آمازون فرانسه

Burn-outمورد دیگری که می تواند مجموعه ای از دادگاه در مقابل یک قدرتمند تجاری غول پیکر نیز مطرح به عنوان آمازون

توسط NEWSATROPAT در 5 خرداد 1399

Burn-out

مورد دیگری که می تواند مجموعه ای از دادگاه در مقابل یک قدرتمند تجاری غول پیکر نیز مطرح به عنوان آمازون درهای بازگشایی شد. بازگشت در سال 2012, Ikea متهم شد, از راه اندازی یک سیستم برای جاسوسی بر روی فعالین کارگری در نیروی کار خود را پس از آن تا به حال با آن مواجه اعتصاب یک زن و شوهر از سال پیش از آن. CGT قرار داده و در یک شکایت حقوقی و اکنون پس از هفت سال از تحقیقات دستگاه قضایی اعلام کرده است که باید وجود داشته باشد یک جلسه دادگاه بعد از این سال.

قرار است که در کنار راه دادگاه را آغاز کرده اند به طور مثبت پاسخ به این استدلال که این کار برای Uber Deliveroo و مانند آن باید دیده می شود به عنوان مناسب اشتغال حقوق وجود دارد و یک فرمول برای برخی دشوار حقوقی و اتحادیه مبارزات به فرانسه باز می شود تا پس از آن مستند اما با میلیون ها نفر مجبور به دنبال امرار معاش در این دنیای جدید از قسمت بالا و فشار آسیب پذیر و اغلب راه دور کار می کند.

معمولا محدود در نقد آن از کسب و کار میانه روزانه, Le Monde که قضاوت هنوز تعداد در فرانسه ارائه یک سخت نظر تحریریه در فرانسه Télécom و روش خود را به یک قضاوت است که ممکن است به عنوان یک تفسیر نیز در تجربه های بسیاری در فرانسه در طول دهه گذشته و نیم. بله آن گفت: شرکت های بزرگ در فرانسه تا به حال به صورت یک "جنگ اقتصادی" که در آن محدودیت های عملکرد کارکنان خود را تحت فشار قرار گرفتند که تا کنون بیشتر اما

یکی نمی تواند ساخت برای مدت طولانی با سازماندهی رنج می برند از کارکنان خود را دائمی و تحقیر و از دست دادن اعتماد به نفس و یا با ترس القا به آنها را به ظاهرا آنها را سازنده تر است. یک شرکت می شود ثروت خود را از کارکنان خود را. هنگامی که حیثیت خود را با حمله حتی در منافع سودآوری و سپس کل همه چیز را از دست بدهد.

فرانسه Télécom تجربه قرار دادند و با موضوع "فرسودگی" – فرانسوی ها با استفاده از کلمات در زبان انگلیسی – به بالا از دستور کار سیاسی که در آن مانده است. آن وجود دارد در سال های طولانی اعتصاب و تظاهرات در سراسر سیستم بیمارستان در اجرا به Covid-19. و آنجا بود که آمازون نگه داشته و کارکنان آن کار به عنوان اپیدمی گسترش یافته است. شرایط در آن انبار بودند به طوری که CFDT فدراسیون (مشهور "نسیم" در چشم Le Maire و Pénicaud,) گفت: اعضای خود را به اعتصاب در 8 مارس. "ما خسته از تمام امکانات اجتماعی ایجاد گفت و گو (که عبارت دوباره!) با مدیریت" آن را اعلام کرد.

مزاحم ماسک

آن است که وجود دارد در چهره مردان جوان همه سیاه, حلق آویز در اطراف در خارج از eateries در حال حاضر فروش وعده های غذایی خود را از طریق اینترنت برای تحویل دوچرخه. وجود یک ردیف از سه نفر از این کافه ها من عبور در راه من به خرید روزنامه و گسترده پیاده رو مقابل یک دوجین یا بیشتر مردان جوان با دوچرخه خود را و عایق کوله پشتی صبر در شانس کردن که آنها را به نام. هیچ کدام ماسک و ژل و یا هر گونه نشانه ای دیگر از تجهیزات حفاظتی.

پاکسازی هنوز هم نمی تواند خود را به می گویند که هنوز هم وجود دارد به اندازه کافی از این موارد برای رفتن به اطراف. کلمات فقط چوب در craw. به عنوان آمازون کارکنان آینده به پایان اولین روز خود را پشت در محل کار پاکسازی شد و تجاری 24 hour news channel BFMTV. او دعوت کرده بود آن روزنامه نگاران به Elysée برای نشان دادن خاموش کار دولت را در برخورد با Covid-19.

اما تا به حال نه "اشتباهات در ارتباط متعهد شده است در رابطه با عدم ماسک" یک خواسته است.

او در پاسخ باید گرفته شود در طول کامل به منظور دیدن یک رئیس جمهور معمولا اعتماد به نفس, اگر نه گوش خراش در خود صدا دار جریان از کلمات را به توقف بیش از یک حقیقت: "من ... من ... چه به من گفت: من نیز به این موضوع ... من فکر می کنم بسیاری از چیزهایی که گفته شده در این موضوع ... من به آن بازگشت, دولت ما نمی خواهد ... همه چیز شده اند گفت ... چیزهایی شده اند موفق ما شناخته شده است و این وضعیت ... وجود دارد ... یک محدود کننده سیاست برای جلوگیری از همیشه بودن در پارگی که دولت در زمان و که من فکر می کنم یکی از سمت راست."

که به می گویند که دولت نمی دهد ماسک برای کسانی که به آنها نیاز وجود دارد همیشه از سمت چپ در دولت, فروشگاه ها.

"اما اجازه دهید ما" او افزود: "صداقت جمعی می گویند که در آغاز ماه مارس و حتی بیشتر از آن در ماه فوریه و در ماه ژانویه هیچ کس صحبت از ماسک از آنجا که ما هرگز فکر بودن موظف به محدود کردن در برخی از راه توزیع آنها را به آنها را به سلامت کارگران است."

پوزخند دوربین در برخی از لحظات قبل او گفته بود که بینندگان آن را یک قانون برای او هرگز به فاش کردن آنچه که می رود در سر خود را زمانی که او در گرفتن یک تصمیم. پوزخند او بود و دارای گونه های برامده مانند خود راضی بچه به خاطر سپردن چگونه آنها در حال فریب یک معلم را به فکر که آنها نمی شد کسی که پرتاب کرده بود تمام توالت رول پایین kazi قبل از ناهار.

همانطور که شما حدس زده آن است که دروغ می گویند هیچ کس صحبت از ماسک در اوایل ماه مارس. من آن را می دانم دروغ است چون من نگه داشته اند این اظهارات از کارکنان بیمارستان های کارگری و گفت آنها مورد نیاز است. اما من نیز می دانم دروغ است چرا که مانند بسیاری از دیگران در فرانسه, من یک کمی صدای جیر جیر از کسی که در 3 مارس اعلام کرد: "ما در حال requisitioning تمام سهام و تولید ماسک محافظ." توییت فرستاده شد در 16.26 شاید نه با پاکسازی خود را, اما قطعا خود را از حساب رسمی توییتر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن