هنرمندان رنگ سیاه زندگی موضوع نقاشی دیواری در خیابان مینیاپولیس

مینیاپولیس-ده ها تن از هنرمندان و اعضای جامعه جمع آوری شده در طول Plymouth خیابان در جنوب مینیاپولیس در شنبه,

توسط NEWSATROPAT در 30 تیر 1399

مینیاپولیس-ده ها تن از هنرمندان و اعضای جامعه جمع آوری شده در طول Plymouth خیابان در جنوب مینیاپولیس در شنبه, جولای 18, به رنگ یک غول سیاه و سفید زندگی می کند موضوع نقاشی دیواری در پیاده رو.

24-پا-بالا نامه پوشش 250-پا کشش از خیابان. هر یک از 16 نامه طراحی شده توسط یک متفاوت هنرمند محلی.

منشی, busty teen, قوی به سازماندهی تلاش است و در میان هنرمندان است. پیش از چهار دیواری خلقت او گفت: مشارکت و Latinx هنرمندان از جامعه توانمند سازی است.

"در گذشته ما واقعا نشان داده شده بسیار در هنر عمومی در موزه ها. و آن زمان که ما در حال حاضر گرفتن این پلت فرم. و من فکر می کنم این یک راه فوق العاده اجازه می دهد تا به صورت سیاه و سفید و قهوه ای و هنرمندان باید از این فرصت برای انجام این کار در این فضای عمومی" او گفت:.

قوی طراحی شده "S" در نقاشی دیواری.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"طراحی من در حال رفتن به به نام" سوپر زنان, عدالت اجتماعی,' بنابراین من امیدوار به نمایندگی از برخی از چهره های کلیدی در حقوق مدنی و عدالت اجتماعی جنبش اما زنان درگیر," او گفت:.

رخی LeFlore طراحی شده "" در نقاشی دیواری. او تصمیم گرفت برای جلب توجه به کشته شدن جیمز Scurlock یک مرد سیاه و سفید بود که به ضرب گلوله توسط یک نوار مالک در اوماها Neb., در ممکن است در طول یک مبارزه شامل چند نفر است. این اتفاق افتاد و در بحبوحه اعتراضات پس از پلیس با قتل جورج فلوید در مینیاپولیس.

مردی که از کار اخراج کشنده شات بوده است نه متهم.

"من فقط می خواستم برای قرار دادن این در خط مقدم در برخی از مرتب کردن بر اساس راه" LeFlore گفت. "بسیاری از این شناخته شده کمتر از قتل نیست قرار داده و بر روی همان پلت فرم به عنوان (چیزی) است که متناسب با این روایت است.

در حال حاضر این روایت این است که اجرای قانون و سوء استفاده از قدرت است که شما می دانید, آن را فوق العاده مهم مورد بحث است. ... اما آن را فقط به نظر می رسد مانند برخی از قتل (قربانیان) کمتر به ارزش بیش از دیگران است."

نقاشی دیواری واقع بین پن و نیوتن راههای شد با هماهنگی مینه سوتا آفریقایی آمریکایی میراث فرهنگی موزه و گالری.

قوی گفت: داشتن کلمات در جاده نه چندان دور از مینیاپولیس پلیس حوزه — خواهد بود افزایش به جامعه سیاه پوستان در محله.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب