Amtrak به کاهش قطار مسافری از طریق فارگو به سه روز در هفته

Amtrak کاهش برنامه های روزانه و به مدت سه روز در هفته برای بسیاری از آن از راه دور آموزش از جمله Empire Builde

توسط NEWSATROPAT در 29 خرداد 1399

Amtrak کاهش برنامه های روزانه و به مدت سه روز در هفته برای بسیاری از آن از راه دور آموزش از جمله Empire Builder که عبور می کند از طریق داکوتای شمالی در مسیر خود را از شیکاگو به سیاتل. امپراتوری ساز متوقف می شود در فارگو, Grand Forks, Devils Lake, راگبی, مینت, استنلی و ویللیستن. آن است که تنها مسافر قطار بین فارگو-مورهد و مینیاپولیس-سنت پل.

"با توجه به تاثیر دراز مدت COVID-19 در ridership, Amtrak ساخته شده است که تصمیم به کار با کاهش ظرفیت سال مالی 21," Amtrak مدیر روابط عمومی اولیویا Irvin گفت. "ما در حال برنامه ریزی 32 درصد کمتر از فرکانس در شرق راهرو 24 درصد کمتر به کشور ما-پشتیبانی خدمات و برنامه ریزی برای کاهش بیشتر از راه دور-آموزش به سه روز در هفته آغاز اکتبر 1 سال 2020 است. هدف ما این است که برای بازگرداندن خدمات روزانه در این مسیر به عنوان تقاضا حکم به طور بالقوه در تابستان از 2021."

مینه سوتا وزارت حمل و نقل حمل و نقل و راه آهن مدیر دن Krom گفت که او شنیده بود در مورد کاهش غیررسمی برای چند هفته و آن را هیچ جای تعجب به او که Amtrak شد کاهش در خدمات خود را در حال حاضر.

"خود ridership شده است پایین فوق العاده به دلیل COVID-19," Krom گفت. "Ridership پایین است. درآمد پایین است. به طوری که آنها در حال تلاش برای فشار بر این آنها می توانند. این اولین بار نیست. آنها به کاهش خدمات زمانی که آنها تا به حال مشکلات مالی در گذشته است. من نمی توانم بگویم آن را غیر منتظره. این مایه تاسف است."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

این Amtrak کاهش می آید کمتر از یک سال بعد از یک گروه به نام همه سرنشین مینه سوتا جمع آوری شده در مورهد به افزایش حمایت برای یک روز قطار مسافری بین فارگو و مینیاپولیس.

برایان نلسون رئيس جمهور از سازمان های غیر انتفاعی و فرانسیس Loetterle, یک مسافر قطار برنامه ریز برای MNDOT صحبت با مقامات منطقه و جمع آوری حدود 60 ساکنان محلی برای دفاع از یک خط قطار که ترک فارگو در 7 p. m. و وارد در مینیاپولیس در 11:25 صبح و ترک مینیاپولیس در 6 p. m. و وارد در فارگو در 10:30 p. m. امپراتوری ساز عبور از فارگو حدود 3 صبح

Krom می گوید هنوز هم وجود دارد شده است هیچ مقام رسمی برنامه ریزی انجام شده برای چنین یک خط قطار و هر گونه تلاش در گسترش قرار دارد نگه دارید در حال حاضر به عنوان همه گیر تیره و تار است بودجه خود را.

"حتی اگر ما تا به حال تمام برنامه ریزی های انجام کار آن را به دو تا سه سال به مطمئن شوید که ما تا به حال زیرساخت" Krom گفت.

"این است که یک نیروی انسانی موضوع و تقاضا موضوع است. من می دانم که Empire Builder نمی آید از طریق فارگو به شهرهای دوقلو در مناسب ترین زمان. ما می خواهم به نگاه چگونه ما می توانید سعی کنید به یک گزینه بهتر است."

Empire Builder طول می کشد نام خود را از Empire Builder آموزش اجرا شده توسط بزرگ شمال راه آهن بود که برتر قطار مسافری بین پل و سیاتل. آن است که پس از James J. Hill با نام مستعار "امپراتوری سازنده" که تاسیس بزرگ شمال راه آهن.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن