الکس مورس: "ما قصد داریم تا در برابر حزب و DC استقرار"

هارون سفید: بنابراین یکی از گروه هایی که در پشت خود را از کمپین عدالت دموکرات. می تواند شما را توصیف فرایند گر

توسط NEWSATROPAT در 26 اردیبهشت 1399

هارون سفید: بنابراین یکی از گروه هایی که در پشت خود را از کمپین عدالت دموکرات. می تواند شما را توصیف فرایند گرفتن خود را تایید و منابع است که آنها در حال ارائه به شما کمک کند خود را با مبارزات انتخاباتی ؟

الکس مورس: من بسیار سپاسگزار برای حمایت از عدالت دموکرات و کار آنها انجام داده ام بیش از چند سال گذشته برای حمایت از اعضای جدید کنگره و نامزدهای جدید در اولویت مناطق.

در اینجا در این منطقه با توجه به قدرت کنگره نیل به عنوان رئیس راه و روش کمیته همه چیز است که در نزدیکی و عزیز برای ما به عنوان ترقی خواهان پایان دادن به جرم حبس مبارزه با بحران آب و بهداشت و درمان عنوان یک انسان حق گرفتن پول از سیاست – هیچ کدام از این سیاست ها امکان پذیر خواهد بود تا زمانی که نیل است که در موقعیت او در حال حاضر است.

من فکر می کنم که چرا ما باید مردم از سراسر کشور با در نظر گرفتن یک نگاهی به این مسابقه و پیکور در آنچه که آنها می توانند برای کمک به. من فکر می کنم من کمی متفاوت تر از دیگر عدالت دموکرات. من یک وقت مقام برگزیده شده است که برای بیش از هشت سال در حال حاضر.

این روند با آنها در مورد داشتن یک مکالمه است. گفتگو در مورد ارزش هایی که من و این مسائل من می خواهم به ایستادگی کردن در واشنگتن است. آنها در زمان یک نگاه عمیق در رکورد من در طول هشت سال گذشته در یک میزبان کامل از مسائل و متوجه شد که ما درگیر مسائل نژادی و عدالت اجتماعی از گرفتن پول از سیاست وجود دارد فقط برای روزمره مردم در سطح محلی است. من فکر می کنم آنها را شناسایی کرده و معتقدند که کار من در اینجا انجام داده ایم در هولیوک در خدمت به عنوان یک واقعا قدرتمند نقشه راه برای آنچه ما می خواهیم انجام دهیم در سراسر کشور است. دیدن دولت به عنوان یک بدن است که باید نگاه کردن برای رسیدن به آسیب پذیر ترین اعضای جوامع ما.

هارون سفید: من می خواهم به درخواست برخی در مورد برخی از موانع ساختاری که شما رو به چالش یک وقت. برای مثال DCCC blacklist بلکه گسترده تر مالی نابرابری به عنوان به خوبی.

الکس مورس: آره حدود یک سال پیش ما یک نگاه و با توجه به راه اندازی این کمپین وجود دارد و برخی از مشاوران و سازمان ها و شرکت ها که صحبت می کنیم در طول راه که تا به حال علاقه به بالقوه بودن بخشی از این مبارزه است. آنها بسیار واضح و روشن در مورد این واقعیت است که آنها انجام کار با DCCC یا دیگر دموکرات وقت اعضای کنگره است. و با وجود شخصی خود شور و هیجان در مورد نژاد نمی تواند آنها را از درگیر شدن با توجه به سیاست.

من فکر می کنم بدیهی است که آن را فوق العاده غیر دموکراتیک از حزب دموکرات به این سیاست است. مانند قبل از من گفت ما نه فقط در برابر کنگره نیل ما در برابر یک مقدار بزرگتر زیرساخت از مردم در واشنگتن و در درون حزب دموکرات است. و در بالا از آن این واقعیت است که ما در حال تامین 100 درصد مردم هر روز ما در حال گرفتن نیست هر شرکتی تایید شده پول. ما به تازگی اعلام کرد جمع آوری کمک های مالی اعداد یک زن و شوهر از هفته پیش. ما مطرح شده بیشتر پول در شش ماه از مردم این منطقه از ما در کنگره مطرح شده در بیش از سه سال و افزایش 25 برابر مقدار کمک های مالی از مردم در اینجا از او است. بنابراین ما در حال رفتن هرگز برای بالا بردن میلیون ها دلار است که کنگره نیل به ما نمی خواهیم به و مهمتر از همه ما لازم نیست.

فردی استوارت: به دنبال به جلو اگر شما به کنگره یکی از اصلی ترین چیزهایی که شما در حال رفتن به می آیند تا در برابر تاسیس حزب رهبری است. شما در بحث با دیگر عدالت دموکرات و یا با تیم خود را در اینجا چگونه شما را در مورد تلاش برای به دست آوردن چیزهایی که انجام می شود که شما می خواهید به انجام در برابر رهبری که ممکن است تمایل کمتری به شما کمک کند ؟

الکس مورس: آره. این است که چرا هر صندلی مسائل و چرا مردم می گویند چرا شما در حال اجرا در برابر یکی دیگر از دموکرات? همه دموکرات ها هستند. و این نه فقط در مورد داشتن یک دموکرات وجود دارد. آن را داشتن بهتر از دموکرات ها که در واقع می خواهند به وجود داشته باشد به نمایندگی از مردم واقعی است.

من فکر می کنم که در آن مردم سرخورده و نا امید زمانی است که دموکرات ها در قدرت هستند و کنترل کاخ سفید و کنگره و در واقع نمی تحویل تحول سیاست هایی که زندگی مردم را بهتر. که مشکل است. آنچه که ما در 2018, انتخاب متنوع ترین کنگره تاریخ کشور ما این است که ما رشد تدریجی حزبی. بنابراین در سال 2019, که بدان معنی است که برای اولین بار ما تا به حال جلسات در مدیکر برای همه و تعدادی از خانه کمیته ها.

که اتفاق نمی افتد چرا که مجلس یک روز صبح بیدار شد و گفت: من فکر می کنم آن را یک ایده عالی برای بحث در مورد مدیکر برای همه. این اتفاق افتاد چرا که ما تا به حال انتخاب ده ها تن از ترقی خواهان در سراسر کشور قرار داده است که فشار بر رهبری حزب. به طوری که در همه چیز از بهداشت و درمان به فرصت های اقتصادی برای مبارزه با بحران آب و هوا. وجود دارد بسیاری از متحدان بزرگ نه فقط اعضای جدید کنگره اما اعضای مانند Pramila Jayapal و Ro Khanna که من واقعا تحسین است و من مشتاقانه منتظر به کار با. بنابراین من تحت هیچ توهم که این یک مبارزه است که خواهد شد به عهده من به تنهایی. اما این در مورد ایجاد ائتلاف و ایجاد روابط با هم پیمانان طبیعی است که انجام شده است این کار را برای سال در حال حاضر در واشنگتن است.

هارون سفید: پس می گویند شما در حال انتخاب به کنگره چه چیزی شما فکر می کنم بالای خود را قانونی اولویت خواهد بود ؟

الکس مورس: خوب بهداشت و درمان شماره یک چیز را به آدرس. این یک فرصت برای من به عنوان یک عضو کنگره باید بسیار خاص در به چالش در اینجا در غرب ماساچوست. در نقاط روستایی منطقه ما بیمارستان ها در حال بسته شدن مردم قادر به بستری و مراقبت و یا برای پیدا کردن یک ارائه دهنده مراقبت های اولیه. مردم احساس هستند که به صورت روزانه. این نه فقط در مورد داشتن بیمه درمانی اکثریت قریب به اتفاق افرادی که بیمه درمانی هنوز underinsured و نمی توانیم از جیب هزینه.

که مهم است. من هم فکر می کنم مطمئن شوید که همه مردم دسترسی به فرصت های اقتصادی و نوآوری در اینجا این است که کلید. توانایی خود را برای شروع کسب و کار و کارآفرینان. که از مردم در اینجا در هولیوک در اسپرینگفیلد به کشاورزان کوچک به عنوان مثال در تپه شهرها و یا در نقاط روستایی منطقه ما. و سپس مسائل مانند حمل و نقل و زیرساخت ها است. ما باید غیر قابل اعتماد حمل و نقل در اینجا چیزهایی مانند اینترنت پهن باند. ما ده ها تن از شهرستانها و شهرهای کوچک در اینجا در منطقه که در آن مردم فقط نمی تواند دریافت آنلاین. که مهاجرت مردم به مناطق شهری از منطقه ما و در ما کاهش جمعیت در اینجا در غرب توده که پس از آن اتحاد بزرگ, مفاهیم بودجه اولویت های ما است.

هارون سفید: بنابراین من می خواهم به نوبه خود در حال حاضر به بحث در مورد سبز معامله جدید است. آن را در حال حاضر یکی از اولویت های اصلی این شورشیان جناح از حزب دموکرات و بسیاری از مترقی نامزدها را علنا تایید قطعنامه گذاشته شده توسط AOC و سناتور Ed Markey. می تواند ما را به شما بگویم و موقعیت خود را در آن و چگونه چنین تحولی به نفع خود را مربوط به حوزه های اینجا در هولیوک?

الکس مورس: آره. خوب اول باید بگم یک زن و شوهر از چیزهایی که در مورد تضاد بین وقت و خودم. کنگره نیل است که تنها یکی از نه دموکرات کنگره در ماساچوست که حاضر به ورود به سبز معامله جدید است.

مهم تر از آن در اوایل سال جاری کنگره نیل بود رئیس مذاکره و معمار USMCA, NAFTA 2.0, موافقتنامه تجارت آزاد است که هر سازمان محیط زیست در سراسر کشور آمده است در مقابل به دلیل عدم درک بحران آب و هوا. در سال 2020 به صورت دموکراتیک رهبری به مذاکره موافقتنامه تجارت آزاد است که حتی ذکر است تغییر آب و هوا یا کلمه آب و هوا, من فکر می کنم فوق العاده غیر قابل قبول است. وقت و زمان دوباره او نتواند به درک بحران آب و هوا و اقدامات لازم برای مبارزه با آن است. و این استدلال که گاز باید یک پل به انرژی های تجدید پذیر یک استدلال است که او و دیگران شده اند ساخت برای 30 یا 40 سال و در واقع هرگز بدست به این واقعیت است که این پل به پایان رسیده است, بحران آب و هوا است که در اینجا و در حال حاضر ما نیاز به اقدام جسورانه.

در اینجا در غرب جرم ما در حال حاضر دیده می شود تاثیر آب و هوا مربوط به حوادث تأثیر مهاجرت به مناطق مرزی. ما زیادی پورتوریکو جمعیت در هولیوک و Springfield و ما شاهد بیش از 3,000 پورتو Ricans مهاجرت به هولیوک پس از طوفان ماریا در سال 2017. کسانی که حوادث ادامه خواهد داد به اتفاق می افتد بدون تغییرات شدید. ما ببینیم که چه چیزی اتفاق می افتد در کالیفرنیا; ما دیدن آنچه که اتفاق می افتد در استرالیا. به عنوان یک جهان ما نیاز به انجام همه چیز ما می توانیم برای مبارزه با آن است.

وقتی به شما می گویند چیزهایی مانند سبز جدید معامله و یا مدیکر برای همه مردم گاهی اوقات نمی فهمم که این چه معنی و کمپین ما می خواهد به عنوان خاص که ممکن است به رنگ یک تصویر از آنچه در زندگی می خواهم در اینجا در غرب جرم اگر ما در واقع ارائه این سیاست ها.

فردی استوارت: یکی دیگر از چیزهایی است که شما باید تمرکز خود را در فعالیت های سیاسی تا کنون شده است به قانونی کردن ماری جوانا. ما دیده ایم این کمپین از برنی ساندرز را که به خط مقدم آگاهی مردم از شما امیدوار دستیابی به فدرال اقدام در این مسئله زمانی که شما وارد کنگره?

الکس مورس: آره که پیشرفت هیجان انگیز برای من است. این شده است یکی از این مسائل است که من تبدیل به بیشتر در مورد پرشور را به عنوان شهردار. من اولین و تنها شهردار در سال 2016 به حمایت از قانونی کردن استفاده تفریحی از ماری جوانا. منظورم این است که اولین و مهمترین جنگ با مواد مخدر کرده است به طور نامتناسبی تحت تاثیر سیاه و قهوه ای و مردمی در این کشور است. و متاسفانه قانونی در ماساچوست نه لزوما بهره مند آن جوامع بیشتر آسیب ممنوعیت. ما هنوز بسیاری از موانع برای دسترسی به, از نظر مردم اجازه می دهد برای ایجاد ثروت در این صنعت است. متاسفانه آنچه که اتفاق می افتد نه تنها در اینجا در ماساچوست اما در سراسر کشور در آمده است که قانونی کردن آن هستند که شرکت های بزرگ که دارای منابع مالی هستند در آینده به پول در این صنعت است. و در همان زمان مردم هنوز نشسته در زندان برای همه چیز بسیار است که این شرکت در حال حاضر به ساختن پول. ما قطعا نیاز به قانونی در سراسر کشور وجود دارد و به سادگی کافی نیست اعضای کنگره را ساخته اند که معقول مواد مخدر سیاست اصلاحات یک اولویت است. و این چیزی است که من واقعا می خواهید به تمرکز بر روی در واشنگتن است. ما نمی توانیم قانونی کردن ماری جوانا به طور همزمان و بدون محو سوابق افرادی که قفل شده دستگیر و منفی دیدار با کسانی که قوانین در وهله اول.

فردی استوارت: سوال نهایی قبل از ما قرار دادن تا یکی دیگر از چیزی که من متوجه شده ام شما صحبت کردن در مورد بسیاری است decriminalizing کار جنسی. که نشده است چیزی که در دستور کار بسیاری از پیشرو دموکرات حتی مترقی هستند. این چیزی است که شما خواهد شد هل دادن را به شما معرفی به گفتمان عمومی اگر شما وارد کنگره?

الکس مورس: بله من فکر می کنم آن را باید در نهایت به تبدیل شدن به بخشی از گفتمان عمومی. من می دانم که اعضای کنگره, کنگره Pressley و دیگر اعضای صحبت در مورد قانون خاص که حرکت سوزن بر این موضوع است. من فکر می کنم این حداقل لازم است که ما به عنوان یک کشور درک کنند که چگونه سیاست های مانند این را نهفته زندگی مردم در اینجا و در کشورهای دیگر در سراسر جهان است. بیش از حد اغلب ما جرم مردم رفتارهای بدون توجه به وضعیت اقتصادی. بنابراین این سیاست متناسب به یک مجموعه بزرگتر از سیاست که در واقع دیدار با مردم به جایی که آنها هستند و به دنبال آنها اجازه می دهد تا به کمک آنها نیاز به تبدیل شدن به لحاظ اقتصادی مستقل است.

اشتراک # teamnigel جدید ourVoices پادکست برای آخرین مطالب از ما ما انتخابات سری: اپل پادکست, Spotifyو ساوندکلاود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب