AMLO: یک خواهد برای تبدیل به حکومت

"Con base en lo logrado buscaremos emprender اونا transformación pacífica y ordenada, sí pero no por ello حداق

توسط NEWSATROPAT در 25 اردیبهشت 1399

"Con base en lo logrado buscaremos emprender اونا transformación pacífica y ordenada, sí pero no por ello حداقل profunda que la Independencia, لا رفرما y la Revolución; هیچ hemos hecho todo استه esfuerzo para meros cambios cosméticos, por encimita, y mucho menos para quedarnos con más de lo mismo" -آندرس مانوئل لوپز Obrador. ژوئن 28th, 2018

در اختتامیه سخنرانی در طول سال 2018 مکزیکی, انتخابات ریاست جمهوری, زمانی که پیروزی او تمام شد اما برخی آندرس مانوئل لوپز Obrador (شناخته شده با حروف اول خود را به عنوان AMLO) وعده داد که دولت او را سوار بر "چهارم تحول" از مکزیک است. قبلی سه مسلما در حال جنگ استقلال از اسپانیا (1810-1821) محافظه کار-لیبرال جنگ داخلی اصلاحات (1857-1861) و انقلاب مکزیک (1910-1920). تقریبا دو سال از آن زمان و "چهارم تحول" نام مورد ثابت شده است که بخشی از اتصالات اما به دلایل اشتباه. به عنوان رئیس جمهور AMLO نشان داده است کمتر بهره حاکم بر کشور از تبدیل آن. این یکی نیست و همین. اگر هدف حاکم است برای پاسخ به خواسته های اجتماعی, هدف از تبدیل است برای پیدا کردن یک محل در تاریخ است.

سیاستمداران به طور فعال درگیر در حاکم بر کشور خود باید با ادعا اساسی ترین اصول اقتصادی: که ما در یک جهان از کمبود. این بدان معنی است که آنها نیاز به تعادل خود را پوپولیستی وعده های انتخاباتی محدود منابع بودجه است. یک راه برای انجام این کار است با اولویت بندی خواسته های اجتماعی با توجه به سطح خود را از ضرورت و انتخاباتی سودآوری است. AMLO بدون استثنا در این زمینه است. در هجده ماه در دفتر او در حال حاضر مجددا اخذ مقادیر زیادی از پول به پروژه های زیربنایی یک پالایشگاه نفت در ایالت ایالت تاباسکو و برنامه های رفاهی به نفع و گسترش سیاسی خود مشتریان —برای مثال Jóvenes Construyendo el Futuroیک برنامه انتقال مشروط پول نقد برای جوانان بیکار. چه مجموعه AMLO جدا از سایر سیاستمداران است که زیرساخت و رفاه پروژه ها دیده نمی شود به سادگی برای آنها چه هستند: محدود دولت در پاسخ به خواسته های اجتماعی است. در عوض آنها باید به عنوان تفسیر نشانه هایی که خود را "چهارم تحول" در حال حرکت است به جلو.

تبدیل یک کشور بیشتر خوش خیم وظیفه سیاستمداران از حاکم به دلیل آن انتشار آنها از قانون آهن کمبود. در زمان تحول سیاستمداران خود قرار داده و در یک زمان و مکان که در آن همه چیز باید دوباره و در نتیجه منابع به طور ناگهانی وجود دارد. این به ارمغان می آورد به ذهن شیلی شعار در دوران بهبودی خود را پس از سال 1960 ولدیویا زلزله: "از آنجا که ما هیچ, ما همه چیز را انجام دهد." مکزیک در حال حاضر نیز وضعیتی وخیم از زلزله از انتخابات نوع است. در سال 2018 حزب سیستم در محل پس از سال 1991 فرو ریخت ارسال تکان سراسر کشور. کاملا از این وضعیت آگاه AMLO است و مقدار کمی از هیچ هزینه برای ایجاد یک نظم سیاسی جدید: در طول سال اول خود را در دفتر او صرف نیمی از دولت های پس انداز انباشته شده در طول 20 سال گذشته در فوندو د Estabilización de los Ingresos Presupuestarios.

چون AMLO نگران است با تبدیل این کشور به جای حاکم بر آن برخی از سیاست های خود تصمیم گیری ممکن است به نظر می رسد عجیب و غریب از راه دور. نگاهی به عنوان مثال لغو در سال 2018 جدید و تا حدی ساخته شده است مکزیکو سیتی Texcoco فرودگاه بین المللی. معمولا در مطبوعات به سادگی به عنوان Texcoco این بود که در آن زمان بزرگترین پروژه زیرساخت در آمریکای لاتین و امضای پروژه از رئیس جمهور سابق انریکه پنا نیتو (2012-2018). با وجود حمایت عمومی برای تکمیل پروژه AMLO تصمیم به لغو تمام چیزی که یک ماه قبل از کار بر روی یک مشکوک رفراندوم —که در آن کمتر از یک درصد از رای دهندگان شرکت کردند. با انجام این کار خود را دریافتی دولت به عهده گرفت همه سرمایه گذاری ضرر و زیان و زمان در یک بدهی است که با استفاده از مالیات فرودگاه به عنوان وثیقه به آن پرداخت. برای 20 سال آینده مسافران آمدن و رفتن به شهر مکزیک خواهد پرداخت برای یک فرودگاه است که هرگز به پایان خواهد رسید. آن است که در حال حاضر پذیرفته شده است که این تصمیم از خط خارج چشم انداز اقتصادی از AMLO دولت با آوردن سرمایه گذاران اعتماد به نفس در این کشور به پایین تاریخی.

از نظر مالی فاجعه بار آن را به عنوان بود AMLO تن به تن کرده لغو Texcoco قابل لمس به عنوان اثبات این که تغییر و تحول در این کشور در جریان است. حماسه پیروزی برابر nemeses: نئولیبرالیسم و فساد است. شاید حماسه, اما با توجه به مقیاس گسترده و هزینه Texcoco نیز وابسته به 'پیروس' و وابسته به دان کیشوت. اما پس از آن دوباره در زمان تحول آنچه مهم است این است که در اینجا و در حال حاضر و به چیزهای مختلف بدون در نظر گرفتن نتیجه. "ما با هم خواهد شد در تاریخ" بود AMLO را شعار انتخاباتی او ارائه شده است. در "چهارمین تحول" مختلف خوب است و سیگنال سابقه در ساخت.

تحول که AMLO فروش یک مدینه فاضله: محل هرگز یافت می شود اما آن است که ارزش مبارزه را دارد. در انجام این کار پیدا کنیم و رستگاری است. مانند خود را بیشتر ارشد نسبی, انقلاب, تحولات در حال باز فرآیندهای است که می تواند به طور نامحدود آوردن ما نزدیک تر و نزدیک تر به یک جامعه جدید است که نه ما و نه فرزندان ما تا به حال خواهد شد را ببینید. بسیاری از آنها مشتاقانه در آن دیگران به سادگی شروع به پریدن در ارابه موسیقی. اما دیر یا زود کمبود را نشان می دهد سر خود را دوباره. زمان تیک تاک برای "چهارم تحول است." خود را به خرید بیشتر زمان AMLO است فشار برای میان مدت خود در انتخابات ریاست جمهوری امید را زنده نگه داشتن حرکت خود را تا سال 2018 پیروزی انتخاباتی. بدون در نظر گرفتن, در نهایت کشور را از خواب بیدار به برخی از اخبار تکان دهنده: تحول که AMLO وعده داده شده است راهپیمایی پیروز و چه بهتر اثبات این از دنباله از تخریب آن را پشت سر گذاشت و تباهی ملت زیرساخت ها و امور مالی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب