آنتی بادی آزمایش ممکن است کمک به تشخیص COVID-19 عفونت در صورت استفاده در زمان مناسب: دانشمندان

توسط: PTI | لندن | به روز رسانی: 26 ژوئن 2020 4:40:37 pm محققان همچنین ترس دقت پایین تر خواهد بود زم

توسط NEWSATROPAT در 6 تیر 1399
توسط: PTI | لندن | به روز رسانی: 26 ژوئن 2020 4:40:37 pm
Antibody tests may help detect COVID-19 infection if used at right time: scientists محققان همچنین ترس دقت پایین تر خواهد بود زمانی که آزمایش استفاده می شود در جامعه به عنوان آزمون باید بیشتر مورد بررسی قرار گرفت و در بیمارستان بستری بیماران است.

زمان COVID-19 آزمایش پادتن بسیار مهم است برای تشخیص عفونت در بیمار دانشمندان در جامع ترین بررسی coronavirus تست به تاریخ.

محققان در دسترس همه تست دقت و شواهد برای آنتی بادی آزمایش های منتشر شده تا پایان ماه آوریل است. با ترکیب داده ها از بسیاری از مطالعات آنها نشان داده است که این آزمون ها به اندازه کافی دقیق برای تایید اینکه آیا کسی تا به COVID-19 ویروس اگر در دو هفته اول پس از علائم ظاهر می شود.

محققان دریافتند که آزمایشات تنها به احتمال زیاد مفید در تشخیص قبلی SARS-CoV-2 عفونت در صورت استفاده حداقل 14 روز بعد از شروع علائم می گویند که مطالعات نشان می دهد که این آزمون را از دست ندهید 1 در 10 مورد از COVID-19.

اما آنها احتیاط بیش از تکیه بر این رقم به عنوان مطالعات کوچک و ضعیف گزارش شده و انجام می شود در انتخاب بیمار شدند.

محققان همچنین ترس دقت پایین تر خواهد بود زمانی که آزمایش استفاده می شود در جامعه به عنوان آزمون باید بیشتر مورد بررسی قرار گرفت و در بیمارستان بستری بیماران — ساخت آن مشخص نیست که آیا آنها می توانند تشخیص کاهش سطح آنتی بادی های مرتبط با خفیف و بدون علامت COVID-19 بیماری است.

به رهبری توسط کارشناسان در دانشگاه بیرمنگام یک گروه از محققان کشیده شده از دانشگاه ها در سراسر جهان منتشر کرده اند که یافته های خود را در Cochrane Database سیستماتیک بررسی است.

"ما تا به تجزیه و تحلیل تمام اطلاعات در دسترس از سراسر جهان و کشف الگوهای روشن گفتن است که زمان بسیار حیاتی است در استفاده از این آزمون. استفاده از آنها در زمان اشتباه و آنها کار نمی کند" گفت: Jon Deeks, استاد آمار حياتي و سر از آزمون ارزیابی گروه تحقیقاتی در دانشگاه بیرمنگام است.

"وجود دارد امیدوار کننده آزمایشات اما وجود ندارد شواهد کافی قادر به شناسایی بهترین تست نشده و ما باید برای ادامه تجزیه و تحلیل داده های آن را به عنوان در دسترس می شود— به خصوص از غیر بالینی تنظیمات که در آن افراد در حال نمایش کمتر علائم شدید و افراد زیر بیش از دیگر زمان دوره" Deeks گفت.

سیستم ایمنی بدن افرادی که COVID-19 پاسخ به عفونت در حال توسعه سلول های است که می تواند حمله ویروس (آنتی بادی) در خون خود. آزمایش برای تشخیص آنتی بادی در مردم خون می تواند نشان دهد که آیا آنها در حال حاضر COVID-19 یا تا به حال آن را قبلا.

بدن تولید سه کلاس های آنتی بادی – IgA, IgG و IgM. اکثر آنتی بادی آزمایش اندازه گیری هر دو IgG و IgM اما برخی از اندازه گیری یک آنتی بادی و یا ترکیبی از سه آنتی بادی است. سطح آنتی بادی ظهور و سقوط در زمان های مختلف پس از عفونت با آنتی بادی IgG معمولا بالاترین چند هفته پس از عفونت است.

برخی از آزمایشات با استفاده از خون وریدی و متخصص تجهیزات آزمایشگاهی, در حالی که دیگران با استفاده از انگشت خراش نمونه خون در یکبار مصرف دستگاه شبیه به تست های بارداری که می توان در آزمایشگاه های بیمارستان یا در خانه.

محققان با جستجو از طریق بیش از 11,000 نشریات در COVID-19 موجود در پایان آوریل سال 2020 و شناسایی 54 مطالعات مربوطه از آسیا و اروپا و آمریکا – که اندازه گیری دقت تست آنتی بادی استفاده می شود برای تشخیص فعلی و یا گذشته COVID-19 عفونت – آیا در بیمارستان و یا جامعه. در مجموع این مطالعات گزارش شده حدود 16,000 نتایج آزمون.

"تست دقیق حیاتی است— این آزمایشات ممکن است کمک به شناسایی COVID-19 در افرادی که علائم به مدت دو هفته یا بیشتر اما هرگز تا به حال یک سواب تست و شناسایی که چگونه بسیاری از آنها تا به حال SARS-CoV-2 عفونت به ارزیابی گسترش بیماری و نیاز به مداخلات بهداشت عمومی" محققان اشاره کرد.

"در زمان ما یاد خواهد داد که آیا داشتن قبلا عفونت فراهم می کند و افراد با ایمنی نسبت به آینده عفونت است که نشان می دهد شخصی ارزش داشتن این آزمون" گفتند.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب