آفریقایی آمریکایی شهرداران و کلانترها ایستاده در میان جورج فلوید معترضان

چهار سال پیش Rakeem جونز پانچ ناگهان توسط جان مک در یک دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تجمع در فایت ویل کارولینای

توسط NEWSATROPAT در 11 خرداد 1399

چهار سال پیش Rakeem جونز پانچ ناگهان توسط جان مک در یک دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تجمع در فایت ویل کارولینای شمالی در مارس 8, 2016 به عنوان پلیس نگاه کرد. امروز جونز یک جوان سیاه که می پوشد موهای خود را در طولانی تاب, بود, خارج, در, وحشیانه, رطوبت اولیه و جنوبی تابستان است. خسته و احتمالا صرفه جویی در انرژی خود را برای روز های آینده جونز به سادگی گفت: "شما می توانید صحبت کنید و شما می توانید صحبت کنید اما پس از آن شما را به انجام چیزی است."

صدها نفر در حال حاضر جمع آوری شده در ظهر راه رفتن در امتداد فایت اصلی شريان Skibo جاده ها است. با وجود چکیدن گرما با وجود تهدید Covid-19 كردن در گروه ها و اجتماعات بسیاری از احساس مجبور به حضور خود را احساس و صدای آنها شنیده می شود پس از قتل سنگدلانه جورج فلوید Ahmaud Aubery و Breonna تیلور در دست افسر پلیس سفید.

راه رفتن در میان جمعیت بود فایت شهردار میچ Colvin. پوشیدن تبلیغاتی تی شرت یقه دار و شلوار ساده او یک وصف ناپذیر از اعضای گروه بدون همراهان و یا اسکورت. با Rakeem جونز' کمک Colvin و یک ائتلاف منطقه ای دیگر شهرداران و کلانترها به سرعت تصمیم به خودداری از قابل مشاهده حضور پلیس به عنوان آنها خود را سازماندهی شهرهای مشارکت در نصب تظاهرات گسترده در این کشور است.

احساسات بالا بود در رالی دولت سرمایه حدود یک ساعت در شمال فایت در 6:56pm که اعتراض در حال حاضر رشد از 900 تا 3000. ناگهان یک گروه از معترضین اجازه جمعی و فریاد زد برای پیوستن به گروه دیگری تبدیل بر روی Salisbury, خیابان, که تا به حال پاک نشده است از ترافیک وابسته به وسايط نقلیه. هنوز پلیس به سختی قابل توجه نیست دخالت به عنوان دو گروه در هم ادغام شدند و در اطراف اتومبیل بوق و noisily بازگشت به مارس را مقرر مسیر.

7:00 pm ساعت در آن سازمان توافق کردند که برای پایان دادن به جمع آوری رالی پلیس به جای آن پدید آمده را تعطیل رالی هشت خط سرمایه بلوار در هر دو جهت اجازه دادن به معترضان برای پر کردن جاده اصلی به شهر از شمال شرقی حومه.

کلانتر Wake County, که در آن رالی واقع شده است جرالد بیکر و او توضیح داد که چگونه هواپیماهای بدون سرنشین بودند بررسی جمعیت و مخفی افسران حاضر بودند در خیابان ها. او به سرعت افزود: "آن را در مورد اجرای, اما ایمنی است." فایت رئیس پلیس Gina هاوکینز تصریح کرد: روحیه و گفت او دستور افسران را به ایستادگی کردن.

Durham County رئیس پلیس Clarence E. Birkhead با صدور بیانیه ای که در آن او توضیح داد که چگونه او احساس که او عضو نیروی 35 سال پیش "برای کمک به تنوع حرفه ای است که تا به حال تعداد کمی از مردم از رنگ مثل من در صفوف آن است." او همچنین چراغ دار پلیس با حضور در طول امروز اعتراض در شهر خود با استناد به ایمنی در حالی که "حفاظت از آزادی بیان است."

"اجازه دهید ما حل شود به مبارزه برای عدالت برای همه در اینجا در دورهام," او نوشت. "اجازه دهید ما متعهد به ایستادن یا زانو زدن را زمانی که بی عدالتی شناسایی می شوند."

در ضمن در فایت Rakeem جونز قطع شد به عنوان او صحبت کرد به یک خبرنگار در یونجه خیابان. دود دیده می شود می تواند بیرون آمدن از شکسته داستان دوم ویندوز در شهر تاریخی بازار خانه و جونز زد به معنای واقعی کلمه خاموش کردن شعله های آتش. بازار خانه, اخیرا موضوع بحث با تماس به آن را حذف رئوس مطالب از رسمی فایت مکاتبات به دلیل روابط خود را با تجارت برده. ساخته شده در سال 1832, بازار, خانه, نشسته در بالای مربع که در آن مردم آفریقا شد یک بار فروخته شده به استعمارگران اروپایی. یک پلاک نوشته شده در حافظه و به افتخار کسانی که سرکش افرادی که محروم از کرامت خود را هنگامی که به عنوان برده فروخته در این محل است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب