فعالان افزایش هشدار دهنده بیش ویروس بستر همراه, فرانسوی, ساحل

توسط: AP | پاریس | منتشر شده در تاریخ: 27 مه سال 2020 7:41:59 pm این عکس گرفته شده در تاریخ 21 مه سا

توسط NEWSATROPAT در 7 خرداد 1399
توسط: AP | پاریس | منتشر شده در تاریخ: 27 مه سال 2020 7:41:59 pm
این عکس گرفته شده در تاریخ 21 مه سال 2020 و ارائه چهار شنبه 27 مه سال 2020 توسط گروه زیست محیطی عملیات مر Propre (عملیات پاک دریا) نشان می دهد که یک غواص برگزاری پلاستیک دستکش و ماسک صورت خاموش آنتیب جنوب فرانسه است. یک گروه زیست محیطی یافت می شود این ویروس در دوران ریزه littering مدیترانه طبقه در نزدیکی Riviera فرانسه رفت و آمد مکرر از آنتیب و در تلاش است به منظور بالا بردن آگاهی و پاک کردن آن. (عملیات مر Propre از طریق AP)

خیس, جلبک ها-سفت فولاد ماسک استراحت در بستر. خاکی اب اشباع لاستیکی, دستکش, تکان دادن طرز مرموزی در زیر امواج مدیترانه.

یک گروه زیست محیطی است که پیدا کردن این ویروس در دوران ریزه littering مدیترانه طبقه در نزدیکی Riviera فرانسه رفت و آمد مکرر از آنتیب و در تلاش است به منظور بالا بردن آگاهی و پاک کردن آن.

تصویری از شلیک گلوله توسط گروه عملیات تمیز کردن دریا در هفته گذشته نشان می دهد که پراکنده ماسک و دستکش در بستر, در میان قوطی های آبجو, ته سیگار و زباله های دیگر.

این گروه به اشتراک گذاشته تصاویر آنلاین به فرانسه و کشورهای دیگر به تدریج بازگشایی خود را به سواحل هشدار می دهند که این می تواند به بدتر شدن مشکلات آلودگی در دریای مدیترانه است.

یک قانونگذار محلی پیشنهاد کرده است سفت جریمه برای littering.

"ما نه unpleasantly شگفت زده کرد زمانی که ما شروع به دیدن دستکش است که به خاک سپرده شدند در شن و ماسه" Joffrey, Peltier بنیانگذار عملیات تمیز کردن دریا به اسوشیتد پرس گفت.

"(یک ماسک نگاه) مانند یک چتر دریایی ما نمی دانیم دقیقا آنچه در آن بود در ابتدا."

مقدار ویروس زباله محدود باقی مانده گفت: اما ?این وعده آلودگی آمده اگر هیچ چیز انجام شده است. ما ساحل d ' Azur ما می دانیم که به زودی شروع به باران همه زباله که از ناودان به پایان خواهد رسید تا در دریا."

رفتگران در پاریس نیز شکایت درباره افزایش ماسک littering پیاده رو به فرانسه آغاز شده آرامش بخش سلول اقدامات و بیشتر اماکن عمومی نیاز مردم به پوشیدن ماسک.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن