کمک کشتی اعلام وضعیت اضطراری پس از 6 مهاجران اقدام به خودکشی

توسط: AP | رم | منتشر شده در تاریخ 4 ژوئیه سال 2020 11:08:50 am آن را به نام "در مورد رفتار و کاهش س

توسط NEWSATROPAT در 14 تیر 1399
توسط: AP | رم | منتشر شده در تاریخ 4 ژوئیه سال 2020 11:08:50 am
migrants drow, libyan coast, boat capsized off libyan coast, Mediterranean, rescue boat, migrants dead, migrants rescued, world news, indian express آن را به نام "در مورد رفتار و کاهش سلامت روانی" از برخی از نجات مسافران یک "نتیجه مستقیم و غیر ضروری بن بست در دریا و عدم وجود راه حل" برای یک پورت. (الیو با اینکه desiderio/ANSA از طریق AP)

شش مهاجران روی عرشه یک کشتی نجات در دریای مدیترانه سعی در کشتن خود و دیگران بدست به دعوا و تهدید شخص مسافر و خدمه در حال رشد ناامیدی بیش از عدم توانایی خود را برای پیدا کردن یک کشور حاضر به آنها را در موسسه خیریه است که در عمل این کشتی گفته است.

SOS Mediterranee که در عمل اقیانوس وایکینگ در بیانیه ای گفت: در روز جمعه که کشتی حامل 180 مهاجران اعلام وضعیت اضطراری به استرس وخامت اوضاع در هیئت مدیره به عنوان خدمه خود را تکرار می کند تجدید نظر برای safe harbour.

این موسسه خیریه گفت: آن تسلیم هفت درخواست اجازه برای ورود به یک پورت اما ایتالیا و مالت ، وجود دارد هیچ فوری دولت پاسخ از هر دو کشور در مورد اتهام فسخ.

مهاجران بودند نجات از unseaworthy قایق از مردم قاچاقچیان در مرکزی مدیترانه طی چهار عملیات بین ماه های ژوئن 25 و 30 ژوئن. SOS Mediterranee گفت: اولین عملیات صورت گرفت در آبهای بین المللی که در آن ایتالیا و مالت با هم تداخل دارند نجات صلاحیت در حالی که دیگر نجات رخ داده در مالت جستجو و نجات منطقه است.

مردم نجات شامل یک زن باردار و افراد زیر سن قانونی 25, 17 از آنها رفت و آمد بدون بستگان و یا سرپرستان خیریه گفت. علاوه بر تهدید به آسیب رساندن به خود یا دیگران برخی از مسافران را شروع به مبارزه در میان خود آن را گفت.

SOS Mediterranee گفت: دو مهاجران به دریا افتادند در این سازمان گفت: به نظر می رسد به خودکشی و نجات از دریا دوباره در حالی که سه نفر دیگر را متوقف قبل از آنها سقوط کردن کشتی. آن گزارش شده است که یکی دیگر از مسافر سعی در کشتن خود را در هیئت مدیره این موسسه خیریه گفت.

آن را به نام "در مورد رفتار و کاهش سلامت روانی" از برخی از نجات مسافران یک "نتیجه مستقیم و غیر ضروری بن بست در دریا و عدم وجود راه حل" برای یک پورت.

SOS Mediterranee ابراز نگرانی کرد که "در علاوه بر این به حاد روانی چند تن از بازماندگان خود را در بدتر شدن شرایط آب و هوا در برخواهد داشت یک تهدید حتی بزرگتر به زندگی کسانی که ممکن است سعی کنید برای رسیدن به ساحل با پریدن کردن" اقیانوس وایکینگ.

هر دو در ایتالیا و مالت گرفته اند یک خط سخت در خصوصی قایق های نجات با ابراز نگرانی از این که چنین عملیات می تواند تشویق لیبی مبتنی بر قاچاقچیان انسان به نگه داشتن راه اندازی مهاجران نسبت به اروپا در شرایط خطرناک.

دو کشور نیز اصرار همکار اعضای اتحادیه اروپا را در بیشتر مهاجران به عنوان پناهندگی پناهجویان پس کسانی که رسیدن به اروپا سواحل جنوبی اغلب با هدف به سازمان ملل در شمال اروپا مقصد نهایی خود. چند کشور در پاسخ به ایتالیا و مالت تجدید نظر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن