افغانستان می تواند یکی از بالاترین COVID-19 عفونتها در جهان: جهانی مهاجرت سازمان

توسط: PTI | سازمان ملل متحد | منتشر شده در تاریخ: 6 مه سال 2020 12:22:59 pm سازمان بین المللی مهاجرت

توسط NEWSATROPAT در 17 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | سازمان ملل متحد | منتشر شده در تاریخ: 6 مه سال 2020 12:22:59 pm
Afghan could've one of highest COVID-19 infection rates in world: Global migration agency سازمان بین المللی مهاجرت (IOM) گفت که تقریبا از 2900 مورد تأیید و 90 مرگ و میر به عنوان ممکن است 5. (بازنمودی تصویر)

تعداد تایید coronavirus موارد نشان می دهد که افغانستان می تواند یکی از بالاترین COVID-19 عفونتها در جهان جهانی مهاجرت سازمان هشدار داد, ابراز نگرانی از گسترش درگیری ها در این کشور جنگ زده است که تشدید این بیماری پاسخ.

سازمان بین المللی مهاجرت (IOM) گفت که تقریبا از 2900 مورد تأیید و 90 مرگ و میر به عنوان از آوریل 5, مقامات افغان باید تاکید کرد که در صورت عدم وجود فوری اقدامات تا 80 درصد از این کشور به کل جمعیت از 35 میلیون می تواند آلوده.

"تعداد موارد تایید شده نشان می دهد که افغانستان می تواند یکی از بالاترین COVID-19 عفونت نرخ در جهان است. علاوه بر این در روزهای اخیر نتایج یک کارآزمایی تصادفی نمونه از 500 نفر در کابل یک شهر بین پنج تا هفت میلیون نفر نشان داد هشدار دهنده عفونت رای از 50 درصد" آن گفت: در بیانیه ای در روز سه شنبه.

جهانی سازمان همچنین هشدار داده است که افغانستان در تلاش است تا با خیال راحت جذب بیش از 271,000 افرادی که در بازگشت از ایران و پاکستان از ماه ژانویه در میان مبارزه با این بیماری همه گیر کوروناویروس.

دفتر کمیساریای عالی سازمان ملل برای پناهندگان (UNHCR) گفت که افغانستان پناهنده بازگشت از ایران و پاکستان به حالت تعلیق به علت COVID-19 اقدامات پیشگیرانه.

بخوانید| Coronavirus جهانی به روز رسانی 06 مه

بیشتر تشدید COVID-19 پاسخ گسترش درگیری بیش از سه ماه گذشته که در آن حوادث امنیتی و عدم دسترسی به غیر دولتی در مناطق تحت کنترل به این معنی است که وجود دارد بدون آزمون در بیش از 30 درصد از کشور است.

کلید محدودیت مانع معنی دار پاسخ به همه گیر است که با ظرفیت پایین برای تست. هشت امکانات تست تاسیس از ژانویه باید ظرفیت روزانه 100-150 آزمون هر یک از.

وجود دارد یک کمبود قابل توجهی از آموزش دیده تکنسین آزمایشگاه و تست بیشتر کیت های ضروری و مورد نیاز. یکی دیگر از نگرانی این است که افغانستان بسیار محدود زیرساخت برای درمان موارد شدید.

امید به زندگی است که تنها 50 سال برای هر دو جنس و درصد بالایی از جمعیت باید از قبل موجود شرایط مانند سل و اچ آی وی-ایدز, سوء تغذیه, سرطان و بیماری های قلب و ریه با آلودگی محیط زیست یکی دیگر از عوامل عمده در جامعه به طور کلی سلامت.

"جنبش و قرنطینه محدودیت های محدودی تاثیر با وجود اینکه در محل در سراسر کشور اما بر اساس شرایط اجتماعی و واقعیت های اقتصادی در کشور – خانواده نمی تواند برای بیش از چند روز بدون کار به منظور حفظ خود شناور" پاسخ اضطراری افسر با IOM Afghanistan نیکلاس اسقف گفت. "از این رو مهاجرت روند بازگشت به ایران از سر گرفته شد دو هفته که در آن مردم از جان گذشته برای تغذیه خانواده خود را" اسقف گفت.

آژانس همچنین اشاره کرد که اجتماعی فاصله است خام در افغانستان یک کشور که در آن خانواده متوسط اندازه هفت و اکثر مردم در زندگی کوچک و محدود یکی از اتاق های خانه با تهویه ضعیف.

در مناطق روستایی وجود دارد یک شکاف عمده در آگاهی است. اخیر جامعه درک نظرسنجی انجام شده توسط یک گروه از سازمان های غیر دولتی نشان داد 60 درصد از ساکنان شد ناآگاهانه در مورد COVID-19.

"ما ممکن است از دست رفته تاثیر عمیقی از این بیماری در این مناطق که در آن جامعه بین المللی دریافت درخواست های متعدد برای حمایت از بهداشت و درمان" اسقف گفت.

با وجود این به ظاهر غیر قابل عبور چالش های سازمان بین المللی مهاجرت گفته است که فعالانه در پاسخ به COVID-19 در همکاری نزدیک با وزارت بهداشت و کسانی که با بیش از 100 سلامت کارکنان مستقر در مرز سطح نظارت مرکز بهداشت مبتنی بر مداخلات و سلامت همراه تیم است.

اگر درجه حرارت کنترل و علامت غربالگری شناسایی یک مورد مشکوک به آنها اشاره خواهد شد توسط یک سازمان بین المللی مهاجرت آمبولانس به نزدیکترین تعیین شده جداسازی تسهیلات. همان است که در IOM مهاجر حمل و نقل مراکز.

"ما همچنین ارائه آموزش حفاظت شخصی و تجهیزات بحرانی دیگر لوازم پزشکی محلی برای سلامت کارگران و حمایت از خطر ارتباط و تعامل جامعه (RCCE) در 25 استان در سراسر 10,000 جوامع از طریق جمع آوری داده های ما ابزار جابه جایی ردیابی ماتریس" IOM رئیس ماموریت در افغانستان استوارت سیمپسون گفت.

"با چنین تعداد زیاد عبور از مرزهای ما همچنین ارائه هماهنگی و پشتیبانی در نقاط از ورود به وزارت صحت عامه در همکاری با WHO و کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل."

هر سال سازمان بین المللی مهاجرت در افغانستان ارائه کمک های انسان دوستانه به ده ها هزار نفر از ثبت نشده افغان بازگشته از ایران ، بیش از 30000 نفر کمک شده است تا کنون در سال 2020 از طریق شبکه خود را از مرز حمل و نقل مراکز.

سازمان بین المللی مهاجرت کرده است به دادگاه تجدید نظر برای دلار اضافی پنج میلیون نفر در حمایت مالی از اهدا کننده همکاران به مقیاس نجات بخش COVID-19 پاسخ اقدامات در افغانستان است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن