پس از 2 ساعت جلسه داکوتای شمالی کلانتر حفظ 'آموزشی-نوع مجازات زندان کارمند توهین آمیز تصویری

اگر چه اعتراض سازمان هنری شهرستان از فارگو گفت: آنها تنها به "لب" و "تکه" توسط کلانتر جسی Jahner رئیس معاون می

توسط NEWSATROPAT در 31 تیر 1399

اگر چه اعتراض سازمان هنری شهرستان از فارگو گفت: آنها تنها به "لب" و "تکه" توسط کلانتر جسی Jahner رئیس معاون میشل Harmon, گروه, سخنگوی ستوان تیم Briggeman و کارآگاه جو Gress سه بومی آمریکایی که به همراه Gipp فکر می کردند که در زمان برخی از گام های مثبت رو به جلو است.

شهرستان نامیده می شود برای شلیک معاون تامارا "Tori" هلند, اما او گفت: حدود 25 معترضان در خارج از دادگاه که کلانتر "نبود budging."

او و دیگران فکر او شلیک خواهد ارسال یک سیگنال قوی است که این گروه نمی خواهد تحمل هر نوع نژاد پرستی است.

"من می خواستم اقدام" شهرستان گفت.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Jahner گفته او چسبیده بود تصمیم خود را. او گفت گروه او خواهد گزارش به آنها اگر هلند با حضور تنوع آموزش فارگو روابط انسانی کمیسیون و شهر بومی آمریکا کمیسیون جلسات او اختصاص داده بود پس از ارسال این ویدئو.

هلند در حال حاضر حذف شده و تصویری ویژه یک صدای خارج از قاب از فرد دیگری در Infinite که پیشنهاد او ماشین خود را به مشروب فروشی هر بار که او آن شروع می شود. این تصویری بود برچسب #nativeamerican, #liquorstore و #خنده دار, در میان دیگر هشتگهای.

هلند گفت: هرگز قصد خود را به ترکیه. او نه بومی آمریکا است اما بومی اقوام.

او عذرخواهی کرد برای پست و همکاری با کلانتر, داخلی بررسی که انجام شد Gress.

Henry Gipp addresses supporters after meeting with Cass County Sherrif Jesse Jahner along with Ambrosia Howell-Yellow Bird, from right, Tracey L. Wilke and Audra Stonefish on Monday, July 20, at the Cass County Courthouse to demand the firing of a Cass County Jail employee who posted a racist video on social media.
Michael Vosburg / Forum Photo Editor

هنری شهرستان آدرس هواداران پس از دیدار با Cass County Sherrif جسی Jahner همراه با شهد هاول-پرنده زرد از حق تریسی L. Wilke و Audra عقرب ماهيان در دوشنبه 20 ژوئیه در Cass County Courthouse به تقاضا شلیک یک Cass County Jail کارمند که نوشته شده یک نژادپرست تصویری در رسانه های اجتماعی. مایکل Vosburg / Forum Photo Editor

برخی در رسانه های اجتماعی به نام تصویری نژادپرستانه و پیوست شهرستان خواستار کلانتر, آتش هلند. دیگران گفت این باید مورد استفاده قرار گیرد به عنوان یک فرصت برای آموزش دیگران در همین کلیشه مضر است به بومیان آمریکایی است.

Jahner گفت: فیلم "تداوم(ع) بومی آمریکا کلیشه." او همچنین گفت: هلند قرار داده و اقدامات را تلاش برای ایجاد اعتماد با جامعه و همچنین برای درمان مردم از همه نژادها به همان اندازه در معرض خطر است.

"من معتقدم که ما باید بی طرفانه گروه," او گفت:.

کلانتر گفت که او احساس "آموزشی از نوع" نظم و انضباط مناسب بود در این مثال. آن می تواند "به نوبه خود منفی تصمیم و یا اقدام به یک فرصت برای Cass County Sheriff و کارکنان خود را برای به دست آوردن دانش و ایجاد روابط مثبت با فرهنگ بومیان آمریکا و دیگر گروه های قومی," او گفت:.

Jahner گفت: او مورد بحث هلند مجازات با سرپرستان و چندین بومی محلی رهبران آمریکایی قبل از اتخاذ تصمیم نهایی.

روز دوشنبه جلسه ادامه مذاکرات با, بومیان آمریکا, نمایندگان, او گفت:.

به عنوان چهار ملاقات با کلانتر مقامات معترضان ایستاده بود افروزی در خارج از دادگاه انتظار برای دیدن آنچه که ممکن است اتفاق می افتد.

مرتبط:

ایمان دیکسون یک رهبر محلی در سیاه و سفید زندگی می کند توجه به گروه گفت که او وجود دارد برای نشان دادن حمایت برای "بومی زندگی مهم است."

"عدالت باید در خدمت" او گفت:.

کلارا دربی از فارگو نیز در اعتراض به جمعیت گفت: "ما نیاز به نگه داشتن مردم در قدرت پاسخگو باشد.

"ما نیاز به رعایت کرامت انسانی" او گفت:.

به نمایندگی از آمریکایی های بومی در مذاکرات با کلانتر بودند شهد هاول-زرد پرنده Audra عقرب ماهيان و تریسی Wilkie یک دموکرات از فارگو که در حال اجرا است برای یک دولت خانه صندلی در منطقه 16.

هاول-زرد پرنده گفت کلانتر به نظر می رسید پذیرای داشتن یک کمیته مشورتی از بومی و مردم اگر یک وضعیت مشابه به وجود آمد دوباره.

کلانتر گفت: او روشن ساخته است که او مایل به گوش دادن و گرفتن ورودی در هر گونه مسائل به وجود آمد که او انتخاب شد به تصمیم نهایی.

همانطور که برای هلند Wilkie گفت: او همیشه معتقد بود "شانس دوم" و او امیدوار است که معاون امر یادگیری و رشد از طریق آموزش و جلسات.

"این می تواند تبدیل به یک چیز زیبا" Wilkie گفت.

عقرب ماهيان اضافه شده است که با صحبت کردن با مقامات اداره آنها "به دست آورد یک صندلی در پشت میز" و با جو فعلی او گفت: آنها نیاز به "امکان استفاده از این وضعیت و ایجاد تغییرات مثبت."

شهرستان نیز سازماندهی یک تظاهرات برای ژوئیه 4 در William L. مرد ساختمان فدرال و دادگاه در بیسمارک به تقاضا رسیدگی به برادرش مرگ در دست دو اداره امور هند افسران بود بازگشایی شد.

About 50 people gathered in Bismarck on Saturday, July 4, for George "Ryan" Gipp Jr., who was killed by two officers on the Standing Rock Sioux Reservation in 2017. Henry Gipp, front, led the march. Michelle Griffith / Forum News Service

حدود 50 نفر در بیسمارک در شنبه, جولای 4, برای جورج "رایان" شهرستان جونیور که کشته شد توسط دو افسر در ایستاده راک سو رزرو در سال 2017. هنری شهرستان, جلو, چراغ, مارس. میشل گریفیث / فروم سرویس خبری

جورج "رایان" شهرستان جونیور بود به ضرب گلوله کشته و پنج بار در ماه اکتبر سال 2017 در ایستاده راک سو رزرو. افسران نمی شد با عنوان جرم جنایی متهم شده است.

هنری شهرستان و دیگران اختلاف اظهارات باراک اوباما که مقامات فدرال به طور کامل مورد بررسی در این مورد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب