آفریقای جنوبی coronavirus 'شتاب' هشدار

توسط: | به روز شده: ژوئیه 21 سال 2020 2:35:03 pm در این سه شنبه 24 ژوئن 2020 فایل عکس داوطلب دریافت C

توسط NEWSATROPAT در 1 مرداد 1399
توسط: | به روز شده: ژوئیه 21 سال 2020 2:35:03 pm
در این سه شنبه 24 ژوئن 2020 فایل عکس داوطلب دریافت COVID-19 تست واکسن تزریق توسعه یافته در دانشگاه آکسفورد در بریتانیا, در, Chris Hani Baragwanath بیمارستان در سووتو ژوهانسبورگ, آفریقای جنوبی. (AP Photo/Siphiwe Sibeko)

سازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام alarm در روز دوشنبه در مورد گسترش coronavirus در آفریقا به ویژه در کشورهای جنوب صحرای کشور است.

"من بسیار نگران هستم در حال حاضر که ما در حال شروع به دیدن یک شتاب از بیماری در آفریقا و ما نیاز به نگاهی است که بسیار جدی" که عملیات اضطراری رئیس مایک رایان گفت: یک نشست خبری از ژنو. "بسیاری از این کشورها وجود دارد در میان شکنندگی و جنگ است."(بخوانید coronavirus جهانی به روز رسانی روز)

تا زمانی که به تازگی از آفریقا بوده است نسبتا صدمه ندیده با این بیماری همه گیر در مقایسه با دیگر نقاط جهان شده اند که سخت ضربه مانند اروپا و آمریکا.

این قاره تا کنون ثبت نام نزدیک به 725,000 COVID-19 مورد و بیش از 15 ، 000 مرگ و میر.

'هشدار' برای بقیه آفریقا

اما این وضعیت در حال حاضر تغییر کرده به خصوص در آفریقای جنوبی است که بیش از 360,000 عفونت و بیش از 5 ، 000 مرگ و میر مرتبط. مانند آفریقای جنوبی به تنهایی حساب 61 درصد از آفریقا همه گیر بار.

"آفریقای جنوبی ممکن است متاسفانه یک پیش ماده" رایان گفت. "این ممکن است یک هشدار برای آنچه اتفاق می افتد در بقیه آفریقا است."

آفریقای جنوبی اعداد به مراتب بزرگترین و این کشور دیده می شود 30 درصد افزایش در موارد در هفته گذشته رایان گفت.

مقایسه اعداد در کنیا افزایش یافته و 31 درصد در ماداگاسکار 50 درصد در زامبیا 57 درصد و در نامیبیا با 69 درصد.

"من فکر می کنم آنچه که ما در حال شروع به دیدن یک ادامه داد: شتاب انتقال در تعدادی از کشورهای" رایان هشدار داد. "این فقط یک زنگ خطر برای آفریقای جنوبی ... ما نیاز به نگاهی به آنچه اتفاق می افتد در آفریقا بسیار جدی است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب