ان بیلی: موش! بیشتر جوجه ها در آینده من

بر خلاف موش که ما گاهی اوقات دیده می شود خزیدن در سراسر طبقه از خانه ما, موش ها شده اند در رادار من. من فرض را

توسط NEWSATROPAT در 7 تیر 1399

بر خلاف موش که ما گاهی اوقات دیده می شود خزیدن در سراسر طبقه از خانه ما, موش ها شده اند در رادار من. من فرض را دراز دم حشرات موذی بودند در جایی زندگی در مزرعه زیرا ما باید این نوع از ساختمان های قدیمی چوبی که در آن آنها می خواهم به خانه های خود را, اما هرگز راه من گذشتند.

از دید و خارج از ذهن بود راه من آن را دوست داشت و من خوشحال شده اند باقی می ماند بی اعتنا به رفت و آمد از جوندگان باقی مانده از روز من.

این بود که نمی شود. ترکیبی از خوراک مرغ و کف خاک به پایان رسید من موش-رایگان سعادت. من برای اولین بار شروع به توجه به نشانه هایی از آنها را در تابستان گذشته زمانی که چیزی شروع حفاری در زمین های خاکی در اتاق مجاور که در آن جوجه ها زندگی می کنند. زمانی که برایان و من خواسته ما پیمانکار برای قرار دادن در یک طبقه سیمان در سمت که در آن جوجه ها خواهد بود قرار ما به سمت چپ یک کف خاک در طرف دیگر که ما نگه داشتن غذا. ایده این بود برای صرفه جویی در برخی از پول است.

بود که برای اولین بار تصمیم بد در بخشی از ما.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

توسط زمستان, سوراخ در کف عمیق تر شد و انبوهی از خاک در کنار آنها بالاتر است. ما سعی کردیم با قرار دادن در یک دام زنده, فکر, ممکن است آن را یک موش خرمای کوهی امریکا انجام حفر اما هیچ چیز در زمان طعمه. بنابراین برایان خریداری برخی از موش تله قرار داده و آنها را در کنار سوراخ.

آن را نمیگیرد طولانی برای اولین موش گرفتار شود. من کاملا مطمئنم که قلب من متوقف شد زمانی که من آن را دیدم. من چشمانم را بستم و اجازه دهید یک فریاد سکوت. من نمی توانستم به آن نگاه کنید زمانی که من tiptoed گذشته دام و پیامک برایان در محل کار به عنوان به زودی به عنوان من در سمت چپ خانه مرغ و درخواست او را به آن را حذف هنگامی که او به خانه.

بیست و یک موش و شش ماه بعد, من یک متخصص در موش حذف.

بله 21 موش. پس از گرفتن من نگه داشته در حال اجرا شمارش و با هر کدام که استقبال چشم من زمانی که من راه می رفت به خانه مرغ در صبح شدم کمی کمتر تهوع در مورد دفع آنها. من تبدیل شدن به ماهر در از بین بردن buggers کمی از دام و دفع آنها با کمرویی چیدن آنها را توسط دم و قرار دادن آنها در کیسه های پلاستیکی و سپس واریز آنها را در یک زباله های سلولی.

مبارزه با موش طولانی شد به عنوان یک نتیجه از تصمیم بد شماره 2 بود که به جای عدل یونجه در کنار یک دیوار در خارج از خانه مرغ در پاییز گذشته. یونجه با موفقیت عایق که دیوار, اما آن را نیز ارائه یک خانه برای یک خانواده از موش.

به اندازه ترس من موش مادر او نوجوان-کودکان و چند تا از خواهر و برادر کوچکتر زد از عدل هنگامی که ما آنها را نقل مکان کرد در این بهار. من بسته شد چشم من زد و به دور از یونجه به عنوان من می توانم بدون بالا رفتن مرغ حصار و گره من مشت گفتن خودم نیست به فریاد آنها زد هر که راه. سرانجام موش سوراخ که در کنار مرغ خانه و تونل که در آن به فرار.

برای چند هفته گذشته بوده ایم ابتلا به اعضای خانواده و من امیدوار هستم که ما در نهایت به پایان خط. به عنوان ژوئن می آید به نزدیک ما ممکن است آماده به اعلام خانه مرغ و موش-منطقه آزاد.

ما نیز تصمیم ما خواهد بود یک مرغ-منطقه آزاد.

من مانند جوجه و لذت بردن از خوردن مزرعه-تخم مرغ تازه اما برخورد با موش است بیش از حد قیمت به پرداخت. زمانی که تاریخ و زمان آخرین از ما پنج باقی مانده جوجه می رود به قفس در آسمان من بسته شدن درب به آن مرحله از زندگی در مزرعه است.

موش! من قصد دارم به دست کسانی که مرغ.

ان بیلی است که یک خبرنگار برای چنگال بزرگ هرالد می نویسد و یک ستون دو بار در ماه.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن