پس از موفقیت اولیه روحانی چهره خشم برای اولین بار اجرای مراسم ویروس مبارزه

توسط: نیویورک تایمز | بیت المقدس | منتشرشده: ژوئیه 25 سال 2020 2:18:09 pm اسرائیل بنیامین نتانیاهو نخس

توسط NEWSATROPAT در 4 مرداد 1399
توسط: نیویورک تایمز | بیت المقدس | منتشرشده: ژوئیه 25 سال 2020 2:18:09 pm
Israel coronavirus, Benjamin Netanyahu, Netanyahu Covid-19 fight, Israel news, world news اسرائیل بنیامین نتانیاهو نخست وزیر. (فایل)

نوشته شده توسط Isabel Kershner

برای سه شب این هفته هزاران نفر از جوانان اسرائیلی موجب آنچه آنها را به عنوان نخست وزیر بنیامین نتانیاهو flubbed پاسخ به کروناویروس معضل را تکان داد و یک خواب طولانی سیاسی مسدود شدن خیابان ها در خارج از اقامتگاه رسمی و خواستار آن شدند که او را ترک کنید.

بسیاری از آنها حتی از سن رای دادن زمانی که نتانیاهو در زمان کار در اسرائیل 11 سال پیش. اما خشم خود را نشان داد که خود را از طبقه سیاسی, مهارت های زنده ماندن در حال مقابله با یک خطر جدید. "ما باید از خواب بیدار" خواندن یک بنر در یک ساختمان در نزدیکی.

"ما یاد گرفته ایم که ما را به نگاه کردن به خودمان" گفت: Maayan Shrem, 25, جوانی مشاور سابق سرباز جنگی که تا پنج شنبه شب در اعتراض به از زادگاه خود Karmiel دو ساعت با اتوبوس از اورشلیم. برگزاری یک پلاکارد که به عنوان خوانده شده "ما را بس نیست که به مبارزه برای کشور ما" دوست خود Oren Gery, 26, اضافه شده, "تغییر کرده است به آمده از پایین به بالا."

در حالی که خشم نشان دهنده بسیاری از نارضایتی آنها همگرا در اطراف یک مرد: یک نخست وزیر است که یک متهم در فساد محاکمه در حال حاضر مقصر عظیم شکست در برخورد با بهداشت و بحرانهای اقتصادی ناشی از این ویروس همه گیر است و با توسل به چه منتقدان تماس غیر دموکراتیک اقدامات برای حفظ قدرت است.

مردم شورش سیگنال های دیگری خیره کننده چرخش برای نتانیاهو اسرائیل طولانی ترین خدمت نخست وزیر که موفق به چسبیدن به صندلی خود را از طریق سه touch-و-رفتن انتخابات از آوریل 2019.

بالاتر از همه حس غالب هرج و مرج حاکم بر دولت را از دست داده و اخیر تجدید حیات این ویروس باعث رشد انتقاد حتی از قلب نتانیاهو محافظه کار و حزب لیکود.

"وجود دارد یک قطع ارتباط بین دولت و مردم و مقامات محلی" Haim Bibas لیکود شهردار مرکزی شهرستان موديعين و قدرتمند صندلی فدراسیون مقامات محلی در اسرائیل گفت: در مصاحبه جمعه. مقامات محلی شده است ابزاری در مبارزه با این ویروس بر روی زمین است.

"این احساس به عنوان اگر وجود دارد هیچ رهبری و هیچ حکومت" گفت: Bibas که اجرا مبارزات انتخاباتی برای نتانیاهو.

فقط دو ماه پیش نتانیاهو به نظر می رسد به پیشدستی سیاسی دشمنان برای آنچه به نظر می رسید مانند زمان بی حد و حصر. او با تشکیل یک دولت وحدت ملی اصلی خود را رقیب میانه Benny Gantz خنثی کردن او را به عنوان نیروی مخالف.

ستایش خود را برای موفقیت اولیه در دست زدن به همه گیر و با کروناویروس بخش پایانی برای عدم بیماران او به طور ناگهانی باز کرد تا اقتصاد در اواخر ماه مه به تلاش برای احیای شغل و تجارت گفتن اسرائیل در یک سخنرانی تلویزیونی پیروزی آدرس به گرفتن برخی از هوا گرفتن یک قهوه یا آبجو و در حالی که با در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی لازم را به "بیرون بروید و یک زمان خوب است."

یک نظر سنجی بین المللی منتشر شده مارس 19 توسط اسرائیل Keevoon گروه پژوهش و آلمانی بنیاد کنراد Adenauer یافت 67 درصد از اسرائیلی ها با دست زدن به بحران یکی از نمرات بالا. نتانیاهو و حزب لیکود شد افزایش در نظر سنجی.

در عرض چند هفته همه چیز چپ چپ رفت.

روزانه عفونت به سرعت در حال مشخصی از دو رقمی ارقام ممکن است به حدود 2000 نفر در روز در حال حاضر. همه کودکان فرستاده شد بازگشت به مدرسه به پایان ترم و قبل از تعطیلات تابستانی که باعث شیوع بیماری های جدید. دولت zigzagged گاهی اوقات در این فضا از یک روز گرم تابستان در سیاست های مربوط به باز و بسته شدن رستوران ها و استخرهای شنا و سواحل خروج اسرائیلی ها سر در گم. نزدیک به 1 میلیون نفر از مردم در حال حاضر بیکار از جمعیت 9 میلیون. بسیاری از خود اشتغالی اسرائیلی که کسب و کار محو شد دریافت کرده بود pittances در کمک دولت و یا هیچ چیز در همه.

بدون پاک کردن برنامه های ساخته شده برای موج دوم ویروس. در حال حاضر برخی از نظرسنجی ها نشان می دهد تنها حدود یک سوم از اسرائیلی ها راضی هستند با نتانیاهو دست زدن به بحران است.

به جای تمرکز در تنگنای اقتصادی نتانیاهو در زمان برای به دست آوردن موافقت دولت برای نه سال از عطف به ماسبق بازپرداخت مالیات بر هزینه های شخصی به ارزش بیش از 250.000 دلار است. (او بعدها عذرخواهی برای این زمان حساس.) و او سرمایه گذاری تلاش های زیادی در برنامه های به ضمیمه بخش هایی از کرانه مسئله ای است که چند اسرائیلی ها در مورد مراقبت.

"نخست وزیر نتانیاهو تبدیل تمام انرژی خود و نفوذ به سمت امکان الحاق در زمانی که میلیون ها نفر از اسرائیلی ها نگران بودند با امکان الحاق خود را از خانه های خود را صاحبخانه و بانک ها به دلیل آنها نمی توانند پرداخت خود را اجاره و رهن" گفت: Mitchell باراک, اسرائیل ناظر انتخابات و مدیر Keevoon, گروه تحقیقاتی که مشغول به کار به عنوان یک دستیار به نتانیاهو در 1990s.

اضافه کردن به جنجال و هیاهو اورشلیم دادگاه تصمیم گرفت در این ماه است که مرحله بعدی نتانیاهو در دادگاه آغاز خواهد شد در ماه ژانویه با سه جلسه در هفته. او متهم شده است با رشوه و تقلب و نقض اعتماد.

تحلیلگران سیاسی می گویند که ترس از آینده ممکن است حکم دادگاه عالی خواستار او را به حالت تعلیق خود را از دفتر رانندگی نتانیاهو به نظر مهندسی یک چهارم انتخابات در اوایل ماه نوامبر به امید برنده شدن به اندازه کافی از اکثریت به کمک برخی از مصونیت از تعقیب.

بودجه اختلاف بین نتانیاهو و Gantz می تواند یک بهانه است. Gantz است و اصرار دارد در دو سال بودجه در خط با توافق ائتلاف در حالی که نتانیاهو با اصرار بر یک سال بودجه. بدون توافق با یک Aug. 25 مهلت مجلس به طور خودکار پراکنده ارسال یک انتخابات خسته مردم به صندوق های رای سه ماه بعد.

"سوال این است که چشمک زدن اول گفت:" آیلت Frish اسرائیل یک مشاور سیاسی.

دولت در عین حال تحت فشار قرار دادند از طریق ستیز قوانین این هفته اعطای قدرت خود را به فرمان اضطراری مقررات برای مبارزه با کروناویروس یک اندازه گیری است که بسیاری از منتقدان به عنوان یک انحراف از روند دموکراتیک.

در نشانه ای از رشد اختلافات و اختلال اسرائیل کاتز لیکود وزیر دارایی و میکی زهر لیکود و ائتلاف صندلی علنا هر متهم از دفاع برای باز کردن کسب و کار متعلق به خانواده خود را.

حتی یک طرح عجله اعلام کرد نتانیاهو در اواسط ماه جولای به هر اسرائیلی یک اقدام فوری یک بار هدیه ای نقدی به ارزش بیش از $200 معکوس. دارایی مقامات panned آن را به عنوان پوپولیستی و سودمند. Gantz اصرار داشت که ثروتمندترین دریافت کمتر از فقیرترین. هزاران نفر از اسرائیلی ها متعهد به دادن پول خود را به موسسه خیریه متهم نتانیاهو از تلاش برای رشوه معترضان به تسلیم است.

بدون پرداخت شده است. تظاهرات باید دارای عقاید.

نتانیاهو مقصر وزارت مالیه بوروکرات برای قتلگاه در توزیع کمک و اتحاد را محکوم کرد تظاهرات خیابانی به عنوان کار چپ یک کلمه کد در جناح راست محافل unpatriotic اسرائیلی ها.

"گربه از کیسه" نتانیاهو در توییتر نوشت پس از یک پرچم فلسطین را به طور خلاصه مطرح شده در یک تجمع رسمی خود را اقامت.

همسایگان از جمله نتانیاهو, پسر جوان, Avner اند شکایت در مورد سر و صدا. پلیس پراکنده تظاهرات پس از نیمه شب با توپ آب.

"من اینجا هستم چون من تا به حال به اندازه کافی" گفت: Tzlil لوی 28 از قانون و مددکاری اجتماعی در روز پنج شنبه در این اعتراض. او گفت که او چپ ندارد. اما او افزود: "هیچ رهبری است. این است که در مورد چپ یا راست. این یک فروپاشی سیاسی."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن