همیشه در فصل/ مایک جیکوبز: اغلب شنیده ام از دیده شلاق-فقیر-را می سازد نادر در شب توقف

یک بررسی از ebird.com یک سایت که در آن birders خود را ارسال فرمایید نشان می دهد 37 اخیر شلاق-فقیر-گزارش خواهد

توسط NEWSATROPAT در 24 خرداد 1399

یک بررسی از ebird.com یک سایت که در آن birders خود را ارسال فرمایید نشان می دهد 37 اخیر شلاق-فقیر-گزارش خواهد از داکوتای شمالی در برابر 791 مینه سوتا. هیچ یک از داکوتای شمالی گزارش از این سال است. این پشتیبانی از این تصور که شلاق-فقیر-را گاه به گاه و یا نامنظم در اینجا.

که نه همیشه مورد بوده است. الیوت Coues یک جراح ارتش اختصاص داده شده به آمریکا مرزی بررسی در سال 1874 گزارش داد که "serenaded هر شب در ماه ژوئن توسط یک گروه کر از این صداهای عجیب و غریب نافذ تاریکی به نظر می رسید از همه نقاط در یک بار در امتداد یک خط از سنگین چوب که skirted رودخانه است."

رابرت E. استوارت به نقل از Coues یکی از قرن 19 را برجسته ترین "birdmen" در کتاب "پرورش پرندگان داکوتای شمالی" که منتشر شد در سال 1975. او همچنین یادداشت های یک گزارش توسط توماس می گویند یکی دیگر از معروف طبیعت که بازدید Red River Valley در سال 1823. استوارت آخرین رکورد از پرورش شلاق-فقیر-بخواهد در دولت است که از سال 1923 در Grafton, N. D.

Ebird نگهداری توسط دانشگاه کرنل دارای اخیر رؤیت از چنگال بزرگ و Buxton, N. D. در سال 2017 و از Milnor منطقه در جنوب شرقی ایالت داکوتای شمالی در سال 2019.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

من مواجه می شوند شلاق-فقیر-وصیتنامه دو بار در داکوتای شمالی یک بار زمانی که یک همسایه گزارش شنوایی یکی در shelterbelt پشت خانه رعیتی و یک بار هنگامی که یک شلاق-فقیر-را به نام من بسته outbuildings برای شب در محل ما نزدیک Gilby N. D. باد از شمال از چنگال بزرگ.

این پرندگان بودند مهاجران به احتمال زیاد محدود به صورت تودرتو مناطق کمی دورتر در شمال مانیتوبا.

در مینه سوتا, داستان متفاوت است. شلاق-فقیر-وصیتنامه لانه به شدت در مناطق پوشیده شده از درخت از دولت و آنها به طور منظم رخ می دهد مهاجران. Ebird را در نقشه نشان می دهد که اخیر رؤیت شده اند بیشتر متعدد در نزدیکی دریاچه از جنگل که به ارمغان می آورد آنها را به خوبی به منطقه ما.

من به یاد ماندنی ترین برخورد با شلاق-فقیر-بخواهد رخ داده است وجود دارد در Zippel Bay State Park, نزدیک به 40 سال پیش.

شلاق-فقیر-را مرموز پرنده فعال تنها در گرگ و میش و در شب مهتابی. Ornithologists گمان می کنند که پرندگان زمان چرخه خود را به مراحل ماه اجازه دادن به آنها برای جمع آوری مواد غذایی برای جوجه زمانی که ماه کامل است.

گونه های رخ داده در منطقه ما این است که شرقی شلاق-فقیر-خواهد شد. صفت حاکی از آن است که وجود دارد یکی دیگر از شلاق-فقیر-را گونه در شمال امریکا است. اخیر "تقسیم" بالا آنچه تا به حال در نظر گرفته شده است یک گونه به گونه کامل وضعیت. این پرنده مکزیکی, شلاق-فقیر-خواهد رخ می دهد در ایالات متحده تنها در جنوب آریزونا و نیومکزیکو.

شلاق-فقیر-وصیتنامه اعضای یک گروه از پرندگان به نام "nightjars," مشخص مرموز رنگ و خمیازه دهان شرایطی که یک بار به دست آورده و آنها را به نام "goatsuckers." خانواده رخ می دهد تقریبا در سراسر جهان است. برخی از آفریقایی گونه توسعه فوق العاده طولانی plumes.

همه nightjars هستند پگاه رو تقریبا پنهان شده در طول روز و در حال ظهور به جشن پرواز حشرات به عنوان گرگ و میش روش.

رایج ترین عضو این گروه در منطقه ما رایج nighthawk که دیده می شود "هاوکینگ" حشرات در گرند فرک. آن را گاهی اوقات لانه در پشت بام ها. این nighthawk آن مشخص است طولانی backswept بال مشخص شده و توسط آن عادت غواصی که به تولید یک سوت در بال خود را.

دورتر غرب رایج poorwill یک کوچکتر گونه مربوط به شلاق-فقیر-اراده است که گاه به گاه در داکوتای شمالی. Meriwether لوئیس یکی در امتداد رودخانه میسوری فقط در شمال چه شد دولت جنوب مرز است. بود که در سال 1804.

براد Dokken, هوای آزاد, سردبیر هرالد و فرد مسئول برای چوپانی این ستون به روزنامه باعث علاقه من به شلاق-فقیر-بخواهد با گزارش است که او تا به حال شنیده ام آنها را در گریز در شمال روسو, Minn. او نوشته است در مورد شلاق-فقیر-وصیتنامه تعدادی از بار اما تا آنجا که من جستجو از هرالد آنلاین بایگانی به من می گوید این تنها دومین ظاهر شلاق-فقیر-در این ستون. دیگر بود که در سال 1990 در هفته اول ماه ژوئن است.

Jacobs یک بازنشسته ناشر و سردبیر هرالد. او را در رسیدن به mjacobs@polarcomm.com.

Mike Jacobs

مایک جیکوبز




tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن