پس از خروج آمریکا که به دنبال در آلمان

توسط: AP | لندن | منتشر شده: ژوئیه 8 سال 2020 8:47:42 pm ما بوده است و در پشت فوق العاده مهم فعالیت ه

توسط NEWSATROPAT در 18 تیر 1399
توسط: AP | لندن | منتشر شده: ژوئیه 8 سال 2020 8:47:42 pm
EU urges US to reconsider decision to break ties with WHO ما بوده است و در پشت فوق العاده مهم فعالیت های در که اشاره کرد این بود که ما در آن جنگ سرد دشمن روسیه است که پیشگام ابتکار جهانی برای ریشه کن کردن آبله که گفت. (AP Photo/الکس Brandon)

در پی امریکا رسمی خروج از سازمان بهداشت جهانی یک مدیر ارشد سابق در سازمان ملل و آژانس بهداشت پیش بینی کرد که دیگر کشورها به خصوص آلمان به احتمال زیاد به گام برای پر کردن هر گونه جای خالی سمت چپ توسط تک-بزرگترین اهداکننده کمک های مالی.

در جلسه صبح روز چهارشنبه دکتر دیوید Heymann سابق دستیار که مدیر کل و یک آمریکایی گفت که او "بسیار نا امید" در آمریکا تصمیم به خروج از آژانس.

او می گوید: ما بوده است و در پشت فوق العاده مهم فعالیت های در که اشاره کرد این بود که ما در آن جنگ سرد دشمن روسیه است که پیشگام ابتکار جهانی برای ریشه کن کردن آبله.

Heymann گفت که که به احتمال زیاد فقط با آن کار می کنند.

او می گوید: آلمان تبدیل شده است به یک شریک مهم در بهداشت جهانی به تازگی و کشورهای دیگر در حال افزایش نیز هست.

او می گوید: "تا آنجا که آن وحشتناک خواهد بود اگر آمریکا که برگ و برگ (با) که تخصص آن را فراهم کرده است در طول سال است که ادامه خواهد داد به تابع."

که مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus تا به حال نیز برنامه ریزی شده به نظر می رسد در این جلسه اما از جیبش لحظات قبل از آن آغاز شد. Heymann رد این ایده که Tedros بود تمایلی به صورت پرسش بر ما خروج.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب