Altru رئیس جمهور می گوید کاهش می آیند خارج از مستقیم بیمار در بخش های مراقبت های

معلوم نیست چقدر بیشتر جنجال و هیاهو است در فروشگاه برای این گروه با توجه به تغییرات ناگهانی در درآمد که زده کل

توسط NEWSATROPAT در 17 خرداد 1399

معلوم نیست چقدر بیشتر جنجال و هیاهو است در فروشگاه برای این گروه با توجه به تغییرات ناگهانی در درآمد که زده کل صنعت مراقبت های بهداشتی که برای Altru وارد مالی جزر کم. اما دکتر استیون Weiser این گروه رئیس جمهور گفت: در یک هرالد مصاحبه ای که اخیر کاهش دادند در موقعیت های خارج مستقیم مراقبت از بیمار از جمله منابع انسانی و بازاریابی و مانند آن.

"هیچ کدام وجود دارد که در جهت مراقبت از بیمار نقش مانند پرستاران و یا درمانگران که برای ماده" Weiser, گفت:, و اضافه کرد که حدود 80 درصد از زیان کار شدند و در چنگال بزرگ منطقه است. "ما در حال رفتن به بیرون آمدن از آن و در ادامه به انجام آنچه که ما را روز به روز است که مراقبت خوب از جامعه ما و منطقه که ما در خدمت است. شما می دانید مرور این چالش های مالی هستند اما در پایان روز, ما باید برای انجام آنها به صورت هدفمند و با یک هدف در ذهن است که در خدمت هدف ما مراقبت از بیمار است."

مرتبط با: Altru نظام سلامت میسازد خاموش 167 کارگران

وایزر ایالت خطاب به کاهش و آینده این شرکت در مصاحبه با هرالد در این هفته که می آید پس از دیگری داکوتای شمالی مراقبت های بهداشتی گروه باید دست و پنجه نرم با کاهش از خود ساخته و لازم است به عنوان coronavirus نیروهای بيمارستان را گران مقدماتی اقدامات و به عنوان بیماران مبتلا به تاخیر غیر اضطراری روش. سنفورد فارگو گزارش 40% کاهش در حجم یک ماه پیش و مینت اخبار روزانه گزارش به عنوان اوایل ماه آوریل در furloughs و از دست دادن درآمد در ترینیتی سلامت. در Altru Weiser گفت: همچنین بزرگ بوده است درآمد حاصل از رکود و Altru در حال حاضر اعلام کرد کاهش اجرایی پرداخت و نیروی انسانی ساعت.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"مراقبت های بهداشتی است یک مدل کسب و کار با بسیار نازک حاشیه" کیت لوند, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت توسعه اقتصادی محلی شرکت کنند. "هر بحران مانند (coronavirus همه گیر) در حال رفتن به قرار دادن یک مقدار قابل توجهی از استرس است که مدل کسب و کار."

مرتبط: به عنوان درآمد کاهش می یابد در بیمارستان GF منطقه نگرانی در مورد خط پایین

بیمارستان ها شده اند رو در بخش بودجه فدرال است که برای کمک به سرپا نگه داشتن کسب و کار در طول coronavirus رکود اما وایزر ایالت تاکید کرد که Altru موقعیت خود را نه به انتظار بیشتر از آن را در حال حاضر دریافت شده — مانند $10.6 میلیون وایزر ایالت گفت: Altru بدست تحت فدرال مراقبت عمل می کنند که او گفت: به مبلغ یک افت نسبی در سطل برای بیمارستان فقط چند روز پول نقد در دست.

"آن را به هر چیزی در دراز مدت پایدار," او گفت:. "... (و) من فکر نمی کنم دولت در حال رفتن به قادر به چاپ پول بیشتر به قید وثیقه هر چیزی. Altru نظام سلامت را وفق دهند به آنچه که ما چالش ها هستند. ما را دیگر چه حمایت از ما ممکن است اما ما نمی توانیم به تعداد هر بیشتر پشتیبانی می کند."

Altru مالی موقعیت منتقل شده تا حد زیادی در طول چهار سال گذشته به عنوان آن را اب و هوای یک سال 2016 شکست ساختاری در آن چنگال های بزرگ, درمانگاه, که منجر به یک شکل بیمارستان پروژه که تخلیه ذخایر نقدی بوده است را در خود نگه دارد در این بیماری همه گیر. سوابق مالی برای این شرکت نشان می دهد که آن را به حال به اندازه 150 عامل روز ارزش پول نقد در دست در پایان سه ماهه دوم سال 2016. این تعداد کاهش یافت و شتاب در سال 2019 رفتن به عنوان کم در مورد 107 روز در پایان سه ماهه سوم و بهبود به حدود 125.5 روز تا پایان مارس — به عنوان حق همه گیر میزد.

وایزر ایالت گفت که هنوز هم تقریبا در آن شکل نشسته است که از اوایل ماه ژوئن هر چند او قطعا می خواهم مانند آن بالاتر است. او همچنین با اشاره به این که بیمارستان مدیون به اقتصاد و بيماران به معنای مالی است.

"(بیماران) نیاز به توانایی به آمده و به مراقبت و پرداخت خود را برای پوشش و اینها همه چیزهایی هستند که در معرض خطر بزرگ است." "و گرفتن اقتصاد ما عقب است که احتمالا یک گام بزرگ به سوی مردم با تمرکز بر مراقبت های بهداشتی خود را به عنوان به خوبی."

این شرکت سوابق مالی نیز حذف شده از Altru وب سایت که در آن اینترنت آرشیوی سوابق نشان می دهد آنها تا به حال شده است برای حداقل نه سال. یک سخنگو گفت: آنها حذف شده از سایت حذف "افزونگی" با جدا مالی گزارش سایت که در آن هرالد به دست آمده از آنها.

براد Gibbens معاون مدیر UND مرکز بهداشت روستایی دارای امید که وجود دارد به اندازه کافی فدرال دلار همچنان به معنی کمک به بیمارستان ها در سراسر کشور. او را به صحبت هرالد ماه گذشته فوق العاده تغییرات اقتصادی رو به سیستم مراقبت های بهداشتی به خصوص برای داکوتای شمالی کوچکترین بیمارستان.

"اگر شما در حال حاضر در یک وضعیت که در آن شما در حال خونریزی و شما از دست دادن تمام خود را سرپایی و اعمال جراحی الکتیو ... این فقط می افزاید: در بالای تمام مشکلات شما را," او گفت: از Altru. "به همین دلیل فدرال دلار در آینده در اثر ورزش. امیدوارم کشش دلار به اندازه کافی دور است که زمانی که دلار شروع به اجرا ... آنها می توانید درست کنید."

و Gibbens اشاره می کند که با وجود درد از اخراج او می بیند یک شرکت است که موجب صرفه جویی در زندگی می کند در تلاش برای انجام بهترین خود را با آنچه در آن است.

"متوسط layperson را درک نمی کند مراقبت از سلامت مالی است. آنها فقط آن را به عنوان بزرگ بد بد Altru در نظر گرفتن معیشت مردم را از" او گفت:. "و قطعا این چیزی نیست که Altru حال تلاش برای انجام. آن را تلاش برای زنده ماندن."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن