پیش از جلسه در خط 3 از شمال مینه سوتا شهرداران اصرار Walz به پرونده درخواست تجدید نظر

خدمات عمومی کمیسیون در روز پنج شنبه 25 ژوئن تنظیم شده است به در نظر گرفتن درخواست ها برای تجدید نظر در زمینه آ

توسط NEWSATROPAT در 5 تیر 1399

خدمات عمومی کمیسیون در روز پنج شنبه 25 ژوئن تنظیم شده است به در نظر گرفتن درخواست ها برای تجدید نظر در زمینه آخرین ماه توسط اداره محیط زیست و گروه های مینه سوتا قبایل. اگر PUC رد این درخواست که آن را به سرعت و به اتفاق آرا را در نوامبر 2018 احزاب سپس می توانید درخواست مینه سوتا دادگاه تجدید نظر به نقد و بررسی این مورد است.

این گروه به مدت طولانی استدلال PUC نادرست تایید این خط لوله را گواهی نیاز با عدم در نظر گرفتن یک محدوده پیش بینی تقاضای چون Enbridge به جای ارائه یک خط لوله استفاده از هوا که فرض تقاضا ادامه خواهد داد در سال 2016 ظرفیت پالایشگاه.

42 شهرداران خواست Walz برای حمایت از خط 3 پروژه که جای موجود پیری خط 3 با خط لوله جدید که افزایش ظرفیت موجود و به دنبال یک مسیر جدید را از طریق بسیاری از دولت است. انتظار می رود به حمل 760,000 بشکه نفت (31.92 میلیون گالن) در هر روز از, آلبرتا, کانادا به Enbridge ترمینال برتر, Wisconsin.

"ما نیاز شما را به می گویند بله به خط 3 و به مینه سوتا وزارت بازرگانی تشکیل پرونده هر بیشتر تجدید نظر" شهرداران نوشت. "ما نیاز شما را به شروع به اختصاص بودجه خارج از مساحت شهرهای دوقلو و خود را نگه دارید و سازمان های پاسخگو برای تصویب پروژه های به موقع و عادلانه روند."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Walz سخنگو تدی Tschann گفت: فرماندار پشتیبانی از درخواست تجدید نظر, اما نمی خواهد در نظر اگر او می خواهم به عقب دادخواست به دادگاه تجدید نظر اگر این درخواست رد شده است توسط PUC در روز پنج شنبه.

"وقتی که می آید به پروژه خط 3 فرماندار معتقد است که دولت باید به دنبال این روند را دنبال علم و پیروی از قانون" Tschann گفت. "رژیم صهیونیستی. Walz پشتیبانی وزارت بازرگانی تصمیم به پرونده درخواست تجدید نظر از این گواهی باید توسط PUC."

پس از PUC را تکذیب کرد وزارت دادخواست برای نقد و بررسی در نوامبر 2018 گروه سپس پرسید مینه سوتا دادگاه تجدید نظر به بررسی خط 3 مورد در آخرین روزهای رژیم صهیونیستی است. دیتون دولت در دسامبر سال 2018 است. اما دادگاه تجدید نظر گفت که پر بود زودرس و خواسته احزاب به refile در فوریه 2019, وادار کردن رژیم صهیونیستی است. Walz و سپس یک ماه در دفتر به تصمیم می گیرید اگر او ادامه خواهد داد تا درخواست تجدید نظر. او در نهایت تصمیم به ادامه درخواست تجدید نظر و گفت: دیتون درخواست تجدید نظر "در حال حاضر بخشی از این فرایند است."

دادگاه تجدید نظر در ماه ژوئن 2019 گفت: بررسی های زیست محیطی شد و ناکافی که مجبور PUC به تجدید نظر در خط 3 گواهی نیاز و مسیر اجازه با محیطی جدید بررسی اطلاعات در دست و در نهایت دوباره دادخواست و تجدید نظر.

در نامه ای به شهرداران گفت: در 10 ژوئن تماس با فرماندار Walz "به اشتراک گذاشته شده با ما در تماس با ما که شما غافل بودند که در مینه سوتا وزارت بازرگانی اتحاد دوباره درخواست خود را خواهر آژانس PUC به تجدید نظر در تصویب آن برای خط 3."

دفتر فرماندار را تکذیب کرد و ادعا و گفت: Walz آگاه بود از بخش درخواست تجدید نظر بودن در زمینه.

شهرداران گفت: مشاغل ایجاد شده توسط ساخت و ساز از خط 3 می تواند کمک به اقتصاد منطقه بهبود یافتن از این بیماری همه گیر به خصوص اگر ساخت و ساز می تواند شروع این سال است.

اما حتی اگر بخش نیست فایل یک درخواست تجدید نظر در دادگاه خط 3 چهره مشابه درخواست از گروه های زیست محیطی و مینه سوتا قبایل.

علاوه بر این آژانس کنترل آلودگی مینه سوتا گفت: این امر با برگزاری رقابت در مورد جلسه پس از نگرانی این خط لوله می تواند آسیب های تالاب ها و رودخانه ها مطرح شد. جلسه برگزار خواهد شد Aug. 24-28 و در انتظار گزارش Oct. 26.

این جلسه به قرار دادن این خط لوله را 401 گواهینامه مجوز اعطا شده توسط دولت تنظیم کننده اگر این پروژه تاثیر بر آب می افتد در دولت استانداردها در مقابل یک قاضی اداری به بررسی شواهد اضافی و شهادت در این پروژه است. آژانس های فدرال نمی تواند مسئله فدرال مجوز و یا بدون مجوز دولت تصویب 401 صدور گواهینامه.

این MPCA گفت: U. s. Army Corps of Engineers تمدید آن مهلت برای 401 گواهینامه تا نوامبر. 14 هل دادن آن را فراتر از سال 2020 نخست فصل ساخت و ساز.

این PUC است که انتظار می رود به در نظر گرفتن درخواست ها برای تجدید نظر در 9:15 صبح روز شنبه. در این نشست خواهد بود livestreamed آنلاین در mn.gov/puc/.

با توجه به این جلسه را در دستور کار "را (PUC) اقتدار به قبول یا رد دادخواست تجدید نظر با یا بدون یک جلسه یا شفاهی استدلال. ... به عبارت دیگر یک تصمیم در یک دادخواست تجدید نظر را می توان بدون در نظر گرفتن دهان نظرات در جلسه کمیسیون."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن