Airman به اتهام خرید اسلحه گرم استفاده می شود در گرند فرک پایگاه نیروی هوایی کشتن

اتهامات عنوان شده علیه Airman 1st Class Daesha Renae شنیده 21 هفته گذشته در دادگاه فدرال. شنیده متهم است با یک

توسط NEWSATROPAT در 7 مرداد 1399

اتهامات عنوان شده علیه Airman 1st Class Daesha Renae شنیده 21 هفته گذشته در دادگاه فدرال. شنیده متهم است با یک تعداد از غیر قانونی خرید و انتقال از یک اسلحه گرم و یک تعداد از اظهارات نادرست به دست آوردن که اسلحه گرم.

این 319th شناسایی بال منتشر کرده است چند جزئیات در مورد ژوئن 1 حادثه که در آن Aposhian, 21 و تورس, 20, درگذشت توسط تیراندازی در یک چنگال بزرگ پایگاه نیروی هوایی خوابگاه. برای اولین بار در دادگاه فدرال اسناد رسمی تایید می کنند که تورس به ضرب گلوله کشته و Aposhian قبل از استفاده از تفنگ خود را به ساقه. با توجه به پایه تورس بود با عجله به بیمارستان که در آن او از جراحات وارده درگذشت.

Aposhian خانواده به نام کشتن یک عمل خشونت و بر این باورند که دو دوستیابی در دو هفته قبل از مرگ او. در یک کنفرانس مطبوعاتی اخیر در شهر فینیکس Aposhian را گفت که روز قبل از او کشته شد دخترش ابراز ترس که تورس که قرار بود به او صدمه دیده است.

با توجه به اسناد دادگاه تورس بود پرسید: شنیده ام در موارد متعدد به او کمک کند به دست آوردن اسلحه گرم, چرا که او کمتر از 21 و از نظر قانونی نمی تواند خرید یک اسلحه گرم خود را. در مارس 5, شنیده توافق کردند که به "هدیه" تورس یک اسلحه گرم و با هم رفت و به B&B اسلحه در گرند فرک. در فروشگاه شنیده محققان گفت که تورس برداشت از Glock مدل 22C .40 تپانچه کالیبر چرا که او دوست داشت از راه می رسید و چون آن را تمدید کرده اند گزینه های مجله با توجه به اسناد و مدارک.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

اسناد محرمانه که پس از بازیابی او سفارشات نظامی که مورد نیاز برای افراد غیر مقیم به خرید اسلحه شنیده پرداخت $474 مالیاتی برای گلاک و یک جعبه مهمات. با توجه به اسناد دادگاه به منظور خرید اسلحه گرم شنیده بررسی "بله" در صورت موافقت که او در نظر گرفته شده به مالک واقعی از تفنگ است.

او گفته محققان تورس به او 500 دلار برای خرید. هنگامی که در خودرو با تورس او اقدام به نوشتن بر روی رسید که او gifting اسلحه گرم به او اسناد دادگاه می گویند او خود را متوقف کرده و گفت: او می خواست برای ایجاد یک مقام رسمی تایپ و کپی کنید. اسناد و مدارک اصلا روشن شدن این که آیا یک تایپ و کپی ساخته شده بود.

شنیده ام گفته محققان او دستور تورس به اسلحه گرم به چنگال پایگاه نیروی هوایی armory اما تورس به او گفت که او تا به حال مشخص نیست که او برنامه ریزی شده برای نگه داشتن اسلحه گرم.

با توجه به اسناد و مدارک شنیده می شود گفت که او باور نمی تورس تا به حال هر قصد بد برای اسلحه گرم.

کمتر از یک ماه بعد اسناد دادگاه می گویند تورس و Aposhian رو به یک درگیری لفظی. در طول درگیری تورس کشته Aposhian و سپس خود را با توجه به اسناد و مدارک. اسناد دادگاه همچنین می گویند که با استفاده از شماره سریال در Glock محققان شناسایی شنیده به عنوان اسلحه قانونی صاحب.

در اوایل این ماه بیش از 400 در مجلس ملی هیسپانیک حزبی از قانونگذاران ایالتی به نام برای یک بررسی کنگره به Aposhian مرگ است.

شنیده دستگیر شد دوشنبه, جولای 20 و دستور داده شده بود منتشر شده, شخصی, تعهد ایالات متحده دادرس قاضی آلیس senechal می در بازداشت شنوایی در جولای 21. شنیده است که در کنار برنامه ریزی شده به نظر می رسد در دادگاه فدرال برای یک جلسه مقدماتی در اوت. 10.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب