خطوط هوایی آمریکا هشدار 25,000 کارگران آنها می تواند از دست دادن شغل

توسط: AP | دالاس | به روز شده: ژوئیه 16 سال 2020 10:46:08 am آمریکایی مسافر درآمد در ماه ژوئن به پایین

توسط NEWSATROPAT در 26 تیر 1399
توسط: AP | دالاس | به روز شده: ژوئیه 16 سال 2020 10:46:08 am
US coronavirus, American airlines, american airlines job cuts, american airlines layoffs, US coronavirus job cuts آمریکایی مسافر درآمد در ماه ژوئن به پایین بود بیش از 80 درصد از ماه مشابه در سال گذشته است.

خطوط هوایی آمریکا آگاه است در مورد 25,000 کارگرانی که شغل خود را می تواند حذف شود در ماه اکتبر به دلیل ياوه تقاضا برای سفر هوایی, اضافه کردن به عوارضی که این ویروس همه گیر است که مصرف در صنعت هواپیمایی.

آمریکا مدیران ارشد گفت: تعداد اخراج و یا furloughs می تواند پایین تر اگر به اندازه کافی کارگران را buyouts یا قبول پرداخت بخشی از ترک تا دو سال.

هواپیمایی مقامات فکر می کردند که ممکن است برای جلوگیری از هر گونه furloughs "از آنجا که ما اعتقاد تقاضا برای سفر هوایی را به طور پیوسته بهبود اکتبر 1 به عنوان تاثیر COVID-19 بین می رود. که متاسفانه مورد نشده است" مدیر عامل شرکت داگ پارکر و رئیس جمهور رابرت Isom گفت: در یک یادداشت به کارکنان.

مسافرت هوایی برداشت تا به آرامی از اواسط ماه مارس, اما همچنان به شدت افسرده است. آمریکایی مسافر درآمد در ماه ژوئن به پایین بود بیش از 80 درصد از ماه مشابه در سال گذشته است.

ما شرکت های هواپیمایی را پذیرفته تا به 25 میلیارد تومان در فدرال کمک برای کمک به پوشش هزینه های حقوق و دستمزد در ازای مشاغل برش تا اکتبر. آمریکا دریافت دلار 5.8 میلیارد دلار پول نقد و وام های دلتا رو USD 5.4 میلیارد و ایالات متحده هواپیمایی با دریافت 5 میلیارد تومان. کمک به احتمال زیاد تنها با تاخیر عظیم کاهش شغل در سراسر صنعت هواپیمایی.

هفته گذشته ایالات گفت: 36,000 کارکنان که آنها می تواند از دست دادن شغل خود را در ماه اکتبر. دلتا ارسال اعلامیه به بیش از 2000 خلبانان.

به طور جداگانه Delta Air Lines گفت: این انتظار به اتهام تومان 2.7 میلیارد دلار 3.3 میلیارد دلار برای پوشش هزینه های اولیه بازنشستگی و buyouts برای کارکنان آن را به عنوان کاهش در واکنش به کاهش شدید مسافرت هوایی.

شرکت هواپیمایی گفت: در این هفته که 17,000 کارکنان موافقت کرده اند به ترک.

دلتا گفت: در یک نظارتی تشکیل پرونده که دلار 500 میلیون به 600 میلیون تومان از اتهام را به سمت پرداخت نقدی به خلبانان و خدمه پرواز در زمین کارگران و دیگر خروج کارکنان در ماه جولای-سپتامبر چهارم. کارکنان که موافق به ترک دریافت, پرداخت, بیمه درمانی و در برخی موارد بازنشسته مزایای بهداشت و درمان.

مدیر عامل دلتا اد Bastian گفت: شرکت هواپیمایی امیدوار به انجام "اکثریت قریب به اتفاق از سر تعداد تغییرات ما باید" از طریق داوطلبانه خروج "به حداقل رساندن و اگر نه از بین بردن نیاز به صورت غیر ارادی furloughs".

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن