فعال COVID-19 موارد در ادامه به افزایش در داکوتای شمالی

وجود دارد در حال حاضر 297 ساکنان کشور شناخته شده مبتلا به این بیماری است. داکوتای شمالی را همه گیر-بالا بودن ت

توسط NEWSATROPAT در 10 تیر 1399

وجود دارد در حال حاضر 297 ساکنان کشور شناخته شده مبتلا به این بیماری است. داکوتای شمالی را همه گیر-بالا بودن تعداد موارد فعال آمد در مارس 21 669 ساکنان آلوده شدند.

بیست و شش مورد جدید آمد از Cass County, که شامل فارگو و وست فارگو. از بیش از 2,233 فتح کرد گرفته شد ساکنان که تا به حال یک بار این بیماری در این شهرستان تنها 109 در حال حاضر آلوده.

نه از موارد جدید آمد از Burleigh شهرستان که شامل بیسمارک. این شهرستان دارای دوم شناخته شده ترین فعال موارد در دولت در 65.

دیگر 12 مورد جدید جمعه آمد از Morton, Sioux, Grand Forks, Mountrail, الیور و بخش شهرستانهای استان است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

این گروه می گوید: 79 اهالی داکوتای شمالی درگذشت, از بیماری, از جمله 66 ساکنان Cass County است. پنجاه و شش نفر از مرگ و میر آمده اند در خانه های سالمندان و دیگر تسهیلات مراقبت دراز مدت.

متخصصان پزشکی ذکر شده COVID-19 به عنوان رسمی علت مرگ 68 از دولت قربانیان. هشت مشخص شد فوت کرده اند در درجه اول به دلیل بیماری دیگری در حالی که شما با COVID-19 و سه پرونده مرگ هنوز در انتظار است. این گروه همچنین اشاره می کند که نه مردم و نه شامل رسمی تعداد مرگ شد  اند و از COVID-19 اما تست مثبت در حالی که آنها زنده بودند.

این گروه اعلام کرد حدود 3,400 نتایج آزمون شنبه. رژیم صهیونیستی. داگ بورگوم گفت: دولت از ظرفیت انجام 5,000 آزمون در روز, و او به خواست ساکنان به دنبال تست اینکه آیا آنها باید علائم یا نه. در دو هفته گذشته دولت آغاز ارائه رایگان تست توده حوادث در دولت بزرگترین مناطق مترو.

مقامات بهداشت اعلام کرد بیش از آخر هفته یک درایو تا تست مجموعه رویداد برای شنبه در گرند فرک خارج از Alerus مرکز از 9 صبح تا 2 بعد از ظهر داکوتای شمالی اقامت مورد نیاز است برای دریافت یک آزمون.

در مجموع 3,539 داکوتای شمالی ساکنان آزمایش مثبت اما 3,163 بهبود یافته اند. وجود 25 ساکنان بستری با بیماری یکی از یکشنبه.

دولت اعلام کرده است که نتایج حاصل از 180,588 اما برخی از ساکنان تست شده اند بیش از یک بار.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در گوشه سمت راست بالا از صفحه خانگی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن