پس از برک آوت 2019, Vikings پایان دفاعی Ifeadi Odenigbo preps برای شروع نقش این سقوط

سه سال پس از پایان دفاعی انتخاب شد در دور هفتم از پیش نویس و سپس در نهایت قطع و بعد از آن قرار داده شده در تمر

توسط NEWSATROPAT در 2 خرداد 1399

سه سال پس از پایان دفاعی انتخاب شد در دور هفتم از پیش نویس و سپس در نهایت قطع و بعد از آن قرار داده شده در تمرین تیم ملی Odenigbo شد مشروع مشارکت کننده در یک حذفی تیم.

و پس از یک فصل برک آوت است که شامل هفت کیسه — چهار در فینال پنج هفته از فصل — با وجود محدود snaps در 2019, Odenigbo ممکن است مورد علاقه برای شروع در پایان دفاعی در مقابل دانیل شکارچی برای وایکینگ ها این سقوط پس از Everson Griffen را offseason خروج.

"من که رویکرد" Odenigbo گفت: پنج شنبه 21 مه در یک کنفرانس تلفنی با خبرنگاران. "من دیده ام من توسعه از فصل (پاییز گذشته) زمانی که من در عبور عجله به هفته 14 وقتی که من شروع به گرفتن در شیار. ... من یک سال برک آوت اما رویکرد من در این سال است که کارآمد تر است."

Odenigbo صفات او 2019 موفقیت به فرصت و خرید. او خوشحال است که با نتایج اخیر اما اشاره کرد در ماه ژانویه که از او محافظت در برابر بودن محتوا است. این مرد همان بود که فروتن پس از ورود به NFL از نورث وسترن که در آن او به سرعت متوجه او نیست به عنوان خوب به عنوان او مشکوک است. او منتقل شده است به defensive tackle — جایی که او به دست آورد 25 پوند در چنین مدت زمانی که او به شوخی او تنگ شده هر بار که او رفت و به ابتدا او لب به لب و عقب به پایان دفاعی دوباره. او شده است زدم و زمان دوباره.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

اما زمانی که Odenigbo در نهایت شانس موفقیت او را برداشت آن است و قصد ندارد در اجازه دادن به آن در حال حاضر.

"از آنجا که آنچه اتفاق می افتد در این لیگ شما شروع reminiscing در مورد 'اوه من خیلی خوب است" و سپس شما می توانید سیلی در سال آینده," او گفت:. "هیچ کس اهمیت می دهد اگر شما هفت کیسه در سال گذشته است. چه چیزی شما را در حال حاضر ؟ قرار می دهد که فشار بیشتر بر خودم اما من می خواهم که. من می خواهم این واقعیت است که من هفت کیسه, من می دانم آنچه در آن طول می کشد برای رسیدن به کارفرمایی. من آماده به اجازه دهید همه بدانند که این یک اتفاق است و من در اینجا در تمام طول روز."

در سن 26, Odenigbo است که هنوز هم نسبتا بازیکن جوان که می تواند مجازی offseason یک چالش است. اما او احساس می کند که او به اندازه کافی دور به کار خود را به قادر به گرفتن اطلاعات از کارکنان مربیگری تدریس خود و ترجمه آن به این زمینه است.

وایکینگ ها باید حدود دو ساعت از زوم جلسات هر روز و Odenigbo دوربین خاموش است برای فقط در مورد همه آن را. چرا که به عنوان مربیان به ارائه آموزش Odenigbo است قرار دادن آن را به عمل در زمان واقعی است.

"من به نوعی به من موضع زیرا هیچ کس قادر به دیدن من شروع من شروع به انجام, قدرت, قدم, من, شروع به کار طولانی آغوش" او گفت:. "پس از آن نوع سرد این واقعیت است که هیچ کس می توانید ببینید من تا زمانی که (co-دفاعی هماهنگ کننده و خط دفاعی مربی آندره پاترسون) صحبت کردن (من کار بر روی همه چیز) به دلیل آن شروع می شود با تجسم. و هنگامی که شما قادر به تجسم آن شما قادر خواهید بود به آن اعمال می شود."

Odenigbo گفت: او می داند که روش و اصول بازی موقعیت — او بود و نمونه نخست در تماشای شکارچی Griffen و Linval یوسف — و است که به سادگی کار در حال حاضر به استاد مکانیک و ریز لحن جزئیات. تهویه کلیدی است بیش از حد. او تجربه اسیاب 22 بازی فصل پاییز گذشته و متوجه عوارض آن زمان بود که تنها در یک قسمت بازی هم نقش. این بود تا هفته 17 بازی مقابل شیکاگو — که در طی آن بسیاری از مینه سوتا را استارت بازی نمی کند — که Odenigbo کردم و شروع به بازی کرد و در اکثر جرقه بزند.

"آن را مانند, 'Yo, این وحشی,' " Odenigbo به یاد می آورد که بازی. "(شما را) باید بدن خود را مشروط و باید این طرز فکر به دلیل هنگامی که شما در حال بازی 60-70 جرقه بزند شما باید قفل شده است."

پس از این فصل نتیجه Odenigbo گفت: Vikings کارکنان مربیگری به او گفت که او نشان داده است که او به آن تعلق دارد در یک NFL زمینه و آن را به سادگی زمان برای ساخت آن است.

"من بسیار هیجان زده برای چه چیزی در فروشگاه او گفت:" در ماه ژانویه "و من فقط به مراقبت از کسب و کار این offseason."

او برنامه ریزی شده به سنگ تیز کردن در رژیم غذایی خود را در بهار امسال بوده ولی مراقب باشید که به سطح شیب دار تا خود را از تهویه بیش از حد فقط رتبهدهی نشده است.

"ما به نوعی در این برزخ زمین, بنابراین من سخت کار آموزش. اما من نیز در تلاش برای پیدا کردن زمان مناسب به قله" او گفت:. "من شده است مصرف آن را یک گام در یک زمان کار بر روی اصول جزئیات و چیزهای شبیه به آن. اگر ما OTAs و سپس در ماه جولای در منطقه که زمانی که من واقعا شروع به بالا بردن مطبوع چرا که من استفاده می شود به بازی 40, 50, 60 جرقه بزند."



tinyurlis.gdclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن