در میان حمله از مغلوب ساختن پیشی جستن که میاد چین برای دست زدن به بیماری همه گیر کوروناویروس

توسط: PTI | پکن | به روز شده: آوریل 2 سال 2020 12:24:31 pm رئیس جمهور چین. سازمان جهانی بهداشت خارجه

توسط NEWSATROPAT در 13 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | پکن | به روز شده: آوریل 2 سال 2020 12:24:31 pm
coronavirus, coronavirus china, coronavirus who, coronavirus trump who, coronavirus china who trump, coronavirus world news رئیس جمهور چین.

سازمان جهانی بهداشت خارجه چین برای دست زدن به coronavirus همه گیر و گفت که این کشورها نیاز به یادگیری از ووهان در مورد نحوه کانون virus آوردن جامعه به حالت عادی بازگشت و یک روز پس از رییس جمهور آمریکا دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تشبیه جهانی سلامت بدن به یک آژانس روابط عمومی برای پکن است.

مغلوب ساختن پیشی جستن در روز پنج شنبه گفت که باید "شرمنده" از خود را به عنوان او در مقایسه با سازمان ملل متحد سلامت ارگان به یک آژانس روابط عمومی برای چین در میان بیماری همه گیر کوروناویروس پس از آن سرچشمه در بخش مرکزی چین در شهر ووهان.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت راه اندازی کرده است یک کاوشگر به نقش این که در coronavirus و به طور موقت به حالت تعلیق در آمریکا کمک مالی به آن است.

بسیاری از کشورها از جمله آلمان و بریتانیا و استرالیا در حال سرزنش چین برای گسترش coronavirus که به کشته شدن بیش از 2,35,000 نفر در سراسر جهان از جمله 64,000 آمریکایی و آلوده 3.3 میلیون نفر است.

اشاره کرد که با وجود صفر COVID-19 موارد در ووهان ماریا ون Kerkhove فنی منجر شود که برای بهداشت و درمان اضطراری برنامه در یک مجازی نشست خبری در ژنو گفت: "این بسیار بسیار خوش آمدید اخبار به شنیدن این که هیچ بیشتر موارد شدید بیشتر بیماران در ووهان."

"پس از تبریک این دستاورد" های دولتی سلامت نیوز به نقل از او عنوان کرد و گفت در روز شنبه.

"جهان آموخته است از چین و ما نیاز به ادامه به یاد بگیرند که از ووهان در چگونه آنها در بلند کردن آن اقدامات چگونه آنها در حال آوردن جامعه به حالت عادی یا معمولی و در شرایط چگونه ما در حال رفتن به زندگی می کنند با این ویروس رفتن به جلو" او گفت:.

مقامات بهداشت در ووهان که در آن coronavirus پدید آمده در ماه دسامبر سال گذشته گفت: همه COVID-19 موارد پاک شد از بیمارستان در روز یکشنبه.

هوبئی استان و پایتخت آن ووهان گزارش نشده اند coronavirus موارد به مدت 28 روز متوالی پس از 4 آوریل محلی کمیسیون بهداشت گفت: در روز شنبه.

مرکزی استان نیز کاهش اورژانس از بالاترین سطح به سطح بعدی در روز شنبه.

کاهش اورژانس سطح را نشان می دهد دستیابی به موفقیت بزرگ در هوبئی را پیشگیری و کنترل در برابر COVID-19 معاون فرماندار هوبئی یانگ Yunyan گفت: رسانه ها در روز جمعه.

این استان با این حال گزارش 647 موارد بدون علامت است که تحت آزمایشات پزشکی. هوبئی تا کنون گزارش 68,128 تایید COVID-19 موارد در مجموع از جمله 50,333 در ووهان.

در میان انتقاد از گزارش موارد ووهان در مارس 17 آن تجدید نظر مرگ و میر 50 درصد از تعداد مرگ و میر به 3,869.

مرگ و میر در چین بود در 4,633 که از روز شنبه با 82,874 کلی موارد تایید شده.

به عنوان یکی از چین-که مشترک کارشناسان بازدید که چین در ماه فوریه برای یک زمینه مطالعه ون Kerkhove گفت: "چین بسیار سخت کار می کرد به شیوع بیماری تحت کنترل است."

"من وجود دارد برای دو هفته و کار به طور مستقیم با مقامات وزارت و مقامات از بخش های مختلف بیمارستان از طریق جوامع واقعا دیدن آنچه که قرار بود در محل قرار داده برای آوردن این اعداد پایین," او گفت:.

ون Kerkhove گفت: او قدردانی "تلاش های خستگی ناپذیر" از مردم در ووهان — "نه فقط بهداشت و درمان کارگران اما افرادی که ماند در خانه های خود که رعایت بهداشت عمومی اقدامات است."

"ما را کلاه ما به شما و ما از شما سپاسگزارم برای خود تعهد و خدمات خود را و به اشتراک گذاری با ما در جهان آنچه شما قادر به انجام," او گفت:.

او همچنین خواسته مردم در ووهان به "هوشیار باقی می ماند" در مورد موارد جدید به نظر می رسد. PTI KJV AKJ

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن