در حدود 2000 نپال رشته در نزدیکی هند و نپال از مرز بازگشت به خانه

توسط: PTI | کاتماندو | منتشر شده: مارس 30 سال 2020 9:37:12 pm تعداد کل coronavirus موارد در نپال باق

توسط NEWSATROPAT در 22 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | کاتماندو | منتشر شده: مارس 30 سال 2020 9:37:12 pm
Nepal lockdown, lockdown in nepal extended, Nepal coronavirus testing, Nepal coronavirus death, Nepal coronavirus, Nepal coronavirus cases, coronavirus toll nepal, nepal coronavirus تعداد کل coronavirus موارد در نپال باقی مانده 57 برای دو روز گذشته در حالی که 16 بيمار درمان شده است.

در حدود 2000 نپالی کارگران مهاجر بودند که در رشته های مختلف در شهرهای مرزی در هند بیش از یک ماه با توجه به کروناویروس مستند خانه بازگشت و در روز پنج شنبه.

در حدود 2000 یمن زندگی کرده بود در قرنطینه در Jhulaghat, Dharchula و شهرهای دیگر در Pithoragarh هند همراه نپال-هند مرز پس از اجرای این مستند به گزارش خبرگزاری ملی نپال .

به گفته مقامات محلی 837 یمن وارد این کشور از طریق Jhulaghat حمل و نقل نقطه در حالی که 1,061 نفر آمد از طریق Dharchula حمل و نقل نقطه.

یمن که در حال زندگی در قرنطینه امکانات در هند و می خواهید به بازگشت به خانه اجازه داده می شود برای بازگشت به, مقامات گفت.

این عودت نیاز به حفظ فاصله اجتماعی و سلامت آنها مورد بررسی قرار خواهد بود پس از ورود. آنها همچنین نیاز به ماندن در قرنطینه به مدت 14 روز قبل از در معرض آنها را به سریع تست تشخیصی (RDT).

تعداد کل coronavirus موارد در نپال باقی مانده 57 برای دو روز گذشته در حالی که 16 بيمار درمان شده است.

در حال حاضر وجود دارد 41 فعال COVID-19 موارد آلوده در کشور است. تا کنون تست PCR انجام شده در 12,011 مردم در نپال به تایید COVID-10 عفونت به گفته سخنگوی در وزارت بهداشت و درمان و جمعیت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب