تیرانداز فعال در نیروی دریایی ایالات متحده به پایگاه هوایی 'neutralised' منطقه در مستند

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 21 مه سال 2020 8:00:31 pm یک تیرانداز فعال گزارش

توسط NEWSATROPAT در 1 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 21 مه سال 2020 8:00:31 pm
US Navy Corpus Christi air base shooter, active shooter in us navy air base texas, us military base shooting, corpus christi texas air base lockdown یک تیرانداز فعال گزارش شده است در پایگاه نظامی (بازنمودی)

نیروی دریایی ایالات متحده به پایگاه هوایی در کورپس کریستی, تگزاس قرار داده شده تحت مستند پس از یک تیرانداز فعال گزارش شده در مرکز نظامی. تیرانداز شده است neutralised با توجه به آخرین به روز رسانی توسط هوایی.

هنوز به شناسایی مسلح کشف شد حدود 6.15 am (به وقت محلی) روز شنبه. بدون تلفات گزارش شده است. این Naval Criminal Investigative Service (NCIS) محققان و اجرای قانون محلی در حال حاضر در این سایت به عنوان هر کس در نزدیکی محل توصیه شده است به ماندن در خانه و "اجرای lockdown روش" ماندن "دور از ویندوز"

"نیروی دریایی نیروهای امنیتی در NAS کوروس کریستی در پاسخ به یک تیرانداز فعال در حدود ساعت 6:15 صبح به صبح. تیرانداز اتحاد خنثی شده است. همه گیتس در نصب و راه اندازی بسته باقی می ماند در حالی که اولین پاسخ دهندگان فرایند صحنه است. NCIS و اجرای قانون محلی در صحنه" به مقامات هوایی گفت: در Facebook post.

این حادثه می آید ماه پس از یک نیروی دریایی ایالات متحده ملوان کشته شدن دو نفر قبل از مصرف زندگی خود را در پایگاه مشترک پرل هاربر-Hickam پایگاه نظامی در هاوایی در ماه دسامبر سال گذشته است. دو مرحوم شد بنا به گزارش غیرنظامیان کار برای وزارت دفاع ایالات متحده. همان هفته های حمل و نقل هوایی از عربستان سعودی افتتاح شد آتش سوزی در یک کلاس درس در ایستگاه هوایی نیروی دریایی Pensacola, کشتن سه نفر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن