در میان COVID-19 ویژه 'یوگا ماژول' توسط ماموریت هند به سازمان ملل متحد به مناسبت گرامیداشت روز بین المللی یوگا روز

توسط: PTI | سازمان ملل متحد | منتشر شده در تاریخ: 12 ژوئن 2020 1:14:41 pm 6 روز بین المللی یوگا خواه

توسط NEWSATROPAT در 23 خرداد 1399
توسط: PTI | سازمان ملل متحد | منتشر شده در تاریخ: 12 ژوئن 2020 1:14:41 pm
Chandigarh schools to hold Fit India Week 6 روز بین المللی یوگا خواهد رسید و عملا در این سال با توجه به COVID-19 محدودیت در مکان و نیازهای اجتماعی فاصله. (عکس: گتی ایماژ/Thinkstock)

به رسمیت شناختن اهمیت یوگا در کمک به مردم در مقابله با افزایش افسردگی و اضطراب با توجه به اختلالات ناشی از COVID-19 گیر هند ماموریت دائمی سازمان ملل متحد توسعه یافته ویژه "یوگا ماژول" از تمرینات تنفسی و مراقبه شیوه های علامت گذاری در این سال بین المللی یوگا در روز است.

6 روز بین المللی یوگا خواهد رسید و عملا در این سال با توجه به COVID-19 محدودیت در مکان و نیازهای اجتماعی فاصله.

این ماموریت دائمی هند در سازمان ملل متحد به مناسبت روز بین المللی یوگا در 19 ژوئن در زمانی که شیوع جهانی از COVID-19 دارای طرح میتوانست به زندگی و مختل سبک زندگی مردم در سراسر جهان ماموریت گفت.

به رسمیت شناختن نقش مهم یوگا ماموریت همراه با یوگا تجارت و درمانگران خاص ایجاد کرده یوگا, ماژول, 'یوگا برای سلامتی, یوگا در خانه' به مناسبت های بین المللی یوگا در روز است.

ماموریت گفت که ماژول امن است مجموعه ای از شیوه های یوگا, بر اساس شواهد علمی موجود طراحی شده برای تمام گروه سنی است که می توان از خانه.

این ماژول که شامل ساده یوگا و تمرینات تنفسی و مراقبه شیوه برای بهبود جسمی و روانی و عاطفی و معنوی با سلامت خواهد بود پخش بر روی انواع سیستم عامل های مجازی در ژوئن 19.

این ماموریت به ذکر است که تطبیق با تغییرات در شیوه زندگی مانند کار از خانه و عدم تماس فیزیکی با دوستان و همکاران بوده است به خصوص به چالش کشیدن برای مردم است.

"مطالعات نشان می دهد که شده است وجود دارد افزایش, افسردگی, اضطراب و ترس از عادی در میان مردم در طول این تغییر بار. افزایش درد و رنج روانی مشکلات روحی و روانی و سلامت روانی بعد از این همه گیر باید به طور موثر به خطاب" ماموریت گفت: در آزادی مطبوعات.

با توجه به افزایش افسردگی و اضطراب در میان مردم در عصر coronavirus پیام یوگا در ارتقای سلامت جسمی و روانی و رفاه بشریت هرگز بیشتر مربوط به آن اضافه شده است.

"وجود دارد یک روند رو به رشد از مردم در سراسر جهان با استقبال از یوگا برای مبارزه با انزوای اجتماعی و افسردگی در طول بیماری همه گیر. یوگا نیز می تواند نقش مهمی در روانی-اجتماعی و مراقبت و توانبخشی COVID-19 بيمار در قرنطینه و جداسازی. آنها به خصوص در allaying خود ترس و اضطراب" آن اشاره کرد.

این ماژول شامل یک جلسه توسط Sylvia Jaggi Vasudev در "یوگا برای سلامت تنفسی' که در آن رهبر معنوی خواهد صحبت در مورد نیاز و اهمیت حفظ تعادل درونی در طول این زمان به چالش کشیدن.

در 15 دقیقه جلسه 'یوگا برای تسکین قلب', Yoga Guru Kishor چاندرا از Bhakti مرکز منجر خواهد شد و پیروان طریق asanas و پرانایاما که کمک خواهد کرد که تعادل و آرامش قلب است.

در این جلسه 'اصول اولیه یوگا' یوگا Acharya سوامی Sivadasananda مدیر بین المللی, Sivananda Yoga ودانتا مراکز در اروپا را به یک نگاه اجمالی از آساناهای ساده همراه با پرانایاما و آرامش است.

یک جلسه مراقبه از Sahaj یوگا خواهد بود مراقبه هدایت ورزش با هدف به آرامش ذهن.

هند کنسولگری در نیویورک برگزار خواهد شد مجازی جلسه با عنوان "پایداری یوگا و شمول اجتماعی' در ژوئن 13 به علامت بین المللی یوگا در روز است. سرکنسول Sandeep Chakravorty گفت در توییتر این رویداد برجسته "ذاتی ارتباط بین یوگا و پایداری است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن