دستگیری مجموع در شهرهای دوقلو در روز شنبه و اوایل یکشنبه: 155

بر اساس اطلاعات جمع آوری شده توسط اجرای قانون و با همکاری اعضای جامعه مینه سوتا چند آژانس مرکز فرماندهی "اعزام

توسط NEWSATROPAT در 12 خرداد 1399

بر اساس اطلاعات جمع آوری شده توسط اجرای قانون و با همکاری اعضای جامعه مینه سوتا چند آژانس مرکز فرماندهی "اعزام سریع تیم در حال حرکت به اهداف که از ارزش بالا و احتمال حمله" با توجه به بیانیه ای از وزارت امنیت عمومی.

هزاران نفر از افسران گارد ملی مینه سوتا دولت گشت, مینه سوتا, اداره منابع طبیعی و اجرای قانون محلی مشغول به کار در این استراتژی است.

شده است وجود دارد ناآرامی در شهرهای دوقلو پس از جورج فلوید, 46, درگذشت, روز دوشنبه پس از مینیاپولیس افسر دوخته او را با زانو خود را توسط گردن. افسر شده است از آنجایی که متهم به قتل است.

"ما prepositioned کارکنان به طوری که آنها خواهد بود بلافاصله مجاور و به آنها گفت: 'دریافت وجود دارد سریع'" گفت: وزارت امنیت عمومی کمیسر جان هارینگتون. "با سرعت از جوهر بود برای متوقف کردن خشونت و فعالیت های جنایی."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

نفر به اتهام نقض مقررات منع رفت و آمد و سلاح در اختیار داشتن مواد مخدر و در اختیار داشتن و شورش با توجه به DPS.

گشت دولت مصادره هفت سلاح گرم و مینیاپولیس اداره پلیس بازیافت پنج سلاح گرم است. St. Paul افسران پلیس متوقف چندین وسایل نقلیه بدون پلاک و "درون این خودرو بودند ابزار است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای اهداف مخرب" با توجه به DPS بیانیه.

St. Paul پلیس بازداشت 15 نفر بین شنبه و اوایل یکشنبه; تعداد را منعکس نمی کند همه این دستگیری ها در شهر, اما تنها کسانی که ساخته شده توسط St. Paul افسران. هفت تا به حال St. Paul, آدرس, چهار, حال, مینیاپولیس, آدرس و شد ساکنان بلین و سنت مایکل در Wright County است. دو تا به حال ناشناخته آدرس.

Hennepin شهرستان کلانتر دفتر گزارش 73 نفر ذکر شده و منتشر شده برای نقض مقررات — 50 بود مینه سوتا مجوز رانندگی پنج به حال کالیفرنیا مجوز رانندگی دو حال کلرادو مجوز رانندگی و در هر حال مجوز از فلوریدا و ایلینوی, داکوتای جنوبی و تگزاس. اطلاعات در مورد آدرس های دیگران نمی تواند تایید شود.

وجود 52 اعتراض مربوط به دستگیری در شهرستان Hennepin — 22 ظن شورش 20 برای عدم تطابق با یک افسر صلح پنج برای سلاح برای حمله به یک حمله و سلاح یکی برای سرقت و یکی برای نقض مقررات منع رفت و آمد.

چهل و یکی از کسانی که دستگیر ذکر شده مینه سوتا آدرس. از دیگران, چهار ذکر شده ویسکانسین آدرس دو آیووا آدرس و هر یک از اورگان, نبراسکا, داکوتای شمالی, ایلینوی و استرالیا است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن