AG الیسون به محاکمه جورج فلوید مورد

ST. پل — مینه سوتا دادستان کل کیت الیسون خواهد شد پیوستن به این مورد در برابر درک چوین سفید مینیاپولیس افسر پ

توسط NEWSATROPAT در 12 خرداد 1399

ST. پل — مینه سوتا دادستان کل کیت الیسون خواهد شد پیوستن به این مورد در برابر درک چوین سفید مینیاپولیس افسر پلیس فیلم برداری زانو در محلی 46 ساله جورج فلوید گردن در لحظات منتهی به مرگ او رژیم صهیونیستی است. تیم Walz اعلام کرد شب یکشنبه, مارس 31.

این حرکت در می آید و پس از اعضای فلوید خانواده محلی و مقامات منتخب دولت و نمایندگان مجلس درخواست Walz تعیین الیسون به سرب مورد. Hennepin County وکیل Mike Freeman باقی خواهد ماند و در مورد کار با دادستان کل حرکت رو به جلو.

صحبت کردن به مطبوعات یکشنبه شب Walz مقدمه این اطلاعیه با نظرات نیاز به بازگرداندن ایمان در سیستم عدالت کیفری. فرماندار به نظر می رسد برای دیدن الیسون — قبلا یک کنگره آمریکا نماینده مینه سوتا — به عنوان ابزاری در این روند گفت: "باید خود را برای رهبری این مورد است."

"زمانی که من به صحبت کرد فلوید خانواده آنها بسیار روشن است. آنها می خواستند این سیستم برای آنها کار می کنند. آنها می خواستند به این باور است که وجود اعتماد است. و آنها می خواستند به این باور است که حقایق خواهد بود شنیده و عدالت خواهد بود خدمت کرده است. و من می توانم به شما بگویم در مینه سوتا داشتن کیت الیسون به عنوان رهبری در این مورد که اتفاق خواهد افتاد" Walz گفت.

الیسون گفت که او و فریمن در حال حاضر یک رابطه کار و این دفتر در حال حاضر با هماهنگی شهرستان در سطح دادستان به صورت مکرر. او کاهش یافته است را به هر گونه سوال در مورد اتهامات عنوان شده علیه چوین که در حال حاضر شامل سوم-قتل درجه و درجه دوم در قتل نفس.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"ما در حال رفتن به را به تحمل تمام منابع لازم برای دستیابی به عدالت در این مورد. و این بدان معناست که ما نمی خواهد ترک هر گونه منابع در حاشیه" الیسون گفت.

این داستان به روز خواهد شد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن