پس از "مهاجرت به بحران': چگونه اروپا کار می کند برای حفظ آفریقایی در آفریقای

مهاجرت از آفریقا به اروپا از تابستان طولانی از مهاجرت در سال 2015 شده است در بالای اروپایی در دستور کار سیاسی

توسط NEWSATROPAT در 29 اردیبهشت 1399

مهاجرت از آفریقا به اروپا از تابستان طولانی از مهاجرت در سال 2015 شده است در بالای اروپایی در دستور کار سیاسی است. به عنوان احزاب جناح راست به دست آورده اند در پای صندوقهای رای از طریق خود ضد مهاجرت شعارهای اولویت برای بسیاری از سیاستگذاران شده است به نگاه سخت و – بالاتر از همه – برای جلوگیری از چنین تجربه از همیشه اتفاق می افتد دوباره.

به این منظور اتحادیه اروپا (EU) و فردی عضو اتحادیه اروپا اختصاص داده اند مقدار زیادی از منابع را به تلاش برای نگه داشتن مردم در آفریقا است. یکی معمولا صحبت از هویج و چماق اما با توجه به مقیاس و انواع مداخلات ممکن است آن را بیشتر مناسب برای صحبت در مورد بوشل سابق و بسته نرم افزاری از دومی است. به عنوان این ویژگی نشان می دهد در جزئیات بزرگ افتضاح بسیاری از فعالیت های در جریان بوده است.

مبتنی بودن ما در اروپا به طور کلی تنها در معرض اروپایی حساب از آنچه که اتفاق می افتد و چرا از آن است که اتفاق می افتد زمانی که آن را می آید به مهاجرت. به منظور شکستن از طریق خود ما فیلتر حباب, ما مجموعه ای را برای بررسی سوال از مهاجرت از یک آفریقایی بیشتر چشم انداز. این ویژگی است که نتیجه این تلاش.

در صفحات همراه با این مقدمه شما را پیدا خواهد کرد شانزده صدای از اروپا و آفریقا است که ما باید به مجموعه ای مجازی مکالمه با هر یک از دیگر. پاسخ خود را تمیز و چگال نسخه از مصاحبه های تلفنی ما تا به حال با آنها و همه شرکت کنندگان به تصویب نهایی خود را در متون قبل از انتشار به عنوان دقیق بازتاب ایده های خود را. ما انگیزه اولیه در صحبت کردن به آنها بود به سعی کنید به درک آنچه در این یورش مهاجرت مربوط به مداخله به نظر می رسد و احساس می کند مانند در دو طرف دریای مدیترانه.

چه پروژه ها شده اند اتفاق می افتد و چگونه باید آنها را تحت تاثیر قرار جوامع آفریقایی? چگونه باید کشورهای آفریقایی متعادل اروپا خواسته با فشارهای داخلی و اولویت? چگونه آفریقایی سیاستگذاران و شهروندان حتی درک مهاجرت ؟ آیا خود مهاجرت برنامه? و چگونه می تواند به اروپا و آفریقا تنظیم مجدد مکالمه در مهاجرت به نفع همه است ؟ اینها فقط تعداد کمی از بسیاری از پرسش های ما خواسته های ما شرکت کنندگان و زمان و زمان دوباره پاسخ خود ما را شگفت زده کرد و آورده نکات دقیق وظریف به چیزی است که همه بیش از حد اغلب یک طرفه مکالمات. تولید این ویژگی است که یک تجربه یادگیری برای ما و ما به گرمی از شما را تشویق به کشف بسیاری از صفحات در امیدوار است که آن را برای شما بیش از حد.

است وجود دارد یک مهاجر بحران ؟

با توجه به تحقیقات پیو مرکز در سال 2017 وجود دارد جایی بین 3.9 و 4.8 میلیون غیر مجاز مهاجران زندگی در کشورهای عضو اتحادیه اروپا و منطقه تجارت آزاد از 3.0-3.7 میلیون در سال 2014. بر طبق آماری حدود یک و نیم میلیون مهاجر ثبت نام برای پناهندگی در کشورهای عضو اتحادیه اروپا در سال 2014. در هر دو سال 2015 و 2016 این تعداد تقریبا سه برابر این مبلغ (حدود 1.2 میلیون نفر در هر سال).

این سنبله منجر به آنچه که اغلب به مقصد کشور به عنوان " مهاجر شد. شماره درگیر با این حال به ندرت به مبلغ یک بحران است. به عنوان پیو اشاره غیر مجاز مهاجران هنوز هم به مقدار کمتر از 1 ٪ از 500 میلیون نفر در 27 کشور عضو اتحادیه اروپا چهار عضو انجمن تجارت آزاد اروپا متحده و انگلستان است. همچنین مهم است به یاد داشته باشید که تازه واردان کاهش یافته است به طور قابل توجهی پس از 2015 با بیش از 600000 نفر از ورود به اتحادیه اروپا نامنظم در 2019 با توجه به Frontex آژانس که کنترل مرزهای اروپا و منطقه شنگن.

برای اروپا و تاثیر سنبله در سال 2015 بود در درجه اول سیاسی است. بازتاب قطبی شدن افکار عمومی در داخل و بین کشورها و دولت های اروپایی و سیاستمداران به تصویب رسید واگرا پاسخ. آنجلا مرکل صدراعظم آلمان در ابتدا به تصویب رسید باز-درب رویکرد و پذیرش نزدیک به یک میلیون مهاجر بیشتر پناهندگان از سوریه به عنوان بخشی از یک فرهنگ استقبال از' سیاست. پس از کمتر از یک سال سیاست معکوس شد در چهره انتخاباتی پیشرفت توسط پوپولیستی جناح راست حزب آلترناتیو برای آلمان (AfD). احزاب جناح راست در دیگر کشورهای عضو نیز درک فرصت برای جذب حامیان جدید. خود را تشدید لفاظی و به حد تعریف شده این جریان مهاجرت به عنوان یک بحران است.

لهستان و جمهوری چک را رد کرد و کمیسیون اتحادیه اروپا به میزبانی شرکت متریک – یک پیشنهاد برای همه کشورهای عضو به قبول سهم متناسب از پناهجویان و بسته مرزهای خود را به مهاجران. میانه سیاستمداران در کشورهای دیگر رسمیت شناختن آن است که خود را در انتخابات اکثریت بودند در معرض خطر قرار دادند و برای اتحادیه اروپا به تولید سریع و قابل پاسخ است. اولین نتیجه 2016 اتحادیه اروپا و ترکیه توافقنامه است. این وعده داده شده ترکیه €6 میلیارد دلار کمک مالی و لیبرال تر رژیم ویزا برای شهروندان خود اگر ترکیه با موفقیت محدود جریان از مردم – به طور عمده از سوریه و افغانستان و همچنین شاخ آفریقا – به یونان.

برای محدود کردن تعداد مهاجران با استفاده از مدیترانه خطرناک ترین مسیر از لیبی به جنوب اروپا و کمیسیون اتحادیه اروپا و فردی عضو اتحادیه اروپا – به ویژه ایتالیا و مالت – به دنبال بیشتر externalise این securitisation اروپا مرزهای خود به آفریقا. از هم اکنون مسئولیت مدیریت مهاجرت خواهد بود مشترک با کشورهای مبدا و حمل و نقل. به این منظور در اواخر 2015, اجلاس سران برگزار شد در مالت سرمایه از والتا به اروپا و کشورهای آفریقایی بر روی همان صفحه. پس از آن والتا برنامه عمل دقیق اولویت مناطق از جمله پرداختن به علل ریشه ای نامنظم مهاجرت و حمایت از پناهندگان است. اما برای اتحادیه اروپا مذاکره کنندگان فراگیر نگرانی بود که سرکوب غیر مجاز بوده است. بتن چارچوب بود نهایی در ماه ژوئن سال 2016 سه ماه پس از توافق با ترکیه است.

توصیف فشار مهاجر از آفریقا به عنوان "جدید normal" کمیسیون اتحادیه اروپا اعلام کرد احیای دو جانبه همکاری با کشورهای ثالث در قالب "قرارداد". کشورهای آفریقایی دارای اولویت بودند نیجر, نیجریه سنگال و مالی و اتیوپی. چارچوب حاکم بر این قرارداد نامیده می شود برای افزایش همکاری و پشتیبانی وعده داده شده برای سازمان ملل در نظر دارد به منظور توسعه مسیرهای جایگزین به مهاجرت قانونی. اما آن را یک بار دیگر روشن است که اتحادیه اروپا از پیش برجسته نگرانی بود "شکستن مدل کسب و کار مردم قاچاقچیان". به عنوان بسیاری از همکاران ما استدلال می کنند این تاکید بر مقابله با گروههای قاچاق, قاچاق انسان و نامنظم' مهاجرت نه تنها منجر به افزایش securitisation مهاجرت اما reoriented و تابع توسعه سرمایه گذاری برای مهاجرت به حکومت و مدیریت را به عنوان به خوبی.

این securitisation مدیترانه

Securitisation نفوذ مهاجر سفر ساخته شده از آفریقا به اروپا از نقطه عزیمت به خوبی پس از ورود به کشور مقصد. اغلب رانده به مهاجرت و عدم وجود فیزیکی و یا امنیت انسانی در کشور مهاجران صورت securitised مرزها و همچنین دولت و بازیگران غیر دولتی به دنبال بهره برداری از آسیب پذیری خود را به همراه زمین و مسیرهای دریایی. و در هنگام ورود مهاجران صورت به طور فزاینده ای تکه تکه امنیت محیط: گاهی اوقات بازداشت گاهی تشویق به حرکت می کند و اغلب در خطر از بهره برداری و سوء استفاده است.

اگر آفریقایی مهاجرت به اروپا شده است مخالف اقتصادی و فرهنگی زمینه را بیشتر به تازگی آن جذب شده حرف از نا امنی توسط قرار گرفتن آن به عنوان یک راننده از جمله متنوع 'جهانی' تهدید به تروریسم سازمان یافته جرم و جنایت و گسترش بیماری است. که مهاجر هستند که به عنوان تهدیدات امنیتی است جالب توجه است که بسیاری از آنها خود را در حال فرار از ناامنی. بنابراین بیش از حد این واقعیت است که اقدامات امنیتی ظاهرا اعمال شده برای مقابله با 'تهدید' بیشتر تضعیف مهاجر امنیت و رفاه.

در حالی که اتحادیه اروپا استراتژی برای کاهش مهاجرت با استفاده از هر دو سخت و نرم قدرت در اولویت است با توجه به سابق. اتحادیه اروپا سپری کرده است هنگفتی پول ارتقا امنیت زیرساخت های حمل و نقل متحده به عنوان به خوبی به عنوان خود را با تکنولوژی بالا دارایی ها در دریا, هوا و فضا. در مرکزی مدیترانه جستجو و نجات (SAR) – ترویج به عنوان یک اولویت در مشارکت چارچوب – ثانویه است به مقابله با مهاجرین. این است که نشان داده شده توسط اتحادیه اروپا امتناع از کمک به پرداخت برای ادامه ایتالیا Mare Nostrum عملیات در سال 2014 که آیا اولویت SAR و آن را نجات داد و در بیش از 100,000 مهاجران قبل از آن تعطیل شد. به جای آن Frontex رهبری عملیات تریتون. با بودجه کمتر از سلف خود و کمتر از هوا و دریا و دارایی و تعدادی از مهاجران غرق شدن در حالی که تلاش برای عبور از افزایش حدود چهار نفر در هر هزار نفر گذرگاه به 24 در هر هزار نفر است. تریتون شد دوباره نام عملیات Themis در سال 2018 است. آن حکم جدید – در انطباق با دولت ایتالیا را سخت در برابر مهاجرت نامنظم – حذف خودکار مجوز برای پیاده مهاجران نجات در بنادر.

در کنار تریتون (triton) EUNAVFOR Med – همچنین شناخته شده به عنوان عملیات سوفیا – تاسیس شده در سال 2015 تحت اتحادیه اروپا مشترک امنیت و سیاست دفاعی را مختل مهاجر قاچاق از شمال آفریقا به جنوب اروپا. SAR بود و بخشی از آن دستور اگر چه بین 2015 و 2018 دارایی های خود را نجات 49,000 مردم است. در طول تقریبا همان دوره عروق عمل انسان دوستانه سازمان های غیر دولتی ذخیره بیش از 100,000 مهاجران. منتقدان سوفیا از جمله انگلستان مجلس اعیان گزارش استدلال کرد که مشخصات آن و هدف ناسازگار با SAR و نجات مهاجران در آبهای بین المللی "incentivises" قاچاقچیان برای ارسال پناهجویان به دریا در unseaworthy عروق.

ایتالیا و خارج از آن حمایت سیاسی برای سوفیا در اوایل این سال و به عنوان یک نتیجه از آن جایگزین شد EUNAVFOR Med ایرینی در 1 مارس سال 2020 است. ایرینی دستور است که در درجه اول برای اجرای تحریم تسلیحاتی سازمان ملل متحد در لیبی با وجود آن همچنان به وظیفه اخلال در مدل کسب و کار از مهاجرین و همچنین آموزش سواحل لیبی گارد. SAR به صراحت ذکر شده در این شورا تصمیم گیری ایجاد ایرینی اما دارایی های خود را مورد نیاز توسط قانون دریایی برای آمدن به کمک کشتی ها در پریشانی. اما در صریح و روشن امتیازی به incentivisation استدلال آن عروق شده اند عمدا مستقر دور از مسیرهای اغلب گرفته شده توسط قایق های حامل مهاجران.

با موثر خروج از اتحادیه اروپا و عضو دارایی های دولت از فعال SAR در مرکز دریای مدیترانه و دوسوگرا فعالیت های لیبی گارد ساحلی نجات در دریا رها شده است به انسان دوستانه سازمان های خصوصی و کشتی های تجاری. هر دو باید روشن وظیفه تحت قوانین بین المللی برای کمک به افراد در معرض خطر در دریا. با این وجود, به عنوان ساندرا Hammamy توضیح می دهد کشورهای عضو اتحادیه اروپا باید به دنبال محدود کردن این SAR اقدامات تعقیب بشردوستانه بازیگران و مصادره کشتی نجات.

این تصاحب خصمانه توسعه کمک

در کنار اقدامات امنیتی اتحادیه اروپا نیز به دنبال به repurpose توسعه کمک به مقابله با علل ریشه ای از مهاجرت. ایجاد شغل برنامه ها جای تعجب نیست یک مثال از این نوع از کار. در عین حال در حالی که این نوع از کمک های اولیه می تواند به نفع کشورهای دریافت آن مشارکت چارچوب روشن می سازد که اتحادیه اروپا امیدوار است بیشترین سود را از آن largess: "ترکیبی از مثبت و منفی مشوق خواهد بود یکپارچه به اتحادیه اروپا را توسعه و تجارت و سیاست به پاداش این کشورها مایل به همکاری موثر با اتحادیه اروپا در مدیریت مهاجرت و اطمینان وجود دارد که عواقب آن برای کسانی که حاضر". توسعه در حال حاضر یک ابزار اروپایی کنترل مرزها.

اولیه مکانیسم برای این کار اضطراری اتحادیه اروپا اعتماد برای آفریقا (EUTF). به عنوان از آوریل سال 2020 225 برنامه ها را با دریافت کمک مالی از EUTF در 26 کشور در سراسر سه منطقه: ساحل و دریاچه چاد شاخ آفریقا و شمال آفریقا است. بسیاری از این هستند یا به شدت امنیتی مرتبط مانند ظرفیت برای بالا بردن محلی نیروهای پلیس و یا تلاش برای ترویج "فرصت های شغلی و اقتصادی". جوانان توانمند پروژه مستقر در گامبیا که این ویژگی برجسته است که با مشخصات بالا به عنوان مثال از دومی است. تا کنون بله حمایت کرده است حدود 250 رهبری جوانان شروع یو پی اس با معادل 1000 $در بذر پول در هر. یک اقلیت از پروژه های تحت EUTF همچنین شرکت در مناطق مانند آب و غذا و امنیت و آموزش و پیشگیری از درگیری.

این EUTF دریافت کرده است بیش از €4.7 میلیارد دلار در وعده تا به امروز است. اگر چه این بیش از سطح قبلی از اتحادیه اروپا کمک های توسعه ای به این قاره می افتد به خوبی کوتاه از برآورد €27 میلیارد به خانه فرستاده شده در حواله هر سال توسط مهاجران آفریقایی زندگی و کار در اروپا است. شاید جای تعجب نیست پس از آن EUTF هنوز به تأثیر عمده ای در آفریقا مهاجرت.

این EUTF است استوار بر یک درک غلط از هر دو راننده از مهاجرت از آفریقا و رابطه بین مهاجرت و توسعه است. این یک نقطه است که همکاران ما بارها و بارها تاکید. برای این واقعیت است که مهاجرت در داخل و خارج از این قاره مشخص شده است توسط مخلوط انگیزه. اخیر UNDP مطالعه نشان داد که اغلب تصمیم به مهاجرت مستقر در کمتر فوری فقر از 'انتخاب-lessness' – فقدان و یا شدید محدودیت به فرصت های زندگی. هنگامی که این خواسته بیش از 3000 مهاجران آفریقایی در اروپا به همین دلیل آنها را ترک کرده بود و تنها 36 درصد ذکر شده در تضاد و یا نقض حقوق بشر. بقیه نمونه ذکر اقتصادی بهبود و یا مرتبط aspirational دلایل منطقی خود را به عنوان انگیزه اصلی برای مهاجرت. آنها بسیار دور در حال حرکت به عنوان حرکت به سمت.

فعال یا منفعل عوامل? افریقایی, بازیگران و مهاجرت سوال

پس چگونه باید کشورهای آفریقای منطقه ای سازمان های جامعه مدنی و متعادل خواسته های شهروندان خود را سیاسی و اقتصادی خود را اولویت ها و خواسته های اتحادیه اروپا ؟

کسانی که پرسیده بودند این سوال را به عنوان بخشی از این پروژه ارائه یک دو جانبه ، اولین واکنش به برجسته اروپا نقش مهمی در ایجاد بسیاری از شرایط است که منجر به مهاجرت – می شود آن را از طریق استعمار خشونت آمیز بهره برداری از نیروی کار و منابع طبیعی و یا از طریق مداخله نظامی و حمایت از کشورهای مظنون به نقض حقوق بشر است. دوم واکنش به تاکید واگرایی بین اروپایی و آفریقایی برداشت و روش های مهاجرت. در حالی که اروپایی بازیگران را تحت فشار قرار دادند یک حرف از مهاجرت و پناهندگان 'بحران' و انتخاب به securitise مهاجرت همتایان آفریقایی خود را با تاکید بر اهمیت مهاجرت به عنوان یک اهرم برای توسعه و استدلال حقوقی مسیرهای منظم تحرک و همچنین نیاز به یک بشردوستانه پاسخ به مهاجرت نامنظم است.

این آفریقایی رویکرد به مهاجرت است که تأکید در اظهارات متعدد و سیاست و اسناد قانونی است. آن را تا حدودی ناشی از فرهنگ آفریقایی بشر همبستگی و قسمتی از آفریقا سابقه طولانی مهاجر جریان و در نتیجه از فرهنگی و پیوندهای اجتماعی است که لینک های بسیاری از جوامع آفریقایی در درون و در سراسر کشور. آن را نیز نشان دهنده آفریقا تجربی واقعیت. در قاره ای که در آن مصنوعی مرزهای مستعمراتی اغلب دو بخش کردن سنتی قومی سرزمین جوامع در کشورهای مبدا و حمل و نقل اغلب تکیه بر میزبانی و حمل و نقل مهاجران – معمولا درک به عنوان یک فعالیت جنایی – برای ایجاد اشتغال و درآمد است. در این شرایط اعتقاد بر این است که افزایش امنیت مرزی به تنهایی می تواند تنها به طور موقت محدود مهاجر جریان و ممکن است در واقع منجر به پیامدهای ناخواسته.

با وجود این آشکار باور رایج در فرآیندی بالقوه مهاجرت, اما, افریقایی بازیگران اتخاذ نگرش های مختلف نسبت به اروپا مهاجرت لفاظی و فشار است. کشورهایی مانند اتیوپی باید استراتژیک استفاده می شود مذاکره سرمایه ناشی از موقعیت خود را به عنوان "کمک دهنده گفتم:" برای پیشبرد داخلی مهاجرت و توسعه در دستور کار است. اما دیگران تلاش کرده اند به تعادل مطالبات از اروپا با کسانی که نشأت گرفته از خود شهروندان. مالی مثلا به شدت به عقب رانده در برابر اروپا خواسته های به readmit مهاجران به زور بازگشت به کشور به دلیل فشار آمدن از جامعه مدنی است. این نیز مورد نیجر در اروپا فرض "مهاجرت آزمایشگاه". با وجود اینکه یک عضو جامعه اقتصادی کشورهای آفریقای غربی (ECOWAS) است که اجازه می دهد تا حرکت آزاد مردم در آن مرزهای نیجر است criminalised مهاجرت مربوط به فعالیت های اقتصادی تحت فشار اتحادیه اروپا. این رویکرد شده است به طور گسترده ای مورد انتقاد قرار توسط Nigeriens که مسابقه آنچه آنها را به عنوان دولت خود را سرسپردگی به منافع اروپا است.

Covid-19 و آینده غیر مجاز مهاجرت از آفریقا

کمیسیون سازمان ملل برای آفریقا تخمین زده است که بین 300,000 و 3.3 میلیون آفریقایی می میرند و به عنوان یک نتیجه از coronavirus قبل از پایان سال 2020 است. تاثیر بر اقتصاد می تواند منجر به 27 میلیون نفر که تحت فشار قرار دادند به فقر شدید. نیز وجود دارد در حال رشد شواهدی وجود دارد که Covid-19 بیماری همه گیر از تغییر نگرش دولت و بازیگران غیر دولتی و همچنین گسترده تر جمعیت در کشور در طول سه اصلی مسیرهای مهاجرت. گزارش ابتکار جهانی مبارزه با جرایم سازمان یافته در می یابد که جوامع در جنوب لیبی خواستار از گروه کنترل مرز به رهگیری مهاجر حمل و نقل. کسانی که درگیر در حرکت مهاجران در سراسر الجزایر در مرز جنوبی ظاهرا داوطلبانه محدود کردن فعالیت های خود را. این گزارش حدس است که در حالی که وجود دارد در حال حاضر ترس از سرایت در منطقه و 'کلاله' در برابر حرکت انسان, افزایش بیکاری و Covid-19 شیوع بیماری به احتمال زیاد برای وادار بسیاری به مهاجرت در آینده نزدیک.

بیشتر فوری تاثیر این بیماری همه گیر شده است رسمی بسته شدن ایتالیایی مالتی و لیبی بنادر به انسان دوستانه کشتی نجات با سه متحده اعلام کرد که خود را به بنادر دیگر تشکیل "مکان های امن' از تخلیه. با تمام دیگر کشتی نجات محدود به بندر در اوایل آوریل تنها آلمانی NGO دریا-چشم آلن Kurdi شد گشت مرکزی مدیترانه است. پس از ساخت دو نجات در سواحل لیبی کشتی تا به حال 150 نفر از مهاجران نجات در هیئت مدیره بود اما قادر به حوض. با هیچ پورت مایل به اجازه می دهد تا مهاجران نجات به پیاده دوازده روز قبل از تصویب مقامات ایتالیایی انتقال مهاجران نجات به کشتی های مسافری برای قرنطینه. این آلن Kurdi بود و بعد مصادره فنی بی نظمی به گفته مقامات ایتالیایی. دریا و چشم و دیگر بشردوستانه امداد و نجات سازمان درک این آخرین مصادره به تلاش بیشتر برای سرکوب غیر دولتی SAR در دریای مدیترانه است. این اتفاق در زمانی که دولت ایتالیا اعلام کرد در شش ماه عفو برای مهاجران آفریقایی مشغول به کشاورزی کارگران در تلاش برای جلوگیری از بخش بزرگی از این کشور برداشت بودن از دست داد.

آن است که خیلی زود به پیش بینی کلی تاثیر Covid-19 مهاجرت از آفریقا به اروپا است. با توجه به استارک اختلاف در ثروت و از این رو شانس زندگی برای کسانی که زندگی در دو قاره اساسی شرایط ادامه خواهد داشت. بنابراین در حالی که externalisation از امنیت مرزی به آفریقا و وضعیت خطرناک در لیبی منجر به کاهش جریان پس از سال 2017 این مسئول به طور موقت. برای اتحادیه اروپا, معضل سیاسی ناشی از مهاجرت غیر مجاز نه تنها از آفریقا بلکه در سوریه و افغانستان و جاهای دیگر است به احتمال زیاد به تعمیق. این بیماری همه گیر به نظر می رسد که بیشتر سست انسجام در درون اتحادیه اروپا موسسات در حال حاضر تحت فشار پس از خرید اینترنتی از بحران مالی است. تأثر در بسیاری از نقاط اروپا در حال تبدیل به دور از جریان اصلی لیبرالیسم در اروپا سنتی حاکم بر احزاب و اتحادیه اروپا خود را به احزاب پوپولیستی است که به طور قابل توجهی ناسیونالیستی و ضد مهاجر.

این روند به احتمال زیاد ادامه خواهد داد مگر اینکه اتحادیه اروپا و احزاب اصلی پیدا کردن یک راه برای تنظیم مجدد مکالمه در مهاجرت در آغوش مزایای آن و همچنین چالش های آن, و خوب را در وعده های خود در مسیرهای قانونی به طوری که مردم در جلوگیری از مرگ با مشخصات بالا و نیازی مرگ در مدیترانه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن