راه زندگی: کیر Beardsley بازگو سفر خود را به عنوان یک راهنمای ماهیگیری

و این که آیا آن را برای کسب و کار یا برای لذت بردن باعث می شود تفاوت به مالک و اپراتور کیر Beardsley ماهیگیری

توسط NEWSATROPAT در 2 خرداد 1399

و این که آیا آن را برای کسب و کار یا برای لذت بردن باعث می شود تفاوت به مالک و اپراتور کیر Beardsley ماهیگیری راهنمای خدمات در Bemidji, Minn. چون برای Beardsley, fishing, راه زندگی او می دانیم چرا که او انجام شده است آن را برای بیش از 60 سال است.

"پدرم یک ماهیگیر مشتاق و او شروع به گرفتن ماهیگیری من با او زمانی که من حتی 2 ساله" Beardsley گفت. او گفت: "من هرگز شکایت کرده است. اگر من یک کمی خسته او می خواهم پرتاب یک کوسن در مقابل قایق های قدیمی و من می خواهم از خواب کمی و بیدار و گرفتن عصا قطب و شروع به ماهیگیری."

اگر چه تقریبا تمام جنبه های خارج از منزل بازی بخشی جدایی ناپذیر در Wayzata, Minn., مادری را از کودکی Beardsley گفت: آن ماهیگیری بود که به رهبری او در اوایل مسیر به کارآفرینی است.

در سال 1968 در سن 12 سالگی او شروع به خود راهنمای ماهیگیری در دریاچه میننتنکا-حتی در حال اجرا یک آگهی برای کسب و کار خود را در خارج از منزل ،

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

او لقب سرمایه گذاری دیک راهنمای سرویس و صید از 14-پا قایق چوبی با 7.5 اسب بخار جیوه قایقران شارژ 25 دلار در روز برای دو نفر.

"من هنوز هم به یاد داشته باشید مردم تماس با ما تلفن و من می خواهم پاسخ -- و در آن سن و سال صدای خود را در حال رفتن به بالا و پایین مانند میکی ماوس" Beardsley گفت. "آنها می گویند آنها خواستار شد در مورد دیک راهنمای سرویس و نیاز به صحبت کردن با پدر من است. من می خواهم بگویم که پدرم نام بیل و او نمی guide.

من فکر می کنم وجود دارد کمی تردید خود را در بخشی اما مردم خیلی خوب است و من بهترین من سعی کنید به آنها را در ماهی و بسیاری از زمان ما بود."

بعد از ارتقا به بهتر قایق Beardsley ادامه داد: به راهنمای در طول دوران دبیرستان و بعد از آن نقل مکان کرد و این سرویس را به وسکا, Minn., برای حضور در دانشگاه.

آن را یکی دیگر از فعالیت های است که در زمان جبهه و مرکز ورزشکار زمانی که او شروع به هدایت ورزشکاری او را به رقابتی در حال اجرا است.

از طریق اواخر دهه 1970 تا اواسط 1980s Beardsley راهنمای سرویس قرار داده شد "در پشت رایتر" در حالی که او از شرکت در ماراتن و آموزش دیده برای بازی های المپیک; اما متوالی صدمات او را مانع از مقدماتی.

هنگامی که در حال اجرا خود را حرفه ای به پایان رسید Beardsley مشغول به کار در یک مزرعه های لبنی شیر گاو, اما هدایت در بر داشت راه خود را به ماهی گیر پس از او تا زمان اجرای کامل زمان در اوایل 1990s.

"من 64 سال در حال حاضر, و من انجام شده است این کار را برای یک مدت طولانی و طولانی اما من کاملا آن را دوست دارم" Beardsley گفت. "من مشتاقانه منتظر هر سفر من و من نگاه به جلو به تمام روابط من را."

هدایت دوستی

در حال حاضر در بین هدایت و عامل دریاچه بمیجی تخت خواب و صبحانه با همسرش جیل Beardsley با این نسخهها کار به عنوان یک سخنران انگیزشی سفر به اطراف مدارس مختلف و کنوانسیون که به داستان ها و درس های آموخته شده در طول زندگی پر حادثه البته تلاش زندگی.

Beardsley گفت: داستان های خود را -- حتی گفت در حالی که ماهیگیری -- ضروری در ایجاد ماندگار اوراق قرضه با مشتریان خود را.

"من بیشتر از یک قصه گو به یک نقطه در سراسر. زمانی که من در قایق با مردمی ماهی نیست همیشه پرش در قایق به دلیل برخی از روزها بهتر از دیگران هستند" Beardsley گفت. "بنابراین من شروع به گفتن داستان و فلان چیز. آنها همه داستان های واقعی و مردم فقط یک ضربه از آن من یک ضربه از گفتن آنها.

"آنها نه فقط یک راهنمای مشتری. آنها تبدیل به دوستان خوبی در طول سال, و این چیزی است که واقعا شسته و رفته: روابط من بسیار خوش شانس برای ساخت در طول سال فقط از مردم من را گرفته ماهیگیری."

Beardsley ارائه می دهد چهار شش و هشت ساعت سفر گزینه و در حال حاضر در درجه اول راهنمایی در پارک رپیدز و بمیجی منطقه دریاچه ها.

محبوبیت خود را به عنوان یک راهنمای سرچشمه می گیرد نه تنها از خود مثبت و بزرگتر-از-زندگی, شخصیت, اما همچنین تمایل خود را به فرد تجربه های ماهیگیری با توجه به هر مشتری.

"بسیاری از مردم فکر می کنم شما رو به در شکاف از سپیده دم است و من به آنها بگویید که اگر شما می خواهید برای رفتن واقعی اوایل ما مطمئن هستیم که می توانیم" Beardsley گفت. "اما ما مطمئن شوید که آیا باید برای دریافت و بر روی دریاچه در پنج صبح برای گرفتن ماهی. و اکثر مردم واقعا سپاسگزار از آنجا که ما در اطراف برنامه خود را."

Beardsley گفت: او به وجد در نظر گرفتن خانواده ها با کودکان در سفر به دلیل "برای دیدن یک بچه گرفتن یک ماهی واقعا قرار می دهد یک لبخند بر (خود) ، اما او می داند یک مشتری نیاز به قطع یک سفر کوتاه به دلیل خستگی و یا خستگی زده کودک است.

و در این مورد او گفت: او را اغلب pro-نرخ سفر و یا نشان می دهد یک روز دیگر به reschedule.

اما برای یک محلی 7 ساله پسر به نام سام او تا به حال هر مسئله نگه داشتن توجه خود را تیز در حالی که در قایق-با Beardsley خود را به عنوان ماهیگیری مربی سام در حال حاضر امید به یک راهنمای ماهیگیری یک روز بیش از حد.

"ما ساخته شده یک کمی پیمان" Beardsley گفت. "من گفت:, Sam, در اینجا معامله: من قصد دارم به شما تا آنجا که من می توانم, اما من تا آنجا در سن. وقتی که من رسیدن به نقطه ای که من قادر به دریافت در قایق شما در این سن که شما می توانید شروع به گرفتن من است."

"من پرسید:" آیا این صدا مانند یک معامله خوب است؟' و او گفت: "بله که برای تلفن های موبایل مانند یک معامله واقعا خوب. من شما را هر زمان که شما می خواهید.' و ما را تکان داد در آن است."

حفظ ورزش

حتی زمانی که بیرون هدایت دیگران Beardsley به طور معمول می تواند توان سراغ یک دریاچه در آماده سازی خود را برای سفر بعدی.

او گفت که او را نگه داشته و ورود به سیستم دقیق کتاب برای سال های بسیاری-که به تشریح ویژگی های دریاچه های مختلف و گونه های خود را از ماهی -- برای اطمینان از یک راهنمای سفر خواهد بود هر دو پاداش و آموزشی برای مشتریان خود است.

"شما می توانید یک الگوی توسعه در برخی از دریاچه ها. شما می دانید که چه زمان از سال آنها شروع به چرخش به هر گونه قصد دارید پس از" Beardsley گفت. "ورود کتاب شده است بسیار مفید هنگامی که شما یک شخص راهنمای."

اگر چه Beardsley اغلب لذت ماهیگیری برای انواع مختلف اردک ماهی در دریاچه نزدیک بمیجی او اذعان می کند او یک ضربه زننده ماهی گیر ترجیح می دهند به یک "چند گونه مرد" است که دوست دارد هر چیزی را گرفتن.

اما او متوجه شده بیش از سال است که مشتریان خود را' ماهیگیری تنظیمات تغییر کرده است. Beardsley گفت که انواع مختلف اردک ماهی بود بالا انتخاب 10 سال پیش اما در حال حاضر "بسیاری از مردم می گویند که آنها فقط می خواهم به گرفتن ماهی است."

"از آن استفاده می شود همه چیز در مورد بیرون رفتن و مردم صید ماهی و سپس آنها را تمیز و پخت و پز آنها را" Beardsley گفت. "من بسیاری از مردم و آنها فقط می خواهم به بیرون رفتن, گرفتن, ماهی, گرفتن عکس و قرار دادن آنها در. اما در پایان روز اگر مردم چیزی ساخت خود را به نوک میله پرش و خود را قطب خم شدن آنها خوشحال به عنوان یک شوخی بدون توجه به آنچه."

این گرفتن و انتشار ذهنیت مشتریان به خوبی کار می کند برای Beardsley که شیوه های سختگیرانه تر رویکرد به آبزی پایداری هر دو در, راهنمای سفر و تفریح و سرگرمی شخصی.

"وجود دارد ماهی است که درست در وسط اوج خود باروری و شما می خواهید به نگه داشتن آن در سیستم به طوری که آنها می تواند به حفظ ظاهر تخم مرغ هر بهار" Beardsley گفت. "من خود من پارامترهایی که استفاده کنم و زمانی که من برای توضیح (مشتریان) چرا که ما در حال انجام است که این باعث می شود آنها احساس خوبی می دانستند که ماهی در حال رفتن به هنوز هم وضع برخی از تخم مرغ است."

ماهیگیری در

پس از بد ماهیگیری یخ در فصل زمستان سال گذشته و در حال حاضر ادامه دلهره بیش از coronavirus همه گیر Beardsley اذعان به آن شده است یک زمان آهسته با خود راهنمای خدمات این چند ماه گذشته.

"من از دست رفته حدود دو ماه و نیم از زمستان ماهیگیری یخ کسب و کار در این سال" Beardsley گفت. "اما من در نهایت قادر به دریافت خارج از خانه هفته اول در ماه فوریه و پس از آن من مشغول نگه داشته برای حدود یک ماه قبل از ما تا به حال به آنها پشت کردن یخ."

برای چند سال گذشته مینه سوتا DNR باس مشورتی عضو هیئت مدیره همکاری با بمیجی اتاق بازرگانی و بازدید از بمیجی -- شهر کنوانسیون و بازدیدکنندگان دفتر -- برای ایجاد هفتگی گزارش ماهیگیری.

این اختلال به ورزش را متوقف نشده Beardsley از ترویج فراوانی از فرصت های ماهیگیری در داخل و اطراف خانه خود را. او به تازگی گرفته شده برای این دوربین به نمایش گذاشتن ماهیگیری و تجربیات در فیلم به تشویق بمیجی گردشگری.

"این یک راه واقعا ترویج بمیجی منطقه برای ماهیگیری بزرگ است که ما داریم" Beardsley گفت. "و من دوست دارم آن را انجام می دهند پس از آن بسیاری از سرگرم کننده است."

پس از رژیم صهیونیستی است. Walz صادر اقامت خود را در خانه سفارش در ماه مارس ماهیگیری راهنمای خدمات شده اند قادر به کار گیرند; اما پس از اخیر شل به منظور در اواسط ماه مه در Beardsley و دیگر راهنماهای داده شد OK برای بازگشت به کسب و کار.

اگر چه او اذعان می کند به نگه داشتن قایق خود را پاک تر از متوسط حتی در یک روز عادی Beardsley گفت که او در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی به منظور کاهش انتقال COVID-19 مطابق با میله قرقره صندلی قایق و جلیقه نجات پس از هر سفر. علاوه بر این او در نظر دارد برای عرضه به مشتریان با سفارشی ساخته شده ماسک گردد با.

به عنوان Beardsley آغاز می شود هدایت دوباره میان گیر او گفت که او به دنبال در شرایطی در یک نور مثبت اجازه می دهد او را به امید بالا برای این فصل ماهیگیری و کسانی که به آمده است.

"باید وجود داشته باشد خیلی بیشتر ماهی در سیستم به دلیل آنها نمی زد و گرفته شده از دریاچه این گذشته زمستان" Beardsley گفت. "و یک چیز خوب که شاید بیرون آمدن از این کل coronavirus چیزی است که ماهیگیری مجوز فروش در مینه سوتا در حال راه راه -- به خصوص در میان افراد جوان است.

"از آنجا که بازکن, من متوجه شده ام خیلی بیشتر از افراد جوان -- و پدران با بچه های خود را -- از ماهیگیری. شاید که می تواند یکی از نکات مثبت است که می آید از این: ما به برخی از افرادی که شاید هرگز صید قبل از -- اما می خواهم به خارج شدن از خانه -- به طوری که آنها در حال انجام آن در حال حاضر."

جوان مانند سم نسل جدید شده است با الهام از Beardsley به سرمایه گذاری به ماهیگیری راهنمای کسب و کار.

همراه با ارائه تخصص خود را و راهنمایی به آنها Beardsley گفت که او اغلب کمک می کند تا راهنمای مبتدی برای توسعه مشتریان توسط مشتریان ارسال به آنها را زمانی که خدمات خود را به طور کامل رزرو شده است.

اما Beardsley اذعان می کند او آماده نیست و به تصویب مشعل فقط در عین حال امیدوار است که او "چند سال خوب چپ" و او به دنبال به جلو به ادامه راهنمای خدمات تا زمانی که بدن خود را ملزم خواهد شد.

"من تا به حال تعدادی از راهنمای مشتریان در طول سال از من بپرسید که من قصد دارم به بازنشستگی از هدایت" Beardsley گفت. "من می گویند به خوبی golly, روز, من قصد دارم به بازنشستگی از هدایت است روز من رانندگی مردمی به دریاچه و من لازم نیست که پروانه ها در معده من چرا که من بسیار هیجان زده هستم -- و هنگامی که کسی در قایق من یک ماهی و من عمل نمی خواهم من یک بچه کوچک دوباره.' این زمانی است که من بازنشسته, و من فکر نمی کنم که همیشه رفتن به اتفاق می افتد."

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ماهیگیری با کیر Beardsley یا به کتاب سفر با او تماس بگیرید در (218) 556-7172 یا dick@dickbeardsley.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب