرف کننده صدا برای کیفیت مراقبت طولانی مدت.

اگر شما در حال گرفتن هیچ جا شکایت با سازمان نظارت خانه های پرستاری در دولت خود را. (شما می توانید یک لیست در مراکز مدیکر و مدیکید خدمات وب سایت است.) این یک تشریفات در حال حاضر از سیستم مدیریت محتوا به طور موقت منتشر شده آژانس از تعهد به منظور بررسی بیشتر شکایات. هنوز "وجود دارد ممکن است یک روز هنگامی که شما می خواهید یک نوشته رکورد از این نوع" تیره توصیه می شود.

شکایت که در حال گرفتن توجه از تنظیم کننده شامل "فوری معرض خطر": چشم انداز جدی آسیب و صدمه و آسيب و يا مرگ به ساکن ، "اگر شما خود را باور نگرانی افزایش می یابد به سطح است که مطمئن شوید که به نشان می دهد که" ملی مصرف کننده صدا برای کیفیت مراقبت طولانی مدت توصیه می کند.

همچنین تماس های محلی و ایالتی و ملی مقامات دولتی و اصرار آنها ارائه COVID-19 آزمون و تجهیزات حفاظت شخصی به خانه سالمندان. "تماس نامه — زندگی عزیزان خود را در آن بستگی دارد," دکتر گفت: Michael Wasserman, رئيس جمهور از انجمن کالیفرنیا دراز مدت مراقبت های پزشکی است.

را نسبی صفحه اصلی

برخی از خانه های سالمندان هستند و درخواست خانواده ها را به عزیزان از امکانات خود را و آنها را به خانه آورد. هر روز در تمام طول روز تاریک گفت: او تماس از کالیفرنیا خانواده ها در این وضعیت که در حال پریشان و وحشت زده.

خانواده نیاز به فکر می کنم از طریق این تصمیمات با دقت گفت: دکتر جوآن لین, یک تحلیلگر سیاست با این برنامه به بهبود Eldercare در Altarum یک سازمان تحقیقاتی. اگر عزیزان خود را بیمار می شود? آنها قادر به ارائه مراقبت ؟ اگر خود را نسبت به زوال عقل یا جدی معلولیت می توانید آنها رسیدگی به مطالبات این شرایط به دنبال ؟

محققان در اتاوا کانادا توسعه داده اند یک تصمیم مفید برای کمک به خانواده ها است. (آمریکایی ها می تواند چشم پوشی از کانادا-اطلاعات خاص.)

حداقل "دریافت برنامه در جای خود در مورد نسبت خود را بد [COVID-19] مورد. مردم می توانند از پایدار به بیماری های جدی در عرض چند ساعت در بسیاری از موارد" لین گفت.

این شامل به روز رسانی پیشبرد دستورات از جمله این که آیا شما عزیزان می خواهم در زمينه احيای قلبی ريوی تهويه مکانيکی و انتقال به بیمارستان در صورت تهدید کننده زندگی سلامت بحران و یا آسایشگاه مراقبت باید که بود نشان داد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب