آنتی بادی ایمنی به Covid-19 ممکن است در کوتاه مدت: UK مطالعه

توسط: PTI | لندن | منتشر شده در تاریخ: جولای 13, 2020 9:37:43 pm یک تصویر کامپیوتری ایجاد شده توسط Nex

توسط NEWSATROPAT در 23 تیر 1399
توسط: PTI | لندن | منتشر شده در تاریخ: جولای 13, 2020 9:37:43 pm
یک تصویر کامپیوتری ایجاد شده توسط Nexu علوم ارتباطات همراه با کالج ترینیتی در دوبلین را نشان می دهد یک مدل ساختاری نماینده betacoronavirus. (منبع: رویترز)

بیمارانی که بهبود یافتن از رمان coronavirus ممکن است پاسخ آنتی بادی است که آنها را باعث می شود سیستم ایمنی بدن به ویروس مرگبار تنها برای چند ماه یک مطالعه جدید در انگلستان نشان داده است.

یک مقاله با عنوان "بررسی طولی و کاهش آنتی بادی پاسخ در SARS-CoV-2 (COVID-19) عفونت', توسط کالج کینگ لندن محققان با تجزیه و تحلیل پاسخ ایمنی بیش از 90 بيمار و کارکنان بهداشت و درمان در گای و سنت توماس " NHS Foundation Trust, لندن, بیمارستان که تحت درمان بود نخست وزیر بوریس جانسون پس از او آزمایش مثبت برای coronavirus در ماه مارس است.

تحقیقاتی به رهبری دکتر کتی Doores از کالج کینگ لندن در بر داشت سطح آنتی بادی است که می تواند در از بین بردن این ویروس به اوج خود رسید و حدود سه هفته پس از شروع علائم پس از آن شروع به کاهش است.

"مردم در حال تولید مناسب پاسخ آنتی بادی ها به ویروس اما آن را پایانی بر یک دوره کوتاه از زمان و بسته به اینکه چگونه خود را بالا اوج است که تعیین کننده چه مدت آنتی بادی ماندن در اطراف" Doores گفت: نگهبان.

"عفونت تمایل به شما بهترین سناریو برای پاسخ آنتی بادی بنابراین اگر شما عفونت است که شما به سطوح آنتی بادی است که افول در دو تا سه ماه این واکسن را به طور بالقوه انجام چیزی مشابه به همین. مردم ممکن است نیاز به تقویت و یک شات ممکن است کافی نیست," او توضیح می دهد.

این مطالعه برای اولین بار 'طولی تحقیق به نظارت سطوح آنتی بادی در بیماران و بیمارستان کارگران به مدت سه ماه پس از علائم ظهور. دانشمندان درو نتایج آزمون از 65 نفر و شش بهداشت و درمان کارگران که تست مثبت برای این ویروس و بیشتر 31 کارکنان که داوطلب باید به طور منظم تست آنتی بادی بین آوریل و ژوئن.

"آنتی بادی (Ab) پاسخ به SARS-CoV-2 تشخیص داده می شود در اکثر افراد آلوده 10-15 روز پس از شروع COVID-19 علائم. با توجه به ظهور اخیر این ویروس در جمعیت انسانی آن شناخته نشده است چگونه Ab پاسخ خواهد ماند و یا اینکه آنها را به حفاظت از عفونت مجدد" یادداشت کاغذ که هنوز به کارشناسی.

سیستم ایمنی بدن راه های متعدد برای مبارزه با کروناویروس اما اگر آنتی بادی اصلی خط دفاع این یافته نشان می دهد مردم می تواند تبدیل به reinfected در فصلی امواج فقط مانند سرماخوردگی و سایر انواع آنفولانزا.

"این مطالعه مهم است که با توجه به پیامدهای گسترده سرولوژی, تست Ab حفاظت در برابر عفونت مجدد با SARS-CoV-2 و دوام واکسن حفاظت" مقاله می افزاید.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن