افغانستان: حملات کشتن 14 غیر نظامی 9 شبه نظامیان

توسط: AP | کابل | منتشر شده در تاریخ: مارس 20, 2020 5:00:20 pm نیروهای امنیتی بازرسی محل انفجار بمب

توسط NEWSATROPAT در 31 اردیبهشت 1399
توسط: AP | کابل | منتشر شده در تاریخ: مارس 20, 2020 5:00:20 pm
afghanistan attack, taliban, united nations, kabul, islamic state, world news, indian express نیروهای امنیتی بازرسی محل انفجار بمب در کابل چهار شنبه, مارس 18 سال 2020 است. (AP)

افراد مسلح به کشته شدن 14 نفر در دو حمله در افغانستان در حالی که طالبان را هدف قرار طرفدار دولت بازرسی در جنوب شرق, قتل نه شبه نظامیان طالبان روز چهارشنبه در آخرین خشونت بی امان است که همچنان به طاعون جنگ زده کشور است.

حملات آمد در برابر پس زمینه از تجدید سازمان ملل متحد خواستار پایان دادن به خشونت و به عنوان واشنگتن ویژه صلح فرستاده زلمای خلیل زاد را آغاز کرده است در دور دیگری از مذاکرات با طالبان به آنها فشار دهید برای شروع مذاکره با تازه آشتی افغانستان رهبری سیاسی در کابل ،

در ولایت پروان در شمال پایتخت, کابل, تعداد نامعلومی از افراد مسلح با هجوم به یک مسجد در اواخر روز سه شنبه کشته شدن 11 نمازگزاران و زخمی شدن چندین نفر دیگر گفت: Wahida شاهکار سخنگوی والی. گزارش در روز قبل از آن تا به حال هشت نفر کشته شدند.

همچنین اواخر روز سه شنبه مردان مسلح در شرق ولایت خوست مورد حمله یک خانواده از بازگشت به خانه از یک مسجد در نزدیکی, کشته شدن سه برادر با توجه به عادل حیدری سخنگوی پولیس. در حملات افراد مسلح از صحنه فرار کرد.
هیچ کس مسئولیت هر دو حمله اما طالبان بی درنگ رد دخالت. گروه دولت اسلامی که شده است به طور فزاینده ای فعال در افغانستان پس از درد و رنج میدان جنگ ضرر و زیان به دولت و نیروهای ایالات متحده به عنوان به خوبی به عنوان آن طالبان رقبا انجام داده است حملات مشابه در گذشته است.

واشنگتن سرزنش است برای هفته گذشته وحشتناک حمله به یک بیمارستان زایمان در کابل که به کشته شدن 24 نفر از جمله دو نوزاد. در یک سوم حمله طالبان هدفمند بازرسی متعلق به یک محلی طرفدار دولت شبه نظامی در شمال شرقی ولایت تخار به قتل نه شبه نظامیان گفت: خلیل Aser سخنگوی پولیس.

Aser گفت که حمله در زمان خواجه Bahuddin منطقه نیز اواخر روز سه شنبه و در علاوه بر این به نه نفر کشته و شش شبه نظامیان زخمی شدند. هنگامی که تقویت وارد صحنه پیکار فرار از منطقه است. هیچ فوری بیانیه ای از طالبان.

صبح روز چهارشنبه بستگان کشته شدگان در پروان حمله انجام بدن آنها به Charakar ولایت برای اعتراض به فرمانداری خواستار عدالت و مجازات عاملان این حمله او اضافه شده است.

شاهکار های سخنگوی در پروان گفت: پلیس در حال بررسی این حمله که او را به نام یک جنایت علیه بشریت است. مساجد نیز مکرر از حملات. در اوایل این ماه یک فرد مسلح آتش گشودند به غیرنظامیان در شرق ولایت پکتیا کشته شدن سه نمازگزاران بازگشت به خانه پس از نماز شب.

در ماه اکتبر گذشته است که مسئولیت انفجار بمب در یک مسجد در ولایت هلمند که ناشی از سقف به سقوط, کشته شدن 62 نفر و زخمی شدن 36 نفر دیگر.

خلیل زاد معمار آمریکا-طالبان معامله در ماه فوریه امضا شده است تلاش برای نجات توافق و رخوتی داخل افغانستان مذاکرات میان طالبان و کابل.

قدرت های توافق در روز یکشنبه میان رئیس جمهور اشرف غنی و رقیب خود عبدالله عبدالله به پایان رسید ماه از کشمکش و انتظارات مطرح شده که مذاکرات میان طالبان و افغان می تواند شروع به زودی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن