در میان کشمکش چین انتصاب فرمانده جدید نیروهای نظارت بر هند مرز

توسط: PTI | پکن | به روز شده در: 5 ژوئن 2020 7:21:24 pm هند و چین مرز اختلاف را پوشش می دهد 3,488-مت

توسط NEWSATROPAT در 16 خرداد 1399
توسط: PTI | پکن | به روز شده در: 5 ژوئن 2020 7:21:24 pm
india china conflict, ladakh india china border conflict, india china tensions, Western Theatre Command China, هند و چین مرز اختلاف را پوشش می دهد 3,488-متر-طولانی لاک. چین ادعا می کند آروناچال پرادش به عنوان بخشی از جنوب تبت در حالی که هند و مسابقات آن است. (فایل/PTI عکس)

چین منصوب جدید فرمانده ارتش برای غربی آن تئاتر فرماندهی نیروهای زمینی مسئول چین و هند مرز جلوتر از کلید مذاکرات بین مقامات ارشد هندی و چینی مقامات نظامی در روز شنبه به پایان مرز بست.

مردم را ارتش آزادی بخش (PLA) غربی تئاتر فرمان در وب سایت رسمی خود اعلام کرد که سپهبد زو Qiling منصوب شده است به عنوان فرمانده جدید خود را برای نیروهای زمینی. قبل از این او بنا به گزارش خدمت در شرق تئاتر فرمان.

غربی تئاتر فرمان PLA نگهبانان 3,488 کیلومتر خط کنترل واقعی (لاک) با هند است. PLA غربی تئاتر فرمان که شامل نیروی زمینی ارتش, نیروی هوایی و نیروی موشک است که به رهبری ژنرال ژائو Zongqi.

این انتصاب جدید در یک زمان می آید زمانی که چینی ها و هندی نیروهای قفل شده در یک مرز بن بست از اوایل ماه گذشته.

در روز شنبه هر دو طرف انتظار می رود که عمدی در طرح های خاص برای پایان دادن به ماه بن بست در شرق لاداخ در اولین گسترده مذاکرات بین هند و چینی نظامی به رهبری ستوان ژنرال از هر دو ارتش.

کلی افسر فرمانده از له مبتنی بر 14 سپاه Lt Gen Harinder سینگ است که انتظار می رود به نمایندگی از هند در این مذاکرات که قرار است برگزار شود در یکی از حاشیه های این جلسه نقاط منابع رسمی در دهلی نو گفت.

دو طرف در حال حاضر برگزار می شود حداقل 10 دور مذاکرات میان فرماندهان محلی و همچنین به عنوان اصلی کلی-rank مقامات دو ارتش اما این مذاکرات نیست عملکرد هر نتیجه مثبت گفتند.

هند و چین مرز اختلاف را پوشش می دهد 3,488-متر-طولانی لاک. چین ادعا می کند آروناچال پرادش به عنوان بخشی از جنوب تبت در حالی که هند و مسابقات آن است.

هر دو طرف شده است تصریح می کند که در انتظار قطعنامه نهایی از مرز موضوع لازم است برای حفظ صلح و آرامش در مناطق مرزی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب