ضد نژادپرستی اعتراض به برلین و لندن

توسط: | منتشر شده در تاریخ: 1 ژوئن 2020 10:45:21 am اعتراض بیش از جورج فلوید مرگ رفته بین المللی با

توسط NEWSATROPAT در 12 خرداد 1399
توسط: | منتشر شده در تاریخ: 1 ژوئن 2020 10:45:21 am
Anti-racism protests spread to Berlin and London اعتراض بیش از جورج فلوید مرگ رفته بین المللی با تظاهر به خیابان ها در لندن و برلین. (DW)

هزاران نفر از مردم به خیابان ها ریختند از آلمانی و انگلیسی, پایتخت در روز یکشنبه برای نشان دادن حمایت برای تظاهرات در ایالات متحده بیش از قتل یک مرد سیاه پوست توسط یک افسر پلیس است.

مرگ جورج فلوید موجب خشم بین المللی پس از یک ویدیو منتشر شده از او برای نفس نفس نفس زدن در حالی که یک افسر پلیس به زانو در گردن او در شهر مینیاپولیس.

در برلین چند صد نفر از معترضان معلوم شد برای دومین روز متوالی با برگزاری تظاهرات در خارج از سفارت آمریکا. تظاهرکنندگان برگزار شد تا نشانه های خواندن: "Stop killing ما" و "عدالت برای جورج فلوید."

ادامه مطلب: نظر: آمریکا باید از خواب بیدار به این واقعیت نژادپرستی

در برلین معروف Mauerpark که در آن هنرمندان خیابانی می توانید رنگ و بخش هایی از برلین دیوار یک بنای یادبود برای فلین در حال حاضر به نظر می رسد.

بوندسلیگا ستاره موضع

ستاره های فوتبال در آلمان بوندسلیگا نیز پیوست و در تظاهرات روز یکشنبه.

بوروسیا دورتموند بازیکن Jadon سانچو خود را برداشته نیوجرسی پس از به ثمر رساندن گل به فاش کردن یک تی شرت خواندن: "عدالت برای جورج فلوید." او موفق به دریافت یک کارت زرد برای حرکت می کند.

زودتر به جلو مارکوس Thuram در زمان یک زانو بر روی زمین پس از به ثمر طول بوروسیا مونشنگلادباخ پیروزی یونیون برلین. پس از به ثمر رساند در نیمه اول Thuram خود را کاهش زانو به زمین و متمایل شدن سر خود را در حال انتظار چند ثانیه قبل از بلند شدن دوباره.

"او ساخته شده یک نشانه علیه نژاد پرستی, ما همه به طور کامل پشتیبانی ، من باور دارم که هر کس به طور کامل از آن پشتیبانی می کند که هر کس همان افکار او می کند" مونشنگلادباخ مربی مارکو رز گفت.

بیشتر بخوانید: ورزشکاران شایسته آزادی بیان

زانو زدن در لندن

در لندن هزاران نفر از مردم در همبستگی با ما تظاهرکنندگان حمل علائم خواندن: "بدون عدالت بدون صلح است."

معترضان به زانو در میدان ترافالگار قبل از راهپیمایی گذشته پارلمان و توقف در خارج از سفارت آمریکا در لندن است.

پلیس متروپولیتن گفت: آنها بازداشت پنج نفر در خارج از سفارت — دو برای حمله به پلیس دیگران برای نقض coronavirus مستند دستورالعمل.

به زانو تظاهرات در لندن و در بوندسلیگا بازی یک مرجع به سبک اعتراض مسالمت آمیز استفاده می شود توسط khezri سابق San Francisco 49ers کارفرمایی.

Kaepernick و دیگران در تیم NFL خواهد زانو زدن در طول ما سرود ملی در اعتراض به خشونت پلیس و نژادپرستی در میان سیاه و سفید زندگی مهم جنبش است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن