'هرج و مرج مطلق فاجعه': اوباما ضربه شلاق در مغلوب ساختن پیشی جستن بیش از Covid-19 همه گیر

توسط: AP | منتشر شده در مارس 10, 2020 1:31:02 pm اوباما نیز در واکنش به وزارت دادگستری انداختن آن پر

توسط NEWSATROPAT در 21 اردیبهشت 1399
توسط: AP | منتشر شده در مارس 10, 2020 1:31:02 pm
us coronavirus, barack obama on coronavirus, obama slams trump coronavirus, obama trump, US coronavirus اوباما نیز در واکنش به وزارت دادگستری انداختن آن پرونده جنایی در برابر تهمت اولین مشاور امنیت ملی, مایکل فلین گفت که او نگران است که "درک اساسی از حکومت قانون در معرض خطر است".

رئیس جمهور سابق باراک اوباما به شدت انتقاد رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را از دست داده و این بیماری همه گیر کوروناویروس به عنوان یک "هرج و مرج مطلق فاجعه" در گفتگو با اعضای دولت او.

اوباما نیز در واکنش به وزارت دادگستری انداختن آن پرونده جنایی در برابر تهمت اولین مشاور امنیت ملی, مایکل فلین گفت که او نگران است که "درک اساسی از حکومت قانون در معرض خطر است".

بیش از 78,400 مردم با COVID-19 نفر در ایالات متحده و بیش از 1.3 میلیون نفر در حال آزمایش مثبت نسبت به آخرین برآورد از مرکز سیستم های علوم و مهندسی در دانشگاه جانز هاپکینز.

اوباما دیدگاه در جمعه تماس با 3000 اعضای اوباما Alumni Association, افرادی که خدمت در دولت او. اوباما خواست هواداران خود را به بازگشت معاون سابق رییس جمهور و جو بایدن که در تلاش برای سرنگون مغلوب ساختن پیشی جستن در Nov. 3 انتخابات.

"آنچه ما در حال مبارزه علیه این روند بلند مدت است که در آن بودن و خودخواه بودن قبیله ای بودن تقسیم و دیدن دیگران به عنوان یک دشمن تبدیل شده است که قوی تر ضربه در زندگی آمریکایی. و ما شاهد این هستیم که در سطح بین المللی نیز هست. این بخشی از دلیل که چرا پاسخ به این بحران جهانی بوده است به طوری که کم خونی و پر از لکه" اوباما گفت: با توجه به اخبار یاهو.

آن شده اند که بد حتی با بهترین دولت ها است. آن شده است یک هرج و مرج مطلق فاجعه وقتی که طرز فکر "آنچه در آن برای من' و 'به معامله با هر کس دیگری وقتی که طرز فکر است operationalized در دولت ما," او گفت:.

مغلوب ساختن پیشی جستن همواره در دفاع و افتخار او در پاسخ به این ویروس گفت که محدودیت های مسافرتی از چین و اروپا و همچنین اجتماعی فاصله دستورالعمل مانع مراتب آسیب بیشتر. "من فکر می کنم ما نجات جان میلیون ها نفر او گفت:" اوایل این هفته.

مغلوب ساختن پیشی جستن انتقاد کرده است که دولت اوباما در رابطه با خود دولت در پاسخ به شیوع بیماری است. در عین حال مغلوب ساختن پیشی جستن مشاجره است که دولت او به ارث برده "یک سیستم شکسته و شکسته آزمون" از اوباما نادرست است; رمان coronavirus وجود نداشت تا اینکه در اواخر سال گذشته. در واقع مراکز کنترل بیماری و پیشگیری تلاش برای توسعه خود را تست در ماه ژانویه و پس از آن کشف مشکلات در آن کیت در ماه فوریه است.

دبیر مطبوعاتی کاخ سفید Kayleigh McEnany اشاره نمی, اوباما به طور مستقیم در پاسخ به اظهارات خود.
"رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن coronavirus پاسخ بی سابقه بوده است و آمریکایی را نجات داد, زندگی," او گفت:.

"در حالی که دموکرات ها بودند که به دنبال یک شم جادوگر هانت علیه رئیس جمهور تهمت رئيس جمهور تهمت بود تعطیل سفر از چین است." او افزود: "در حالی که دموکرات ها را تشویق تجمع جرم رئيس جمهور تهمت بود استقرار PPE پنکه و تست در سراسر کشور است."

اوباما به طور کلی نگهداری مشخصات پایین در زمان رویدادهای سیاسی, حتی زمانی که مغلوب ساختن پیشی جستن را بی اعتبار کردن او و یا دولت او در توییتر.

اما روز جمعه تماس نشان می دهد که او می تواند نقشی فعال در انتخابات است. او گفت که حامیان او خواهد بود ؟ صرف زمان زیادی را به عنوان لازم و مبارزه به عنوان سخت به عنوان من می توانم برای جو بایدن."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن