متحدان عجله به کمک داکوتای دسترسی به خط لوله در حال انجام نبرد قانونی

مهلت به پرونده حمایت از دادخواستها در DAPL تجدید نظر مورد تصویب این هفته در روز پنج شنبه, جولای 23. در مجموع 1

توسط NEWSATROPAT در 5 مرداد 1399

مهلت به پرونده حمایت از دادخواستها در DAPL تجدید نظر مورد تصویب این هفته در روز پنج شنبه, جولای 23. در مجموع 14 خلاصه پرونده حقوقی واصل شد از طیف گسترده ای از گروه های ذینفع, نمایندگی, انرژی, کشاورزی و دولت ابراز حمایت برای ادامه عملیات از بحث برانگیز خط لوله از طریق طولانی روند تجدید نظر در پیش است.

متحدان DAPL به نام "amicus curiae" در دادگاه لاتین فرهنگ لغت شامل چند بازیکن اصلی در داکوتای شمالی صنعت نفت. موسسه نفت آمریکا قدرتمند فدراسیون, نفت و گاز, شرکت های بزرگ, همراه با دیگر ملی صنعت نفت گروه هایی مانند انجمن نفت خطوط لوله و آمریکا سوخت و پتروشيمي تولید کنندگان در زمینه استدلال در حمایت از ادامه خط لوله عملیات.

داکوتای شمالی غربی داکوتای انجمن انرژی نیز ثبت مختصر بیان کرد که فدرال دادگاه "آشکارا اشتباه" در خواستار بررسی های زیست محیطی از DAPL و "مرکب شدید اثرات منفی" در جولای 6 سفارش بلافاصله پس از روشن شدن خط لوله نفت است.

این خط لوله نیز در بر داشت متحدان در نفت و روغن-دوستانه متحده در سراسر کشور است. یک cenacolo 18 متحده ظ مشترک amicus مختصر در اوایل این ماه از جمله دولت های وایومینگ, داکوتای جنوبی و مونتانا, لوئیزیانا و تگزاس. که مختصر استدلال هر یک از امضای متحده حتی کسانی که دست نخورده توسط DAPL ایستاده به رنج می برند عواقب فاجعه بار اگر دادگاه منطقه را سفارش... مجاز است برای رفتن به اثر."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

در میان دیگر بحث متحده نوشت که یک تغییر عمده از خط لوله حمل و نقل برای حمل و نقل ریلی مورد نیاز توسط یک DAPL shutdown در داکوتای شمالی خواهد جابجایی راه آهن ماشین های مورد نیاز برای کشاورزی و حمل و نقل در سایر نقاط کشور است. ایالات متحده ارائه گسترده برآورد پتانسیل آسیب به اقتصاد خود اما مختصر ادعا می کند که خاموش کردن هزینه چند دانه-تولید متحده از داکوتای جنوبی, ایندیانا و مونتانا هر یک از ده ها میلیون دلار درآمد .

ایالت داکوتای شمالی بود سریع به فایل خود کوتاهی در دفاع از DAPL عملیات. بیانیه ای که فرستاده شده از طریق دفتر دادستان کل Wayne Stenehjem, پژواک بسیاری از استدلال است که در بالا مشخصات مقامات دولتی مانند رژیم صهیونیستی. داگ بورگوم و نفت و گاز مدیر لین هلمز را وضع در هفته های اخیر.

داکوتای شمالی مختصر آمده است که یک DAPL shutdown را تحمیل "فوری و آسیب های جبران ناپذیر" در اقتصاد دولتی. "خاموش شدن نیروی داکوتای شمالی صنعت نفت را به تعطیل در مقادیر عظیم تولید نفت و تغییر مانده از تولید به گران تر و نامشخص حالت از حمل و نقل" دولت استدلال می کند. "این به نوبه خود خواهد شد به طور قابل توجهی تاثیر فعالیت های تجاری منجر به میلیاردها دلار ضرر اقتصادی به صنعت و هزاران نفر از کارگران بیکار."

بسیاری از دادخواستها در زمینه حمایت از DAPL عملیات همچنین استدلال می کنند که خطرات زیست محیطی از بازگشت به راه آهن در حمل و نقل ماشین را سنگین تر بودن از محیط زیست در ادامه به اجرای نفت از طریق خط لوله است.

اما دادخواستها ثبت شده توسط ایستاده راک سو قبیله استدلال می کنند که داکوتای دسترسی ایالت داکوتای شمالی و متحد شدن احزاب تا حد زیادی اغراق آمیز تلفات اقتصادی از یک DAPL shutdown در بخشی به دلیل صنعت نفت تولید شده است مانع از همه گیر شوند ،

در یک گزارش به سفارش EarthJustice, قانون شرکت نمایندگی ایستاده سنگ اقتصاددان ماری Fagan استدلال کرد که به دلیل روغن های اخیر سقوط "بسته شدن DAPL را محدود اگر هر گونه اثرات بر تولید نفت, حمل و نقل, قیمت و یا در دسترس بودن." Fagan اضافه شده که اثرات واقعی خواهد بود "بنابراین جزئی به عنوان گمشده در سر و صدا از دیگر عوامل موثر بر بازار است."

ایالات متحده در دادگاه تجدید نظر برای ناحیه کلمبیا مدار خواهد شد در نظر گرفتن بحث های مطرح شده در هر یک از این دادخواستها قبل از آمدن به تصمیم گیری در مورد درخواست اضطراری باقی بماند.

پس از ایالات متحده دادگاه منطقه قاضی جیمز Boasberg جولای 6 جهت است که این خط لوله نزدیک دادگاه تجدید نظر صادر کرده است که "اداری" اقامت و اجازه DAPL کوتاه مدت اجازه برای اجرا در حالی که آنها را به یک مطلب مهم تصمیم گیری در بهره برداری از خط لوله باقی مانده از این روند تجدید نظر.

تصمیم دادگاه در اورژانس اقامت می تواند در هر زمان در چند هفته آینده. جلسات قبل از دادگاه تجدید نظر شده اند برنامه ریزی شده است.

خوانندگان می توانند در رسیدن به فروم خبرنگار آدم ویلیس, گزارش, امریکا, سپاه, عضو, در awillis@forumcomm.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن