AG الیسون حل پرونده های حقوقی علیه, Minn. صاحبخانه که موفق به ارائه مستاجر آب و برق

ST. پل -- مینهسوتا دادستان کل کیت الیسون حل و فصل دعاوی مطرح شده توسط دفتر خود را در برابر دو مینه سوتا صاحبخ

توسط NEWSATROPAT در 9 مرداد 1399

ST. پل -- مینهسوتا دادستان کل کیت الیسون حل و فصل دعاوی مطرح شده توسط دفتر خود را در برابر دو مینه سوتا صاحبخانه که موفق به ارائه خود را به مستاجر آب و برق.

در یکشنبه, جولای 29, اخبار, انتشار الیسون اعلام کرد که هر دو پرونده های حقوقی ثبت شده توسط دولت حل و فصل شد و با رضایت قضاوت خودشان به دادگاه شهرستان.

در مورد اول یک Aitkin County صاحبخانه گفته نمی پاسخ به مستاجران' درخواست های متعدد برای دوباره پر کردن مخزن پروپان که گرم خانه اجاره ای. در مورد دوم یک Lyon County صاحبخانه گفته نمی تواند پاسخ زمانی که مستاجر خود را از برق بیرون رفت و برای یک مدت طولانی به اندازه کافی دوره که مواد غذایی در یخچال و فریزر خود را خراب.

الیسون گفت که دفتر او دریافت کرده است نزدیک به 1000 مسکن شکایات در گذشته چند ماه پس از coronavirus زده مینه سوتا با صدها نفر از هزاران نفر از Minnesotans از دست دادن شغل خود و اخراج و ترین ابزار زدهاند و دستور به توقف. الیسون گفت: "اکثریت" از صاحبخانه باید به طور داوطلبانه با پیروی مینه سوتا قوانین و رژیم صهیونیستی است. تیم Walz را در زمان صلح و اورژانس دستور اجرایی در حقوق مستاجر.

"داشتن یک محیط امن و مقرون به صرفه سقف بیش از سر خود را ضروری است به زندگی با عزت و احترام" الیسون گفت. "در طول COVID-19 همه گیر آن را ضروری برای حفاظت از زندگی مردم است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن