یکی دیگر از 3000+ آزمون می افزاید: 42 نفر به داکوتای شمالی مجموع

این یک گام در مسیر درست تست عاقلانه با 3,310 تست های انجام شده به مناسبت سوم راست بعد از 3000 تا به همراه تست.

توسط NEWSATROPAT در 25 خرداد 1399

این یک گام در مسیر درست تست عاقلانه با 3,310 تست های انجام شده به مناسبت سوم راست بعد از 3000 تا به همراه تست. این بخش باز تست برای عموم 11-12 ژوئن در Fargodome اجازه می دهد هر کسی که آرزوی به دست آوردن یک آزمون برای به دست آوردن یک.

این شماره ها هنوز هم از دولت هدف از 4000 تست های روزانه که زمانی فقط یک بار زمانی که گروه آزمایش 4,034 افراد ژوئن 5. دولت در حال حاضر انجام 129,794 کل آزمون 85,873 که آزمون های منحصر به فرد. بیش از 82,000 از کسانی که آزمون را دوباره منفی.

روز شنبه اضافه کردن اعداد به ایالت کل که پیشی 3,000 مجموع موارد جمعه و در حال حاضر نشسته در 3,058 کل موارد. از این موارد 2,630 از آنها بهبود یافته اند تا 57 از جمعه. وزارت بهداشت گزارش 354 فعال موارد در دولت است.

هیچ اضافی مرگ و میر گزارش شده شنبه و مرگ و میر در کشور باقی می ماند و در 74 برای یک بیماری است که ادعا کرده بیش از 114,000 زندگی سراسر کشور. مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری می گوید: افراد مسن و افراد مبتلا به HIV و دیابت و آسم و بیماری کبدی و یا شرایط دیگر که سازش یک سیستم ایمنی در معرض خطر بیشتری از بیماری های جدی و یا مرگ از COVID-19. تنها 35 افراد باقی می ماند بستری در حالی که فارگو منطقه باقی مانده کانون شیوع در دولت است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Cass County اضافی 31 تست مثبت می آفریند شهرستان در مجموع به 2,037 مجموع موارد حدود 66 درصد از تمام موارد در دولت است. به عنوان یک نتیجه این شهرستان دیده می شود که بیشترین مرگ و میر در 62.

Burleigh شهرستان اضافه شده سه آزمون مثبت آوردن این شهرستان در مجموع به 159 در حالی که Richland County نیز شاهد افزایش سه موارد مثبت آوردن آن شهرستان در مجموع به 36. سایر استان ها که گزارش نتایج مثبت شامل Grand Forks, مورتون Ward, LaMoure و Dickey شهرستانهای استان است.

امکانات مراقبت طولانی مدت همچنان تمرکز اصلی به صورت بالقوه شیوع بیماری و احتمال مرگ است. خانه های سالمندان بیشتر مستعد ابتلا به شیوع بیماری مرگبار از COVID-19 با توجه به مقدار سالمند با شرایط بهداشتی اساسی. پنجاه و شش ایالت و میر ناشی از مراقبت طولانی مدت تایید شده اند از این گروه در حالی که فعال موارد کاهش یافته است با 26 فعال بودن موارد گزارش شده است.

Edgewood فارگو دارای بالاترین فعال موارد در میان ساکنان و کارکنان با پنج و سه مورد بود.

این می آید پس از یک هفته از رژیم صهیونیستی است. داگ بورگوم اعلام کرد که قانون اجازه داده است که تمام خانه سالمندان امکانات برای باز کردن, هوای آزاد, ملاقات, در حالی که ایجاد استانداردهای خانه های دیگر به داخل سالن ملاقات است.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در بالا righthand گوشه ای از صفحه اصلی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن