تمساح که جان سالم به در WW2 برلین بمباران می میرد در باغ وحش مسکو

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 24 مه سال 2020 1:36:15 pm زحل 84 ساله تمساح که ج

توسط NEWSATROPAT در 4 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 24 مه سال 2020 1:36:15 pm
Alligator who survived WW2 Berlin bombing dies in Moscow zoo زحل 84 ساله تمساح که جان سالم به در بمباران برلین در طول جنگ جهانی دوم درگذشت در مسکو, باغ وحش, مقامات اعلام کرد در روز شنبه. (توییتر)

زحل 84 ساله تمساح که جان سالم به در بمباران برلین در طول جنگ جهانی دوم درگذشت در مسکو, باغ وحش, مقامات اعلام کرد در روز شنبه. تمساح اشتباه شایع متعلق به یکی از رهبران نازی آدولف هیتلر.

"دیروز صبح ما می سی سی پی تمساح زحل درگذشت سن. او در حدود 84 سال — بسیار محترم سن" باغ وحش در بیانیه ای گفت.

به زودی پس از او متولد شده در ایالات متحده زحل با استعداد بود به باغ وحش برلین در سال 1936. زمانی که باغ وحش بمباران شد در سال 1943 در طول جنگ جهانی دوم حملات هوایی تمساح موفق به فرار و پیدا شد توسط سربازان انگلیسی تنها سه سال بعد بی بی سی گزارش داد.

زحل شد و سپس با استعداد به اتحاد جماهیر شوروی — جایی که او به صرف بقیه عمر خود را در باغ وحش مسکو. "باغ وحش مسکو تا به حال افتخار نگه داشتن زحل به 74 سال" باغ وحش در بیانیه ای گفت.

"برای ما زحل شد و تمام دوران و این که بدون کوچکترین اغراق... او را دیدم بسیاری از ما هنگامی که ما بچه ها بودند. ما امیدواریم که که ما را نا امید نیست او را" بیانیه بیشتر بخوانید.

باغ وحش مسکو را رد کرد و تمام شایعات از تمساح که پیش تر بخشی از هیتلر مجموعه شخصی و نه در باغ وحش برلین. معلوم نیست چگونه این شایعه آغاز شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب