طرفداران می خواهند برای حفظ جورج فلوید هنر خیابانی

یکی از قابل تشخیص ترین نقاشی های دیواری برج های بالای جمعیت در مینیاپولیس در شرق 38th خیابان و خیابان های شیکا

توسط NEWSATROPAT در 20 خرداد 1399

یکی از قابل تشخیص ترین نقاشی های دیواری برج های بالای جمعیت در مینیاپولیس در شرق 38th خیابان و خیابان های شیکاگو جنوبی — از گوشه ای که در آن فلوید درگذشت. آن را ایجاد جنوب مینیاپولیس هنرمند Peyton اسکات راسل که گفت او که در گوشه و بعد نقل مکان کرد به سمت شمال.

که 12-پا-با-12-پا سیاه و سفید نقاشی دیواری از فلوید صورت یکی از دو راسل نقاشی در یک تابوت هنرهای ساخت استودیوی هنری در غرب, مینیاپولیس, راسل گفت: در یک مصاحبه تصویری با شمال اخبار. نقاشی های دیواری او را گرفت و سه روز به او گفت. دوم تقریبا یکسان یکی است که در سال 1930 گلنوود Ave. N.

در این مصاحبه راسل گفت: زمانی که او برای اولین بار شنیده فلوید مرگ او می خواست برای شرکت در این اعتراض در برابر آن.

"من می خواستم به در واقع شرکت در یک بازی بسیار بی رحمانه راه" راسل گفت شمال نیوز. اما پس از آن او گفت که چون او دارای دو فرزند و نمی خواهم به خطر اندازد سلامت و ایمنی خود را, او در زمان یکی دیگر از خیابان.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"من خلاق ابزارهای هنری هستند بهترین راه من می تواند به مبارزه با" او گفت:. "من یک هنرمند گرافیتی خیابانی, هنرمند, و برای چیزی شبیه به این را فقط من قدرتمند ترین ابزار برای استفاده, بنابراین من تصمیم به انجام کاری بسیار بزرگ و محل آن را ... مرتب کردن بر اساس از (در) a guerrilla فرمت بنابراین این واقعا تاثیر بالا."

تصاویر از تصویر به اشتراک گذاشته شده در سراسر جهان است.

وقتی پرسیده شد که در مورد اهمیت و اهمیت نقاشی های دیواری, راسل گفت که او امیدوار تصویر فلوید می "امیدوارم ایجاد این شروع از برخی تغییر واقعی — به تصویری است که ادامه خواهد داد تا به مردم یادآوری کند که چیزی است که واقعا اتفاق می افتد."

در این نزدیکی هست — در دیواره فنجان مواد غذایی — عمدتا زرد و آبی نقاشی دیواری با یک تصویر از فلوید احاطه شده توسط نام خود را نیز به اشتراک گذاشته شده در سراسر جهان و تبدیل به یک بنای یادبود سایت لادن با گل ها و نشانه ها.

سه هنرمندان Xena گلدمن گرتا McLain و Cadex Herrera گفت: آنها نقاشی دیواری به جامعه یک مکان به سوگواری.

"امیدوارم این یک یادآوری است که این هرگز نباید دوباره اتفاق می افتد و مردم نیاز به گام تا در هر راه که آنها می توانند برای ایستادن در برابر این سیستم فاسد," گلدمن گفت: در KARE-مصاحبه تلویزیونی.

"ما احساس می کنیم آنقدر درمانده توسط این زندگی که گرفته شد از ما دور و یک سیستم است که احساس می کند خیلی بزرگ و ترسناک و خارج از کنترل ما" McLain گفت.

با بسیاری از نقاشی های دیواری و هنر قطعه ظاهر می شود در سراسر جهان تلاش می شود که ساخته شده به سند و حفظ آنها توسط سازمان های مختلف از جمله دانشگاه سنت توماس.

این هنر شهری پروژه های نقشه برداری در سنت توماس است درخواست از مردم برای گرفتن عکس از هر هنر خیابانی تجلیل جورج فلوید و یا ترویج ضد نژاد پرستی پس از آن می تواند در حفظ این عکس ها را در پایگاه داده خود را.

"از کوچکترین برچسب یا تگ به بزرگترین نقاشی دیواری و یا نقاشی خیابان — اگر شما یک جورج فلوید یادبود یا ضد نژادپرستانه خیابان هنر یک عکس و استفاده از این فرم گوگل به ها آن را" پروژه انتخابات گفت: در یک صدای جیر جیر. این فرم را می توان در یافت georgefloydstreetart.omeka.net/

پروژه شرکت کنندگان درخواست مردم به عکس تمام خیابان هنر آنها از جمله "نقاشی های دیواری, متن نوشته شده بر روی دیوار, برچسب, نقاشی های دیواری, بینی, پوستر و بیشتر" گفت: هنر "نشان دهنده یک تماس قدرتمند برای تغییر."

آنها به دنبال تصاویر از سراسر جهان به پایگاه داده خود را "خدمت خواهد کرد به عنوان مخزن برای تصاویر و آینده منابع برای محققان و هنرمندان است."

شهری نقشه برداری گروه نیز درخواست کسانی که به هر تخته سه لا با هنر خیابانی در آن برای تماس با گروه خود را پس از آن می تواند حفظ شود.

گروه دیگری حفظ مینیاپولیس است که به دنبال تصاویر هنر خیابانی تجلیل فلوید است که آن را "لایه" در یک نقشه مجازی از تاریخی مینه سوتا سایت.

یک "مکان های حاضر در نمایشگاه از این غلیان احساسات از خیابان هنر به عنوان یک راه برای نشان دادن همبستگی" این گروه گفت: در یک Instagram post.

"ما می خواهیم این را به عنوان یک راه برای حفظ و به اشتراک گذاری این نشانه ای از جامعه با کسانی که در داخل و خارج شهر ما" آنها نوشت. "و به همه ما کمک کند به درک بهتر ما چگونه به یکدیگر مرتبط و ما در محیط زیست ساخته شده."

"ارسال یک عکس از یک اثر هنر خیابانی از محله خود (+ آدرس که در آن گرفته شده است) به: rcoffman@preserveminneapolis.org."

روز یکشنبه پرشی برای هنر, میزبانی یک رویداد که در آن سیاه, هنرمندان نقاشی, نقاشی های دیواری با پیام "همبستگی و خشم و آرامش و امید" بر روی تخته سه لا در امتداد خیابان دانشگاه بین برنج و دیل خیابان در خیابان.

این رویداد شامل هنرمندان مانند الکس اسمیت Aurum Oro, کنعان, Ray-قوی Geno Okok, Myc Daz Noval نوآر Seitu Jones, Tony جانسون و Ta-Coumba ایکن.

یکی از هنرمندان Seitu جونز ساخته شده استنسیل به تتم جورج فلوید. استنسیل و دستورالعمل ها در دسترس هستند به صورت رایگان در seitujonesstudio.com/blues4george/

در حالی که برخی از هنر است که در نتیجه تلاش های سازمان یافته (مانند است که از سکوی پرشی برای هنر و بالای شهر انجمن که سازمان یافته برخی از نقاشی های دیواری بر روی تخته سه لا شبانه روزی کسب و کار در منطقه بالای شهر) دیگر نمایش را به سادگی به عنوان یک نماد اعتراض مانند هنر و نشانه های آویزان بودن در حصار اطراف کاخ سفید است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن