تصویب مغلوب ساختن پیشی جستن coronavirus پاسخ غرق به کمترین رکورد خود در میان موج در مورد: رویترز نظرسنجی

توسط: فردا نیوز | نیویورک | به روز شده: ژوئن 25 سال 2020 8:42:17 am آمریکایی ها به طور فزاینده ای حی

توسط NEWSATROPAT در 5 تیر 1399
توسط: فردا نیوز | نیویورک | به روز شده: ژوئن 25 سال 2020 8:42:17 am
Trump defends suspending Green Card applications till Dec 31 آمریکایی ها به طور فزاینده ای حیاتی از مغلوب ساختن پیشی جستن پاسخ به همه گیر و موجی از اعتراضات پس از 25 ماه مه پلیس قتل جورج فلوید یک مرد سیاه و سفید در مینیاپولیس.(رویترز)

آمریکا تصویب رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را از دست داده و coronavirus همه گیر کاهش یافته و به پایین ترین سطح ثبت شده, آخرین رویترز/ایپسوس نظر سنجی نشان می دهد به عنوان جدید COVID-19 نفر رسید و تهمت بود به طور گسترده ای برای انتقاد نشان می دهد او می خواست به سرعت پایین تست.

ژوئن 22-23 نظرسنجی همچنین نشان داد که اکثر آمریکایی ها می خواهند تهمت سابق مشاور امنیت ملی, جان بولتون, برای شهادت در کنگره آمریکا و تحت سوگند پس از او را متهم مغلوب ساختن پیشی جستن در یک کتاب جدید از گناهان از جمله به دنبال رئیس جمهور چین را برای کمک به پیروزی مجدد در انتخابات.

این نظرسنجی نشان می دهد که 37 درصد از آمریکایی ها تایید شده از راه تهمت پاسخ به همه گیر کمترین ثبت شده از رویترز/ایپسوس شروع به پرسیدن سوال در ابتدای ماه مارس ، پنجاه و هشت درصد گفت: آنها مخالف.

با کمی بیش از چهار ماه تا قبل از نوامبر. 3-انتخابات جو بایدن به presumptive دموکرات نامزد ریاست جمهوری منجر تهمت 10 درصد در میان رای دهندگان ثبت نام با توجه به آخرین نظرسنجی کمی پایین از 13 نقطه منجر مشابه در نظرسنجی هفته گذشته است.

مغلوب ساختن پیشی جستن آهسته بوده است به طور علنی اذعان به شدت از شیوع کروناویروس که به کشته شدن بیش از 120 ، 000 آمریکایی ها تا کنون و او را تحت فشار قرار دادند متحده به بازگشایی قبل از اینکه به گفته کارشناسان آن را امن برای انجام این کار.

در اولین پست خود را-همه گیر رالی برگزار شد در اوکلاهما روز شنبه رئیس جمهور گفت: هزاران نفر از حامیان که تست شد یک "شمشیر دو لبه" است و او خواسته مقامات بهداشت به کم کردن سرعت تست در پاسخ به نگرانی های رو به رشد تعداد موارد است.

مقامات دولت گفت: تهمت نیست و در واقع آنها را به کم کردن سرعت تست است که یک راه برای پیگیری و در نهایت کنترل گسترش بیماری است.

موارد افزایش 25% در سراسر کشور با توجه به آخرین هفت روز شمارش رهبری خوشه در تعدادی از کشورها مانند تگزاس و آریزونا و فلوریدا که بیشتر ملایم در مورد اجتماعی فاصله.

مغلوب ساختن پیشی جستن به طور پیوسته بلد حمایت گسترده ای در میان راه باریک از رای دهندگان پس از مارس. آمریکایی ها به طور فزاینده ای حیاتی از پاسخ او به این بیماری همه گیر و موجی از اعتراضات پس از 25 ماه مه پلیس قتل جورج فلوید یک مرد سیاه و سفید در مینیاپولیس.

اعضای مغلوب ساختن پیشی جستن حزب جمهوری خواه نیز به نظر می رسد بیشتر بدبین بیش از هر زمان دیگر در طول ریاست جمهوری خود. فقط 43 درصد گفت: آنها فکر می کردند این کشور به رهبری بود در "مسیر درست" پایین ترین سطح ثبت شده توسط رویترز/ایپسوس نظرسنجی پس از مغلوب ساختن پیشی جستن وارد شده در ژانویه 2017.

مغلوب ساختن پیشی جستن مواجه شده است و غیر معمول فوران انتقاد از اعضای استقرار نظامی مانند جیمز Mattis اولین وزیر دفاع, بیش نظامی خود را در پاسخ به اعتراضات. اخیرا بولتون گفت: تهمت بود نا مناسب به رئیس جمهور بود و او را متهم کرد در کتاب جدید خود را از به طور معمول مانع عدالت است.

پنجاه و هشت درصد از آمریکایی ها – 81 درصد از دموکرات ها و 37 درصد از جمهوری خواهان – گفت: آنها می خواهم برای دیدن بولتون تحت سوگند شهادت در مورد تجارب خود را در مغلوب ساختن پیشی جستن دولت.

بولتون که حاضر به انجام این کار در سال گذشته به عنوان بخشی از مجلس نمایندگان استیضاح در برابر تهمت به نظر می رسد برای تایید یکی از این تحقیقات مرکزی اتهامات در کتاب خود گفته که تهمت می خواستم اوکراین به بررسی بایدن و پسر شکارچی به عنوان یک شرط برای دریافت متحده آمریکا امنیت کمک کند.

اما آمریکایی ها به نظر می رسد کمتر علاقه مند در یکی دیگر از طولانی استیضاح تحقیقات پس از نزدیک به انتخابات است. چهل و یک درصد گفت: آنها می خواستند کنگره برای باز کردن یکی دیگر از پرس و جو به مغلوب ساختن پیشی جستن در حالی که 39 درصد گفت: آنها مخالف بودند و 20 درصد گفت: آنها "مطمئن نیست."

رویترز/ایپسوس نظرسنجی انجام شد آنلاین به زبان انگلیسی در سراسر ایالات متحده است. آن را جمع آوری پاسخ از 1,115 بزرگسالان از جمله 503 دموکرات و 408 خواهان. آن را به یک اعتبار فاصله اندازه گیری دقت از 3 درصد است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب