آلاباما هانتسویل هاکی مردان به ازای 2020-21 پس از جمع آوری کمک های موفق

این مدرسه اعلام کرد چهار شنبه, آوریل 29 که این تیم باز خواهد گشت برای 2020-21 فصل پس از تلاش برای جمع آوری اعا

توسط NEWSATROPAT در 10 خرداد 1399

این مدرسه اعلام کرد چهار شنبه, آوریل 29 که این تیم باز خواهد گشت برای 2020-21 فصل پس از تلاش برای جمع آوری اعانه مطرح شده بیش از $750,000 از کمک های مالی خصوصی.

این دانشگاه اعلام کرد مارس 22 بود که آن را قطع برنامه اما تلاش پیشگام برنامه فارغ التحصیلان و طرفداران موفق به جمع آوری پول لازم برای حفظ تیم در حال اجرا است.

یک GoFundMe جمع آوری کمک با هدف $500,000 تا کنون تولید شده بیش از $520,000 به علاوه بازیکنان سابق Taso Sofikitis و شلدون Wolitski را اهدا $125,000 هر. ابتکار آغاز شد و پس از UAH جمهور دارن داوسون به اطلاع برگزارکنندگان شنبه چه برنامه نیاز به بازگشت به یخ و تعیین مهلت 5 بعد از ظهر جمعه.

هدف این بود پیشی ظهر جمعه با کمک از کمک های مالی از سوی بازیکنان و طرفداران و دیگران از جهانی هاکی. جمع آوری کمک ترویج شد و در توییتر با کمک از چهره های مانند UAH آلوم و Calgary Flames دروازه بان کم تالبوت به عنوان به خوبی به عنوان Chicago Blackhawks ستاره پاتریک کین.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"مقدار کل بیش از $750,000 خصوصی دلار اجازه خواهد داد که شارژر به ادامه رقابت در بخش 1 سطح در طول 2020-2021 فصل" دانشگاه گفت: در انتشار اخبار. "این کل بشردوستانه سهم بزرگترین ورزشی, مبارزات انتخاباتی سهم در تاریخ UAH."

این GoFundMe صفحه از بعد از ظهر جمعه گفت: دانشگاه نیاز 1 میلیون دلار به مطرح جمعه هر چند هدف به نظر می رسد که پس از تنظیم شده است.

شارژر مردان هاکی برنامه در حال حاضر دو بار احیا شده است. UAH به طور خلاصه لغو این برنامه در سال 2011 و قبل از آن ترمیم شد دو ماه بعد.

داوسون متعهد شده است بودجه دانشگاه, در علاوه بر این به کمک های مالی خصوصی مطرح شده برای پوشش تعادل تیم عملیات در 2020-21.

"ما خدا را شکر از وفادار پشتیبانی که نشان داده شده است در این هفته توسط طرفداران و فارغ التحصیلان از شارژر هاکی" داوسون در بیانیه ای گفت. "ما امیدواریم که این حمایت را ترجمه به یک بودجه پایدار مدل است که اجازه می دهد UAH هاکی برنامه ای برای افزایش دوباره به سطح بالایی از موفقیت است."

سوال باقی می ماند در مورد مالی بلند مدت ثبات از برنامه است. UAH در حال حاضر بدون یک کنفرانس فراتر از فصل آینده هر چند تیم به دنبال پیوستن جدید CCHA که تشکیل شده است توسط هفت خروج WCHA مدارس از جمله بمیجی دولت است. لیگ تنظیم شده است برای شروع بازی در 2021-22.

مدرسه خبر گفت: شارژر باید توسعه "پنج سال بشردوستانه بودجه مدل" و "حل و فصل مربوط به کنفرانس مربوط به مسائل است."

"دانشگاه به طور کامل متعهد به فصل آینده. دانشگاه کار خواهد کرد با حامیان UAH برنامه هاکی و تازه شکل گرفته هاکی هیئت مشورتی به منظور توسعه یک برنامه است که اجازه خواهد داد که شارژر به رشد در () 2021-2022 نجومی و فراتر از آن" مدیر ورزشی حیوان دست اموز اسمیت گفت: در انتشار. "UAH متعهد به ساخت در کلاس جهانی را بدست آورد من برنامه هاکی با دائمی کنفرانس خانه است که اجازه خواهد داد که شارژر به ادامه گذشته 2020-2021 فصل است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن