مارس شغل داده ها برای نشان دادن حماسه تلفات و افزایش بیکاری

توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 7 مه سال 2020 12:20:20 pm اگر این امر به این معنی است که تق

توسط NEWSATROPAT در 18 اردیبهشت 1399
توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 7 مه سال 2020 12:20:20 pm
April job data, April unemployment, April job losses, April job growth, coronavirus impact, World news اگر این امر به این معنی است که تقریبا همه کار رشد در 11 سال پس از رکود بزرگ از بین رفته بود در یک ماه.

این فاجعه اقتصادی ناشی از شیوع ویروسی به احتمال زیاد فرستاده نرخ بیکاری ایالات متحده در ماه آوریل به بالاترین سطح خود از زمان رکود بزرگ و ایجاد یک رکورد شکنانه از دست دادن شغل.

با اقتصاد فلج کسب و کار بسته شدن نرخ بیکاری به احتمال زیاد شروع به پریدن کرد به حداقل 16 درصد از فقط 4.4 درصد در ماه مارس و کارفرمایان کاهش خیره کننده از 21 میلیون و یا بیشتر مشاغل در آوریل اقتصاددانان پیش بینی با توجه به اطلاعات ارائه دهنده FactSet.

اگر این امر به این معنی است که تقریبا همه کار رشد در 11 سال پس از رکود بزرگ از بین رفته بود در یک ماه.

در عین حال حتی کسانی که آمار و ارقام خیره کننده نمی خواهد به طور کامل تصرف قدر از آسیب coronavirus است وارد در بازار کار.

بسیاری از مردم هنوز هم به کار خود را ساعت کاهش می یابد. دیگران دچار کاهش پرداخت. برخی از کسانی که از دست داده ام شغل نمی توانسته اند به دنبال کار گسترده در میان آتن و حتی نمی توان به عنوان بیکار. گسترده تر اندازه گیری است ؟ بسیاری از بزرگسالان با شغل ؟ شیرجه می تواند به یک رکورد کم است.

"آنچه ما در حال صحبت کردن در مورد در اینجا این است که بسیار خیره کننده گفت:" دایان Bg اقتصاددان ارشد در گرانت تورنتون.

"شوک منحصر به فرد است چرا که باعث منحصر به فرد است. آن را مانند یک حیوان متفاوت از هر چیزی که ما تا کنون دیده ام."

دولت را موضوع مارس شغل گزارش در صبح روز جمعه. در روز پنج شنبه آن را انتشار آخرین گزارش هفتگی در برنامه های کاربردی برای مزایای بیکاری. از آن خواهد شد به احتمال زیاد نشان می دهد که حدود 3.5 میلیون نفر در پی بیکاری کمک به هفته گذشته است. که می تواند تعداد کل اخراج نزدیک به 34 میلیون از خاموش شدن ناگهانی شروع به هفت سال پیش.

که رقم بسیار بزرگتر از حد انتظار مه از دست دادن شغل به دلیل دو اندازه گیری متفاوت: دولت در محاسبه ضرر و زیان کار با بررسی کسب و کار و خانواده. این شبکه که در شکل نیز تعداد استخدام که برخی از شرکت ها مانند آمازون و بسیاری از فروشگاه های مواد غذایی انجام داده اند با وجود گسترده اخراج. در مقابل کل مدعیان است تجمعی شکل است که شامل کمک های کاربردی آغاز شد که در ماه مارس است.

هنوز از دست دادن شغل برای مارس ممکن است بسیار بزرگتر از حد انتظار با اکثر اقتصاددانان تصدیق کرد که خود را معمول مدل ممکن است کار نمی کند و همچنین در یک سقوط بازار کار.

<url> اشاره می کند که چندین میلیون مهاجران غیر مجاز که نیست قادر به فایل برای مزایای بیکاری بودند با این وجود احتمالا گذاشته در ماه گذشته. کسانی که شغل ضرر و زیان خواهد بود شمارش هر چند در دولت بررسی. Bg تخمین می زند که در ماه آوریل از دست دادن شغل می تواند در مجموع به عنوان بالا که 34 میلیون.

شرکت ها هنوز هم برش شغل در میان یک رکود شدید با اقتصاد احتمالا کاهش در یک بی سابقه از 40 درصد نرخ سالانه در ماه آوریل تا ژوئن چهارم. GE Aviation گفته است که برش 13000 شغل. Uber ریخته خواهد شد 3,700 موقعیت.

امی Egert یک دندان در سورن مریلند گذاشته شد در اواسط ماه مارس. او گفت: او می تواند بازگشت یک ماه بعد اما او هنوز در انتظار و معلوم نیست که او قادر خواهد بود به عقب برگردید. او مانیتور مریلند آمار coronavirus موارد در امیدوار است که این ارقام را نشان می دهد به اندازه کافی از یک روند نزولی را برای او به کار دوباره.

"من به عنوان دیده بان اعداد آن را مانند خوب ما می رویم به آن را به عقب تا پایان مارس"" Egert پرسید. "این برای اولین بار از ژوئن ؟ آن است که رفتن به اواسط ژوئن؟" او دریافت اضافی $600 در بیکاری موجود در دولت را تسکین بسته اما هنوز هم می خواهد به بازگشت.

"من بیماران دیابتی وجود دارد که نه به حال دندان های خود را تمیز" Egert گفت. "آنها می آیند در هر حال چهار ماه و فکر می کنم آنها در حال رفتن به یک ظرف غذا."

حتی به عنوان نرخ بیکاری می رسد ارتفاعات سرگیجه آور حرکت به احتمال زیاد خواهد شد برگزار می شود توسط عوامل مختلف است.

وزارت کار تعداد مردم که بیکار تنها اگر آنها به طور فعال در جستجوی کار. در عین حال بسیاری از گذاشته شدن کارگران ممکن است دلسرد از به دنبال یک شغل جدید داده است که بسیاری از غیر ضروری کسب و کار بسته شده است. دیگران ممکن است ماندن در خانه برای محافظت از سلامت خود را. هنوز هم دیگران ممکن است احساس آنها را به ماندن با کودکانی که از مدرسه به خانه.

علاوه بر این برخی از کارگران موقت اخراج ممکن است به اشتباه طبقه بندی شده به عنوان آنچه که دولت می نامد ؟ شاغل اما غایب از کار. این می تواند اتفاق می افتد اگر کارکنان فرض آنها را به بازگشت به شغل خود را هنگامی که کارفرمای خود را بازسازی و بازگشایی شد. در ماه مارس وزارت کار گفت که چنین misclassification توسط خود مصرف کنندگان بررسی ? که هرگز قبل از برخورد با همه گیر مربوط به خاموش شدن ناگهانی ? کاهش نرخ بیکاری و توسط یک درصد است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب