پس از واقعیت-بررسی توییتر پرچم دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن جیر برای 'ستایش خشونت'

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 29 مه سال 2020 2:14:21 pm رئیس جمهور دونالد مغلو

توسط NEWSATROPAT در 9 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 29 مه سال 2020 2:14:21 pm
After fact-check, Twitter flags Donald Trump's tweet for 'glorifying violence' رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گوش در طول یک جلسه در مورد کوروناویروس در جیمز بردی نشست خبری در کاخ سفید, دوشنبه, آوریل 6 سال 2020 در واشنگتن است. (AP Photo: Alex Brandon)

توییتر به پرچم یک از ما رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن توييتها برای "نقض قوانین خود را مورد ستایش خشونت". این می آید روز پس از سایت میکرو وبلاگ نویسی هشدار داد که یک صدای جیر جیر از سوی رئیس جمهور می تواند حاوی اطلاعات غلط و افزود: واقعیت-بررسی گزینه برای کاربران است.

مغلوب ساختن پیشی جستن صدای جیر جیر در, خشونت در مینیاپولیس پنهان شده بود برای کاربران جمعه با یک توجه داشته باشید از توییتر: "این صدای جیر جیر نقض توییتر قوانین مورد ستایش خشونت است. اما توییتر تعیین کرده است که آن را ممکن است در منافع عمومی برای صدای جیر جیر به در دسترس باقی می ماند." توییتر اما محدود کاربران دیگر از میل اظهار نظر و یا retweeting صدای جیر جیر به جز نقل retweet.

در آن با اشاره به دوم دو توییت در یک موضوع با مغلوب ساختن پیشی جستن است که خواندن "من نمی تواند به عقب ایستاده و تماشا این اتفاق می افتد به یک شهر بزرگ آمریکایی مینیاپولیس. در مجموع فقدان رهبری است. یا بسیار ضعیف رادیکال چپ شهردار یعقوب فری, دریافت عمل خود را با هم و به شهرستان تحت کنترل و یا ارسال خواهد شد در گارد ملی و کار درست انجام شده.....

"....این اراذل و اوباش هستند dishonoring حافظه جورج فلوید, و من نمی خواهد اجازه دهید که اتفاق می افتد. فقط صحبت کرد و به فرماندار Tim Walz و به او گفت که نظامی است با او تمام راه را. هر گونه مشکل و ما فرض را بر کنترل اما زمانی که غارت شروع به تیراندازی شروع می شود. با تشکر از شما!" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

روز چهارشنبه برای اولین بار به توییتر اضافه شده یک واقعیت-بررسی هشدار به توییت توسط رئیس جمهور که در آن او به نام پست الکترونیکی-در برگه های رای "جعلی" و پیش بینی کرد که "جعبه پست الکترونیکی خواهد بود دزدیدند".

در یک پیام ارسال شده تحت, توییت, توییتر گفت: "دریافت حقایق در مورد پست الکترونیکی-در برگه های رای" که هدایت کاربران به یک صفحه با چک حقیقت در این ادعا است.

توییتر اقدام به پایین رفتن نیست به خوبی با رئیس جمهور که روز شنبه یک فرمان اجرایی را امضا و بعد گفت که او برنامه ریزی شده در معرفی یک قانون برای تنظیم رسانه های اجتماعی شرکت ها.

"جمهوری خواهان احساس می کنید که سیستم عامل رسانه های اجتماعی کاملا سکوت محافظه کاران صدای. ما به شدت تنظیم و یا نزدیک آنها را قبل از ما همیشه می تواند اجازه می دهد این اتفاق می افتد," او گفت: روز شنبه بدون نام بردن از توییتر. "درست مثل ما نمی توانیم اجازه مقیاس بزرگ پست الکترونیکی-در برگه های رای را ریشه در کشور ما," او اضافه شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب