فعال COVID-19 مورد افزایش نگه دارید در داکوتای شمالی به عنوان تست رمپ تا

وجود دارد در حال حاضر 573 ساکنان کشور شناخته شده مبتلا به این بیماری بیش از دو برابر تعداد موارد فعال در داکوت

توسط NEWSATROPAT در 20 تیر 1399

وجود دارد در حال حاضر 573 ساکنان کشور شناخته شده مبتلا به این بیماری بیش از دو برابر تعداد موارد فعال در داکوتای شمالی اخیر نقطه کم از 22 ژوئن. داکوتای شمالی را همه گیر-بالا بودن تعداد موارد فعال آمد, مارس 21 670 ساکنان آلوده بودند اما دولت در حال حاضر انجام بسیاری از آزمون بیشتر از آن پس از آن.

تنها در حدود 1.5 درصد از 5,573 نتایج آزمون جمعه اعلام کرد برگشتم مثبت اما بیش از دو سوم از این آزمایش به عنوان بخشی از آخرین دسته ای از نتایج به حال تست شده قبلا.

بیست و چهار مورد جدید آمد از Burleigh شهرستان که شامل بیسمارک. شهرستان در حال حاضر شناخته شده ترین فعال موارد در دولت در 168 — 120 درصد افزایش از ابتدای ماه. دو مورد جدید گزارش شده از شهرستان مورتون که شامل مندن. شهرستان در حال حاضر 43 شناخته شده فعال موارد است.

رژیم صهیونیستی. داگ بورگوم در چهار شنبه 8 ژوئیه گفت که مقامات دولتی از نزدیک نظارت بر بیسمارک-منطقه شیوع بیماری در دست نیست و در عین حال تمرکز بر ایجاد یک coronavirus نیروی کار آنها در فارگو دو ماه پیش.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Renae Moch مدیر بیسمارک-Burleigh بهداشت گفت: تشدید توده تست توسط دولت های محلی و مقامات بهداشتی در پایتخت به طور قابل توجهی به افزایش صورت حساب. Moch گفت: شاخص واقعی از شیوع نرخ مثبت آزمون در سطح پایین باقی مانده و در حدود 2 درصد. اگر این رقم خزد تا به عنوان آن را در فارگو در ماه مه افزایش Moch گفت: مسئولان امر نگاه به در نظر گرفتن اقدامات شدید.

نوزده از موارد جدید آمد از Cass County, که شامل فارگو و وست فارگو. از 2,421 ساکنان شناخته شده اند که تا به حال این بیماری در شهرستان 132 در حال حاضر آلوده.

نه موارد جدید آمد از چنگال بزرگ شهرستان که دارای 36 شناخته شده فعال موارد است.

دیگر 30 مورد جدید جمعه آمد از 16 شهرستانهای مختلف است.

این اداره می گوید 85 اهالی داکوتای شمالی درگذشت, از بیماری, از جمله 70 ساکنان Cass County است. شصت و یک از مرگ آمده اند در خانه های سالمندان و دیگر تسهیلات مراقبت دراز مدت.

هنوز هم وجود دارد چهار مرگ و میر است که باقی می ماند در یک "اصل مثبت" دسته که بدان معنی است که یک حرفه ای پزشکی مشخص شد که COVID-19 شد علت مرگ اما فرد آزمایش شد برای این بیماری در حالی که او زنده بود.

بورگوم گفت: دولت ظرفیت برای انجام حداقل 5000 تست در هر روز و از او خواست ساکنان به دنبال تست اینکه آیا آنها باید علائم یا نه. دولت قرار است در تست توده حوادث در دولت بزرگترین مناطق مترو برای حدود یک ماه است.

فرماندار اشاره کرد در یک کنفرانس خبری در روز شنبه که دولت به زودی شروع احداث ثابت COVID-19 تست سایت های زیادی از مناطق مترو مانند فارگو, Grand Forks, بیسمارک, Dickinson و جیمز تاون. او گفت: تست در سایت را هنوز هم رایگان و برای همه کسانی که می آیند.

در مجموع 4,154 داکوتای شمالی ساکنان آزمایش مثبت اما 3,496 بهبود یافته اند. وجود 33 ساکنان بستری با بیماری تا سه از پنج شنبه.

دولت اعلام کرده است که نتایج حاصل از 219,737 اما برخی از ساکنان تست شده اند بیش از یک بار.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در گوشه سمت راست بالا از صفحه خانگی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن